Tudi jaz se jezim, ko, medtem ko zavrem in stopim dol s kolesa, da pritisnem gumb za zeleno luč, avtomobili že dobijo zeleno, kar pomeni, da lahko čakam še par minut. Moj maksimum v Mariboru je 6 minut čakanja na… ...prikaži veča zeleno na križišču Titove in Partizanske. Na Titovi pri "džamiji" pa sem "izumil" obvoz. Namesto čakanja na zeleno zavijem desno in se petdeset metrov naprej pri Hoferju spet vključim na kolesarsko stezo na Titovi - brez pritiskanja na tipko za zeleno na nemogočem semaforju.
hvala za tale prispevek. men je blo tud dost mačehovskih odgovorov z občine in pospeševanja pred križišči, ker maš skos občutk, da so tvoji zeleni štete zadnje sekunde, če uporabiš rdečo od peščev za časovno orientacijo
Naj kar stopajo dol z bicikla,saj si vsi(no skoraj vsi)kolesarji jemljejo pravico obnašanja,kot,da so štirkolesna vozila in posledično se tako tudi obnašajo po križiščih in krožiščih,da o pločnikih sploh ne izgubljam besed...
kaj je naloga semaforja? da uredi promet in pretočnost, al da vzgaja tiste kolesarje, ki se vozijo mal tako... tak profil ljudi itak šiba čez vse.. za normalne uporabnike cest naj pa velja, da signalizaicija služi temu, da se kam pride
Vsi problemi s kolesarji v tej državi izhajajo iz tega, da smo jih s potekom poti uvrstili med pešce. Povsod drugje po svetu so kolesarji vozniki, pri nas pa so na površinah za pešce, kjer bi se morali obnašati kot pešci. Butale pač.
Tudi jaz se jezim, ko, medtem ko zavrem in stopim dol s kolesa, da pritisnem gumb za zeleno luč, avtomobili že dobijo zeleno, kar pomeni, da lahko čakam še par minut. Moj maksimum v Mariboru je 6 minut čakanja na… ...prikaži veča zeleno na križišču Titove in Partizanske. Na Titovi pri "džamiji" pa sem "izumil" obvoz. Namesto čakanja na zeleno zavijem desno in se petdeset metrov naprej pri Hoferju spet vključim na kolesarsko stezo na Titovi - brez pritiskanja na tipko za zeleno na nemogočem semaforju.
hvala za tale prispevek. men je blo tud dost mačehovskih odgovorov z občine in pospeševanja pred križišči, ker maš skos občutk, da so tvoji zeleni štete zadnje sekunde, če uporabiš rdečo od peščev za časovno orientacijo
Naj kar stopajo dol z bicikla,saj si vsi(no skoraj vsi)kolesarji jemljejo pravico obnašanja,kot,da so štirkolesna vozila in posledično se tako tudi obnašajo po križiščih in krožiščih,da o pločnikih sploh ne izgubljam besed...
kaj je naloga semaforja? da uredi promet in pretočnost, al da vzgaja tiste kolesarje, ki se vozijo mal tako... tak profil ljudi itak šiba čez vse.. za normalne uporabnike cest naj pa velja, da signalizaicija služi temu, da se kam pride
Vsi problemi s kolesarji v tej državi izhajajo iz tega, da smo jih s potekom poti uvrstili med pešce. Povsod drugje po svetu so kolesarji vozniki, pri nas pa so na površinah za pešce, kjer bi se morali obnašati kot pešci. Butale pač.