Omejitev imamo veliko preveč. Ljudje si delajo plote skoraj na cesti, potem pa zahtevajo omejitev 30, da se oni vzvratno pripeljejo z dvorišča z 0 vidljivosti na javno cesto. Kjer pa omejitve so, mora biti NADZOR. Veliko nadzora, sicer nima… ...prikaži več smisla, da omejitve sploh so. Zapravljanje denarja za znake. Ne vem zakaj bi plačeval kršitelj stroške postopka. Tudi policist ni zastonj, pa sedaj tega ne plačujemo posebej, temveč je kazen ena. Kako država plača tistega, ki spelje administracijo je njeno.
V mestu kjer živim je povsod razen po glavnih cestah (upadnicah) omejitev 30. Znaka ni nikjer nobenega in folk se povsod vozi 30 ali manj. Kako so to dosegli... tako da so vsa križišča v coni preuredili v enakovredna (tako… ...prikaži več še znakov za prednost ne nucajo), tako so vsi primorani voziti počasi in previdno, ker nihče jasno ne želi imeti počohanega avta saj je kasko zavarovanje drago ;)
še ena od potez, ki omogoča ropanje revežev, vse za privat interes, Živkovič je res močno vpet v dogajanje na policiji... če jo bodo uresničili, upam, da sledi upor
Obračun kazni je stal Kanglerja stolčka ! Iskra je postavila v MB radarje in želela kasirati za svoj račun kot plačilo za radarje . Seveda je to proti zakonito . Ne vem kje živi ta Živkovič .
Kasiranje privatnikov ni problem, če to delajo v imenu redarske službe oziroma policije. Itak se vse dela avtomatsko... slikanje, prepoznava tablic, uparjanje tablic z zavezancem iz registra, printanje in pošiljanje računov.
Problem mariborskih radarjev so bile pomanjkljivosti in nepravilnosti pri pogodbi o javno zasebnem partnerstvu, ki je vprašljivo. Ampak ljudje o tem, preden so bili radarji požgani, niso vedeli nič. Požgani pa so bili iz preprostega dejstva, da jih prehitri vozniki… ...prikaži več pač ne marajo. Požig radarjev ni bil OK, je pa verjetno sprožil hitrejše odziv organov pregona in medijev.
Javno zasebno partnerstvo dejansko v takčnih primerih sploh ni potrebno, potrebno je le javno naročilo, ki mora biti dobro revidirano. Na tak način zadeve funkcionirajo recimo v AT in DE.
Postopek izdajanja kazni mora biti jasno definiran in redno revidiran s strani naročnika. Predvsem pa mora biti v pogodbi definirana odgovornost izvajalca, če se napake odkrijejo (primer, če bi recimo zaposleni pri izvajalcu svojemu kolegu izbirsal storjen prekršek).
To se razume,da kazni ostanejo iste,vendar mora kršitelj zraven kazni plačati še provizijo privat firmi,ki bo postala v nekaj tednih gazela ali kako že imenujejo tiste hitro obogatele firme,ki se kot utrinek na nebu hitro pojavijo in še hitreje ugasnejo.....
To so špekulacije in izkrivljanje dejstev. Po trenutni zakonodaji to ni možno. V zakonu točno piše kaj plačaš in zakaj. Jasno pa da bo privatnik za storitev colanja izstavil račun policiji, ki ga bomo tako ali tako v končni fazi… ...prikaži več plačali davkoplačevalci.
Tudi zaposleni na MNZ sedaj niso zastonj in jih pri kazni ne plačaš posebej. Sedaj je že 50 % pribitka na kazen, če obrnemo logiko polovičke. Kako država plača svojega izvajalca je njen problem.
Upam, da se v vladi najde toliko pameti, da ne bodo ob vsej možni računalniški podpori sedaj PRIVATNIKI služili na račun kršiteljev! Gumpca, ki je prišel na to idejo, bi morali takoj brcniti v rit in nikoli več ne bi… ...prikaži več smel povohati državne službe!
