Star Angleski pregovor " Engage your brain before you open your mouth " oziroma opisno prevedeno " vklopi mozgane preden odpres usta " , to je , ce imas mozgane in ce jih imas da niso oprani .................
Krojač tu kritiziram njen komentar da smo vozniki krivi za zastoje na ac ker se vozimo po en v vozilu. Če bi začel pa njeno delo kritizirati pa tu ni na razpolago dovolj prostora.
Mislim, da problem javnega prevoza izven večjih mest ni potrebno posebno izpostavljati, saj že ptiči na veji čivkajo, da je popolnoma neuporaben in da pot, ki ti z lastnim prevozom vzame kakšno urco, postane celodnevni projekt. Problem pa je tudi… ...prikaži več v glavnih mestih - plastičen primer: Lj Šiška - Lj Črnuče, direktna linija - 1,5h v eno smer! Z avtomobilom, 15-20min. Kdo je tu nor? Bratuškova in njeni eltini somišljeniki bi radi pospravili rajo iz cest in si zagotovili še višji standard lagodja.
Kdaj se bomo znebili te popolnoma nesposobnice, da ne rečem nespodobnice. Naj se zapre v svojo črno gradnjo in se poliva z ,na črno priključeno mrzlo vodo ,da se zbudi v realnost.
"Tovornjake na vlake" se ni slišalo to nekaj časa nazaj? Sicer pa ali je kdo pričakoval kaj konkretnega in uporabnega s strani tega ministrstva? Takoj ko se je izvedelo kdo ga bo prevzel, je bilo jasno da ne bo novih… ...prikaži več projektov in se bodo peljali naprej ali pa še to ne samo obstoječi projekti. Da pa ne pozna ali ne razume problemov navadnih državljanov, je pa že nekajkrat dokazala. Ampak menda je edino merilo za vodilne položaje strokovnost in sposobnost.
Trobezlaš ,da ga bolj ne moreš . Če ne veš , da je proga KP -LJ polna s kapaciteto , zato gradijo še en tir, kajneda da res , bi ti pametnjakovič prestavil kamione kam že ? Na vagone jih… ...prikaži večjih lahko daš , sam ti vagoni bi ostali na mestu ! Vsak Q se v v SLO lahko dela pametnega.
Idiotl...Torej če je ena proga polna je to to? Se vidi da ljubljančani ne vidi dlje od svojega nosa. Kaj pa ostale povezave? MB-LJ, NM-LJ? Sicer pa, ja imaš prav ni samo ta ministristrica kriva, kriva je vlada in ne… ...prikaži več samo ta...pač če se greš centralizacijo države, potem pač moraš biti pripravljen tudi na povečano gostoto prometa ali pa na bes državljanov...očitno niso ne eno eno drugo. ;-)
Seveda so krivi vozniki! Kdo pa drug? Če jih ne bi bilo, ne bi blo nobene gužve na cestah, ne. Logika. Tudi za čakalne vrste smo si sami krivi. Kaj pa zbolevamo. Kaj sploh obstajamo. Če ne bi bilo pacientov,… ...prikaži več ne bi blo nobenih čakalnih vrst.
AC so delane za določen pretok vozil , ki je bil po takratnih izračunih optimalen s CENO njihove izvedbe . Ko so jih delali smo se vozili v službe z busi in vlaki . AC smo bili najbolj veseli ,… ...prikaži več, da smo do Trsta profitiral 1 uro. Danes pa se vsak fičfirič sam vozi v službo , ne po dva ampak vsak sam ! In edino tu je problem . Jaz bi ga rešil s dvigom cene bencina na 3 € , s tem , da vsak dobi 20 litrov na mesec po pol € . Da videš kolk bi bilo takoj prostora na AC ob konicah ki jih več ne bi bilo
Jaz že leta opozarjam da so LPP linije preživete. Linije kot npr.Medvode Zadobrova, Bežigrad Sostro, Črnuče dolgi most . Porabis tudi uro in pol in vse skozi center mesta.
Ti še nisi slišal za pojem Ljubljanska vrata . Si mogoće samo Slovenski državljan , kajti nam Slovencem je jasno , da je ta vrata , skozi katera je peljala nekdaj samo Prešernova cesta , razširila sedaj Tiviolska , Večna… ...prikaži večna pot , AC čez Brdo , AC pod Golovcem , Roška in Resljeva . In vse to se zlije na 2 pasova AC in 1 pas magistralke na Brezovici Proti KP . Da so tu 4 pasovido Vrhnike bi bilo premalo .