Hmm, zakaj potem skoraj nihče nima več in-house računovodstva glede na to da je zadevo možno računalniško podpreti? Zgleda so izračunali, da se to za davkoplačevalce bolj izplača kot zaposlovati nov kader, ki se bo samo s tem ukvarjal...
Zagotovo bi privatnik imel vpliv komu dati kazen in komu ne, zato se mi zdi izredno slaba ideja. Sploh pa a je fora prometa, da nas kaznujejo? Uglavnem pravosodja se ne sme privatizirati.
Za komu dat ni problem, problem je v bistvu za komu ne dat! Vzpostaviti bi bilo potrebno revidiranje. Tukaj bi bilo potrebno uvesti odgovornost privatnika za napake in je zadeva rešena.
Zakaj bi kradli samo državni organi omogočiti je potrebno tudi kraje privatnikom,ki delajo za državo in ustvariti nove,da si bodo polnili žepe in delež pod mizo dajali tistim,ki so jim zaslužek omogočili!! Toraj ljudi,ki sedaj to delajo na policiji bodo… ...prikaži več odpustili ali pa vendarle obdržali!?
Trenutna zakonodaja in pravna praksa še ne omogočata absolutne odgovornosti lastnika, zato se dejanski kršitelji velikokrat izognejo kazni, postopki se ustavijo. Spremenite zakon. odgovarja lastnik vozila če sam ne dokaže da je vozil nekdo drug. Pa se ne bo treba… ...prikaži veča z nobenih ukvarjat.
A je problem, imeti nadzor nad ključi osebnega avta, oziroma, kao ne vedeti, kdo ga vozi, če si ti v službi, žena tudi, pubertetnik pa doma zdolgočasen.... ?? !!
Ker je privatna vojska dražja od te ki jo imamo zdaj. Vozi pa ta vojska recimo avte prat k privatniku, s čimer ni nič narobe, če je to delo opravljeno bolje in ceneje kot še bi to počeli sami.
Predpisi so čisto uredu. In tudi cone 30 imajo svoj namen. Je pa res, da bi lahko bilo več znakov. In @Tumapros ima prav: pel se po predpisih pa ne boš plačeval.
Mogoče pa komu ni v interesu, da se zadeva uredi v okviru državnih inštiticij... Čudi me da glede na izobrazbeno strukturo policije, ministrstva in politikov v parlamentu zadeve niso sposobni urediti v okviru policije. Sploh na avtocestah bi lahko pobrali… ...prikaži več denar, ki se bi namenjal za razne nove projekte, tudi za izboljšanje obstoječe infrastrukture. Predlagam, da se odgovorni malo ozrejo proti našim južnim sosedom. Ti že vedo zakaj so postavili ogromno radarjev na cestah ob morju.
Malo butasto, lahko bi recimo ukinili oni Uradni list ali kaj drugega, da se ne bodo šli korupcijo. Kdo še rabi danes tiskano izdajo zakonov, za elektronsko bi pa lahko državni zbor poskrbel itak morajo vse dati v elektronsko obliko,… ...prikaži več tako ne bi imeli pretiranega dela, če bi vse zakone nekje shranili. No pa tam 30 zaposlenih, tako da bi lahko tem dali to za delat, saj itak že obračunavanjo naročnino za Uradni list, potem bi to tudi znali.
Omejitev imamo veliko preveč. Ljudje si delajo plote skoraj na cesti, potem pa zahtevajo omejitev 30, da se oni vzvratno pripeljejo z dvorišča z 0 vidljivosti na javno cesto. Kjer pa omejitve so, mora biti NADZOR. Veliko nadzora, sicer nima… ...prikaži več smisla, da omejitve sploh so. Zapravljanje denarja za znake. Ne vem zakaj bi plačeval kršitelj stroške postopka. Tudi policist ni zastonj, pa sedaj tega ne plačujemo posebej, temveč je kazen ena. Kako država plača tistega, ki spelje administracijo je njeno.
V mestu kjer živim je povsod razen po glavnih cestah (upadnicah) omejitev 30. Znaka ni nikjer nobenega in folk se povsod vozi 30 ali manj. Kako so to dosegli... tako da so vsa križišča v coni preuredili v enakovredna (tako… ...prikaži več še znakov za prednost ne nucajo), tako so vsi primorani voziti počasi in previdno, ker nihče jasno ne želi imeti počohanega avta saj je kasko zavarovanje drago ;)
še ena od potez, ki omogoča ropanje revežev, vse za privat interes, Živkovič je res močno vpet v dogajanje na policiji... če jo bodo uresničili, upam, da sledi upor
Jaz ne vidim nobenega rapanja tukaj. Jaz vidim samo prostovoljne prispevke :)
ja res je ko pa pac poslanec prekrsi hitrost pa ni kazni
Obračun kazni je stal Kanglerja stolčka ! Iskra je postavila v MB radarje in želela kasirati za svoj račun kot plačilo za radarje . Seveda je to proti zakonito . Ne vem kje živi ta Živkovič .
Kasiranje privatnikov ni problem, če to delajo v imenu redarske službe oziroma policije. Itak se vse dela avtomatsko... slikanje, prepoznava tablic, uparjanje tablic z zavezancem iz registra, printanje in pošiljanje računov.
blayo .....Primer iz MB si preberi ,kako je bila zadeva nastavljena .
Problem mariborskih radarjev so bile pomanjkljivosti in nepravilnosti pri pogodbi o javno zasebnem partnerstvu, ki je vprašljivo. Ampak ljudje o tem, preden so bili radarji požgani, niso vedeli nič. Požgani pa so bili iz preprostega dejstva, da jih prehitri vozniki… ...prikaži več pač ne marajo. Požig radarjev ni bil OK, je pa verjetno sprožil hitrejše odziv organov pregona in medijev.
Javno zasebno partnerstvo dejansko v takčnih primerih sploh ni potrebno, potrebno je le javno naročilo, ki mora biti dobro revidirano. Na tak način zadeve funkcionirajo recimo v AT in DE.
Postopek izdajanja kazni mora biti jasno definiran in redno revidiran s strani naročnika. Predvsem pa mora biti v pogodbi definirana odgovornost izvajalca, če se napake odkrijejo (primer, če bi recimo zaposleni pri izvajalcu svojemu kolegu izbirsal storjen prekršek).
To se razume,da kazni ostanejo iste,vendar mora kršitelj zraven kazni plačati še provizijo privat firmi,ki bo postala v nekaj tednih gazela ali kako že imenujejo tiste hitro obogatele firme,ki se kot utrinek na nebu hitro pojavijo in še hitreje ugasnejo.....
V MB so radarji zagoreli in nekaj so jih izruvali ? Ali bodo naročili tudi zasebno vojsko ,ki bo varovala radarje .
To so špekulacije in izkrivljanje dejstev. Po trenutni zakonodaji to ni možno. V zakonu točno piše kaj plačaš in zakaj. Jasno pa da bo privatnik za storitev colanja izstavil račun policiji, ki ga bomo tako ali tako v končni fazi… ...prikaži več plačali davkoplačevalci.
Tudi zaposleni na MNZ sedaj niso zastonj in jih pri kazni ne plačaš posebej. Sedaj je že 50 % pribitka na kazen, če obrnemo logiko polovičke. Kako država plača svojega izvajalca je njen problem.
Ne, ni 50% pribitka! 50% se ti oprosti!!! Ne okrog obračat!
A ti bi rad da policaji printajo položnice? Pol boš pa spet jokal zakaj ne gredo raje na mejo sprejemat prišlekov z vzhoda...
Upam, da se v vladi najde toliko pameti, da ne bodo ob vsej možni računalniški podpori sedaj PRIVATNIKI služili na račun kršiteljev! Gumpca, ki je prišel na to idejo, bi morali takoj brcniti v rit in nikoli več ne bi… ...prikaži več smel povohati državne službe!
Hmm, zakaj potem skoraj nihče nima več in-house računovodstva glede na to da je zadevo možno računalniško podpreti? Zgleda so izračunali, da se to za davkoplačevalce bolj izplača kot zaposlovati nov kader, ki se bo samo s tem ukvarjal...