Če avtobus ne pripelje v mojo vas, ga ne morem koristit in takih vasi, kjer ni povezav z avtobusnimi linijami do večjih krajev, je po Sloveniji na tisoče. Kaj torej narediti, če moraš v službo ali po nujnih opravkih???
OK, čisto resno: to je jebeni kapitalizem. Vse je privat. Tudi avtobusarji. In oni pac nimajo interesa delat ovinkov skozi ene jebene vukojebine, ker bi dve mamki radi šli v trgovino pa na banko. Hoteli ste kapitalizem, tle ga mate.… ...prikaži več Kapital se briga samo za svojo korist. Jebe se njemu, če bi ti šel rad z busom na šiht. Subvencioniranje javnega prevoza pa že meji na... o, groza..
socializem. Ki je hujša beseda od vsake kletvice. Komunjare, rdečkarji, komunajzarji....In potem ima pac vsak svoj..
Slab argument tole z volitvami. Ministri pač niso voljeni, ampak imenovani. Spomni se jajotove vlad(avin)e. Andrijanič, pa un pajac,ki se je šel pravosodnega ministra... noben sploh kandidiral ni, kaj šele, da bi bil izvoljen
Tovorni tranzit bi sam "pobegnil" na vlake, če bi bila ta oblika cenejša ali hitrejša ali zanesljivejša ali kombinacija od tega. Pa ni. Da ne govorimo, da kapaciteta tirov skozi Slovenijo nikoli ne prepelje tovora, ki gre trenutno po avtocesti.… ...prikaži več Po mojih vsakodnevnih opažanjih na avtocesti, se dejansko tovorni promet ni tako drastično povečal in verjamem DARS-u bolj kot Lahovniku. DARS bi moral biti bolj od politike neodvisno podjetje, ki naj denar, ki ga zasluži, vloži v nove kapacitete.
Ko bi država še zaradi tovrstnih incidentov redno in hitro tudi na ta območja pošiljala robocope, tako kot jih pošiljajo celo na napovedane mirne proteste, bi tudi pri indijancih tovrstna korajža kmalu uplahnila...
only in slovenia...to da policija fase od ciganov in se to pazi z "koli" haha pa koga posiljajo v ta ciganska naselja...specialno lgbtiqa+- enoto al kaj
Vprašanje je, ali bi država in lokalne skupnosti lahko kaj naredile, da bi ljudem olajšale skupno vožnjo? Je na primer poskrbljeno za parkirišča za razumno ceno, kjer bi se lahko sovozači dobili in pustili kako vozilo tam? Denimo v Celju… ...prikaži več je na izvozu velik travnik. Del ga je bil pred leti asfaltiran zaradi nekdanjih cestninskih postaj. Asfalt se je potrgal ven in sedaj DARS plačuje košnjo trave. Raje bi naredili parking za dnevne migrante, ljudem nekaj omogočili in še kaj zaslužili.
O tem bi lahko gospa ministrica razmišljala, govorila in tudi kaj storila. Prav tako bi lahko spodbujala hitre avtobusne linije po avtocestnem križu. Spet bi prav prišla parkirišča ob avtocesti, da bi to lahko zaživelo. Samo od blebetanja odgovorne ministrice… ...prikaži več se ne bo moglo kaj veliko zgoditi.
V prvi vrsti je Bratuškova nesposobna in povrhu še nesramna, kar gre vedno skupaj, Prav tako je res, da je vse centralizirano v Ljubljani, kar dodatno prispeva k problemu!
Tako je Cene, pa izven Ljubljane, na nerodovitni zemlji, ki je je vedno več, zgraditi pametne tovarne - pametne vasi že imamo (samo ne vem kje), pa naj ti luzerji gredo delat, da ne bodo v breme, ampak nekaj prispevali v proračun države.
Promet brez pravega smisla je le orodje za pobiranje denarja. Ponovna decentralizacija, ki se kar sama ponuja, je nujna. Je mar treba, da je vse v Ljubljani? Sploh zdaj, ko bi potreboval ljudi - uradništvo na terenih, da uradniki vidijo… ...prikaži več kakšno škodo povzročajo s "sanacijo".
Vse tri okoljske ministre bi morali zamenjati 10, avgusta 2023, njim in prejšnjim trajno onemogočiti zasedanje položajev financiranih z javnim, in namesto njih imenovati enega, da se odgovornost ne porazgubi. Potem pa pregon,
Stampedo se strinjam, sploh z decentralizacijo. Vse bi imeli v Ljubljani, potem pa jamrajo, da je gneča. Ne jamrajte, iščite rešitve - pametne rešitve, če ste sploh za to sposobni!!!
Ender, leon in ostali komynajzerhi pa lepo tiho. Aja vaša je, saj vas razumem. Sam a ni spe janša za tole kriv. Ja je kriv, ker ni v koaliciji, zato se pa take bedarije, oslarije dogajajo.
Hospa ministrica bi morla nardit javni prevoz uporaben, preden zine tako blesarijo. Verjetno ga ne uporablja, da take treska.
Saj je povedala da ga ne uporablja, ker je neustrezen.🙆
Star Angleski pregovor " Engage your brain before you open your mouth " oziroma opisno prevedeno " vklopi mozgane preden odpres usta " , to je , ce imas mozgane in ce jih imas da niso oprani .................
Saj to je problem. Ljudje brez možganov jih ne morejo vklopit, zato klatijo vedno večje neumnosti.
In ona bi bila rada celo evropska komisarka .. za kaj? Streljanje kozlov?
Kritizirajte ministra ki je bil v vladi pred 10 leti. Če bi takrat poskrbeli, danes bi bil problem manjši
Krojač tu kritiziram njen komentar da smo vozniki krivi za zastoje na ac ker se vozimo po en v vozilu. Če bi začel pa njeno delo kritizirati pa tu ni na razpolago dovolj prostora.
Mislim, da problem javnega prevoza izven večjih mest ni potrebno posebno izpostavljati, saj že ptiči na veji čivkajo, da je popolnoma neuporaben in da pot, ki ti z lastnim prevozom vzame kakšno urco, postane celodnevni projekt. Problem pa je tudi… ...prikaži več v glavnih mestih - plastičen primer: Lj Šiška - Lj Črnuče, direktna linija - 1,5h v eno smer! Z avtomobilom, 15-20min. Kdo je tu nor? Bratuškova in njeni eltini somišljeniki bi radi pospravili rajo iz cest in si zagotovili še višji standard lagodja.
Za po mestu je bajk najboljša rešitev. In najhitrejša.
Kdaj se bomo znebili te popolnoma nesposobnice, da ne rečem nespodobnice. Naj se zapre v svojo črno gradnjo in se poliva z ,na črno priključeno mrzlo vodo ,da se zbudi v realnost.
Boljša je od desnjakov. To je glavno.
Tujci naj uporabljajo javni prevoz čez slovenijo,pa ne bo gužve hahahaaha
"Tovornjake na vlake" se ni slišalo to nekaj časa nazaj? Sicer pa ali je kdo pričakoval kaj konkretnega in uporabnega s strani tega ministrstva? Takoj ko se je izvedelo kdo ga bo prevzel, je bilo jasno da ne bo novih… ...prikaži več projektov in se bodo peljali naprej ali pa še to ne samo obstoječi projekti. Da pa ne pozna ali ne razume problemov navadnih državljanov, je pa že nekajkrat dokazala. Ampak menda je edino merilo za vodilne položaje strokovnost in sposobnost.
Trobezlaš ,da ga bolj ne moreš . Če ne veš , da je proga KP -LJ polna s kapaciteto , zato gradijo še en tir, kajneda da res , bi ti pametnjakovič prestavil kamione kam že ? Na vagone jih… ...prikaži večjih lahko daš , sam ti vagoni bi ostali na mestu ! Vsak Q se v v SLO lahko dela pametnega.
Idiotl...Torej če je ena proga polna je to to? Se vidi da ljubljančani ne vidi dlje od svojega nosa. Kaj pa ostale povezave? MB-LJ, NM-LJ? Sicer pa, ja imaš prav ni samo ta ministristrica kriva, kriva je vlada in ne… ...prikaži več samo ta...pač če se greš centralizacijo države, potem pač moraš biti pripravljen tudi na povečano gostoto prometa ali pa na bes državljanov...očitno niso ne eno eno drugo. ;-)
Seveda so krivi vozniki! Kdo pa drug? Če jih ne bi bilo, ne bi blo nobene gužve na cestah, ne. Logika. Tudi za čakalne vrste smo si sami krivi. Kaj pa zbolevamo. Kaj sploh obstajamo. Če ne bi bilo pacientov,… ...prikaži več ne bi blo nobenih čakalnih vrst.