Izgleda da so sodišča tudi že privat, javnost je že od nekdaj privat, zato privat policija ne bi smela biti presenečenje. Vse je privat.
sodisča so navaden kriminal, za ene oprostilna sodbe in navadni ljudje rubez za 50 evrov, banda lopovska
Zagotovo bi privatnik imel vpliv komu dati kazen in komu ne, zato se mi zdi izredno slaba ideja. Sploh pa a je fora prometa, da nas kaznujejo? Uglavnem pravosodja se ne sme privatizirati.
Za komu dat ni problem, problem je v bistvu za komu ne dat! Vzpostaviti bi bilo potrebno revidiranje. Tukaj bi bilo potrebno uvesti odgovornost privatnika za napake in je zadeva rešena.
Zakaj bi kradli samo državni organi omogočiti je potrebno tudi kraje privatnikom,ki delajo za državo in ustvariti nove,da si bodo polnili žepe in delež pod mizo dajali tistim,ki so jim zaslužek omogočili!! Toraj ljudi,ki sedaj to delajo na policiji bodo… ...prikaži več odpustili ali pa vendarle obdržali!?
Šeško iz firme Iskra ?
Lahko bi pobirala familija Janković
Trenutna zakonodaja in pravna praksa še ne omogočata absolutne odgovornosti lastnika, zato se dejanski kršitelji velikokrat izognejo kazni, postopki se ustavijo. Spremenite zakon. odgovarja lastnik vozila če sam ne dokaže da je vozil nekdo drug. Pa se ne bo treba… ...prikaži veča z nobenih ukvarjat.
Se pravi "guilty until proven innocent"? Nisem prepričan, da si tega res želiš...
A je problem, imeti nadzor nad ključi osebnega avta, oziroma, kao ne vedeti, kdo ga vozi, če si ti v službi, žena tudi, pubertetnik pa doma zdolgočasen.... ?? !!
No, če bi se to morda res zgodilo ja potem imamo pa resnično bebce na tem področju ni pa ljudi strokovnjake.
Zakaj potem ne pustijo imeti še privatno vojsko (tudi vojakov je premalo). Enim se pa res že meša!?!?!?
Ker je privatna vojska dražja od te ki jo imamo zdaj. Vozi pa ta vojska recimo avte prat k privatniku, s čimer ni nič narobe, če je to delo opravljeno bolje in ceneje kot še bi to počeli sami.
To bi lahko delala familija jankovič
Budale policajske.... najbolje, da greste v stečaj, itak ni nič z vami.
Vozite po predpisih in ne delajte prekrškov pa bo vse OK.
Predpisi so čisto uredu. In tudi cone 30 imajo svoj namen. Je pa res, da bi lahko bilo več znakov. In @Tumapros ima prav: pel se po predpisih pa ne boš plačeval.
Mogoče pa komu ni v interesu, da se zadeva uredi v okviru državnih inštiticij... Čudi me da glede na izobrazbeno strukturo policije, ministrstva in politikov v parlamentu zadeve niso sposobni urediti v okviru policije. Sploh na avtocestah bi lahko pobrali… ...prikaži več denar, ki se bi namenjal za razne nove projekte, tudi za izboljšanje obstoječe infrastrukture. Predlagam, da se odgovorni malo ozrejo proti našim južnim sosedom. Ti že vedo zakaj so postavili ogromno radarjev na cestah ob morju.
Malo butasto, lahko bi recimo ukinili oni Uradni list ali kaj drugega, da se ne bodo šli korupcijo. Kdo še rabi danes tiskano izdajo zakonov, za elektronsko bi pa lahko državni zbor poskrbel itak morajo vse dati v elektronsko obliko,… ...prikaži več tako ne bi imeli pretiranega dela, če bi vse zakone nekje shranili. No pa tam 30 zaposlenih, tako da bi lahko tem dali to za delat, saj itak že obračunavanjo naročnino za Uradni list, potem bi to tudi znali.
To lahko predlaga samo bedak.