AC so delane za določen pretok vozil , ki je bil po takratnih izračunih optimalen s CENO njihove izvedbe . Ko so jih delali smo se vozili v službe z busi in vlaki . AC smo bili najbolj veseli ,… ...prikaži več, da smo do Trsta profitiral 1 uro. Danes pa se vsak fičfirič sam vozi v službo , ne po dva ampak vsak sam ! In edino tu je problem . Jaz bi ga rešil s dvigom cene bencina na 3 € , s tem , da vsak dobi 20 litrov na mesec po pol € . Da videš kolk bi bilo takoj prostora na AC ob konicah ki jih več ne bi bilo
Jaz že leta opozarjam da so LPP linije preživete. Linije kot npr.Medvode Zadobrova, Bežigrad Sostro, Črnuče dolgi most . Porabis tudi uro in pol in vse skozi center mesta.
Ti še nisi slišal za pojem Ljubljanska vrata . Si mogoće samo Slovenski državljan , kajti nam Slovencem je jasno , da je ta vrata , skozi katera je peljala nekdaj samo Prešernova cesta , razširila sedaj Tiviolska , Večna… ...prikaži večna pot , AC čez Brdo , AC pod Golovcem , Roška in Resljeva . In vse to se zlije na 2 pasova AC in 1 pas magistralke na Brezovici Proti KP . Da so tu 4 pasovido Vrhnike bi bilo premalo .
Idiot,jaz pišem za LPP torej za linije mesnega prometa.
Idiot , še nekaj . Za pojem ljubljanska vrata res še nisem slišal. Sem se pa učil o ljubljanski kotlini in postojnskih vratih .
Če avtobus ne pripelje v mojo vas, ga ne morem koristit in takih vasi, kjer ni povezav z avtobusnimi linijami do večjih krajev, je po Sloveniji na tisoče. Kaj torej narediti, če moraš v službo ali po nujnih opravkih???
Gumijaste škornje na noge pa čez gmajno par km do glavne ceste
OK, čisto resno: to je jebeni kapitalizem. Vse je privat. Tudi avtobusarji. In oni pac nimajo interesa delat ovinkov skozi ene jebene vukojebine, ker bi dve mamki radi šli v trgovino pa na banko. Hoteli ste kapitalizem, tle ga mate.… ...prikaži več Kapital se briga samo za svojo korist. Jebe se njemu, če bi ti šel rad z busom na šiht. Subvencioniranje javnega prevoza pa že meji na... o, groza.. socializem. Ki je hujša beseda od vsake kletvice. Komunjare, rdečkarji, komunajzarji....In potem ima pac vsak svoj..
... pleh ali dva pri bajti in dela gužvo na cestah, kdor pa nima za pleh, pa naj hodi peš. Ko ga jebe. Živel kapitalizem!!!
Pripelješ se z avtom do postaje busa !
To je pač bratuškova , ko pride zkozi okno do ministrice , in se norčuje iz državljanov ko jo nismo izvolili!!
Slab argument tole z volitvami. Ministri pač niso voljeni, ampak imenovani. Spomni se jajotove vlad(avin)e. Andrijanič, pa un pajac,ki se je šel pravosodnega ministra... noben sploh kandidiral ni, kaj šele, da bi bil izvoljen
Tovorni tranzit bi sam "pobegnil" na vlake, če bi bila ta oblika cenejša ali hitrejša ali zanesljivejša ali kombinacija od tega. Pa ni. Da ne govorimo, da kapaciteta tirov skozi Slovenijo nikoli ne prepelje tovora, ki gre trenutno po avtocesti.… ...prikaži več Po mojih vsakodnevnih opažanjih na avtocesti, se dejansko tovorni promet ni tako drastično povečal in verjamem DARS-u bolj kot Lahovniku. DARS bi moral biti bolj od politike neodvisno podjetje, ki naj denar, ki ga zasluži, vloži v nove kapacitete.
Zdaj je tudi Žurnal tako kot RTV in 24 ur blokiral komentiranje napada Ciganov na policiste.
Neki to vole zasmradeno!
Ko bi država še zaradi tovrstnih incidentov redno in hitro tudi na ta območja pošiljala robocope, tako kot jih pošiljajo celo na napovedane mirne proteste, bi tudi pri indijancih tovrstna korajža kmalu uplahnila...
A ni nobenga dolenjčka, ki ma na skednju mal napalma in metalec plamena, bi bli črni še bolj črni, da o smradu ne govorim!!
only in slovenia...to da policija fase od ciganov in se to pazi z "koli" haha pa koga posiljajo v ta ciganska naselja...specialno lgbtiqa+- enoto al kaj
Počakat na ugoden veter in mal urejat in čistit svoje zemljišče . Narediti kopice in počakati na NN storilce da prižgejo nagrabljeno .
Ta ženska je res totalno nesposobna. Že v predvolilnem času na soočenjih, ni znala seštevati
Tisti, ki jo je postavil na ta položaj je očitno še 100 x bolj nesposoben od nje.
Andrej Ribič, Golob mu je za podporo o nategovanju naroda pred volitvami, podaril zlato ribico, po imenu DARS, banda pokvarjena, ….
Vprašanje je, ali bi država in lokalne skupnosti lahko kaj naredile, da bi ljudem olajšale skupno vožnjo? Je na primer poskrbljeno za parkirišča za razumno ceno, kjer bi se lahko sovozači dobili in pustili kako vozilo tam? Denimo v Celju… ...prikaži več je na izvozu velik travnik. Del ga je bil pred leti asfaltiran zaradi nekdanjih cestninskih postaj. Asfalt se je potrgal ven in sedaj DARS plačuje košnjo trave. Raje bi naredili parking za dnevne migrante, ljudem nekaj omogočili in še kaj zaslužili.
O tem bi lahko gospa ministrica razmišljala, govorila in tudi kaj storila. Prav tako bi lahko spodbujala hitre avtobusne linije po avtocestnem križu. Spet bi prav prišla parkirišča ob avtocesti, da bi to lahko zaživelo. Samo od blebetanja odgovorne ministrice… ...prikaži več se ne bo moglo kaj veliko zgoditi.
Pepe007 piši na "predlagam vladi".
Kaj ima ministrica s tem ! To je lokalni problem in zagrabte svojega ljubljenega Šrota za jajca !
Nima smisla, da komentira resne reči tele, ki niti ne ve kdo je župan v Celju. Še manj pa ve, da z zemljiščem v lasti države občina nima veliko.
Decentalizacija Ljubljanje in avtocesta Blagovica - mimo obvoznice Ljubljane - Koper in uvedba japonske natančnosti pri voznem redu vlakov.
V prvi vrsti je Bratuškova nesposobna in povrhu še nesramna, kar gre vedno skupaj, Prav tako je res, da je vse centralizirano v Ljubljani, kar dodatno prispeva k problemu!
Alenka Bratušek primer dobre prakse: cigani pa sverceri ekonomskih migrantov nikoli manj kot 5 ljudi v vozilu
seveda bratuskovo obdelal bi tudi jaz :)
Ukinit vse luzerske službe, ki so same sebi namen v ljubljani ,pa se bo promet tudi zmanjšal.
Tako je Cene, pa izven Ljubljane, na nerodovitni zemlji, ki je je vedno več, zgraditi pametne tovarne - pametne vasi že imamo (samo ne vem kje), pa naj ti luzerji gredo delat, da ne bodo v breme, ampak nekaj prispevali v proračun države.
Promet brez pravega smisla je le orodje za pobiranje denarja. Ponovna decentralizacija, ki se kar sama ponuja, je nujna. Je mar treba, da je vse v Ljubljani? Sploh zdaj, ko bi potreboval ljudi - uradništvo na terenih, da uradniki vidijo… ...prikaži več kakšno škodo povzročajo s "sanacijo". Vse tri okoljske ministre bi morali zamenjati 10, avgusta 2023, njim in prejšnjim trajno onemogočiti zasedanje položajev financiranih z javnim, in namesto njih imenovati enega, da se odgovornost ne porazgubi. Potem pa pregon,
Stampedo se strinjam, sploh z decentralizacijo. Vse bi imeli v Ljubljani, potem pa jamrajo, da je gneča. Ne jamrajte, iščite rešitve - pametne rešitve, če ste sploh za to sposobni!!!
Ender, leon in ostali komynajzerhi pa lepo tiho. Aja vaša je, saj vas razumem. Sam a ni spe janša za tole kriv. Ja je kriv, ker ni v koaliciji, zato se pa take bedarije, oslarije dogajajo.
Politika prenese vse butale tega sveta