Je problem, ker predpisi ne omejujejo samo strupenih emisij, temveč tudi omejitev porabe (emisije CO2) na nivoju celotne proizvodnje posameznih tovarn (Kyoto etc). To omejitev nemške znamke, ki delajo pretežno velike avte, zelo težko izpolnijo. Zato so se začeli tako… ...prikaži več intenzivno ukvarjat s friziranjem testov, vključno z umazanimi kompromisi zmanjševanja porabe na račun strupenih emisij, in VW celo k goljufiji.
ni ravno problem v velikih in močnih avtih, saj 3.0 tdi in naprej nimajo problemov z izpusti, imajo jih pa majhni mlinčki 1,6,2.0 tdi in podobno. In če se že gremo neko zniževanje Co2 potem začnimo zmanševati govedorejo, ki je… ...prikaži večje največji onesnaževalec.
""Brez realnih časovnih okvirjev, bi lahko posamezni dizelski avtomobili postali predragi in nedostopni, avtomobilisti pa bi jih morali črtati iz proizvodnje, kar bi bilo slabo tako za avtomobiliste, potrošnike, vodilo bi tudi v odpuščanja delavcev," opozarjajo pri ACEA."Neumnost.… ...prikaži več Afera je pokazala, da se znajo eni. čeprav jih je malo, predpisov že zdaj držat. Dizelski motorji bodo mogoče jurja ali dva dražji, ampak to ni razlog da bi delali kompromise na račun emisij strupov. Za parne stroje na kolm se pa nihče ne zavzema??? Edino kar se mi zdi razumno še enkrat premislit je agenda zmanjševanje porabe (CO2), ki je v trenutni obliki res zastavljena nerealno, saj proizvajalci izpustov ne morejo čudežno zmanjšat, dokler kupci še vedno hočejo velike in močne avte. To je verjetno stvar za usklajeno davčno politiko.
Je problem, ker predpisi ne omejujejo samo strupenih emisij, temveč tudi omejitev porabe (emisije CO2) na nivoju celotne proizvodnje posameznih tovarn (Kyoto etc). To omejitev nemške znamke, ki delajo pretežno velike avte, zelo težko izpolnijo. Zato so se začeli tako… ...prikaži več intenzivno ukvarjat s friziranjem testov, vključno z umazanimi kompromisi zmanjševanja porabe na račun strupenih emisij, in VW celo k goljufiji.
ni ravno problem v velikih in močnih avtih, saj 3.0 tdi in naprej nimajo problemov z izpusti, imajo jih pa majhni mlinčki 1,6,2.0 tdi in podobno. In če se že gremo neko zniževanje Co2 potem začnimo zmanševati govedorejo, ki je… ...prikaži večje največji onesnaževalec.
""Brez realnih časovnih okvirjev, bi lahko posamezni dizelski avtomobili postali predragi in nedostopni, avtomobilisti pa bi jih morali črtati iz proizvodnje, kar bi bilo slabo tako za avtomobiliste, potrošnike, vodilo bi tudi v odpuščanja delavcev," opozarjajo pri ACEA."Neumnost.… ...prikaži več Afera je pokazala, da se znajo eni. čeprav jih je malo, predpisov že zdaj držat. Dizelski motorji bodo mogoče jurja ali dva dražji, ampak to ni razlog da bi delali kompromise na račun emisij strupov. Za parne stroje na kolm se pa nihče ne zavzema??? Edino kar se mi zdi razumno še enkrat premislit je agenda zmanjševanje porabe (CO2), ki je v trenutni obliki res zastavljena nerealno, saj proizvajalci izpustov ne morejo čudežno zmanjšat, dokler kupci še vedno hočejo velike in močne avte. To je verjetno stvar za usklajeno davčno politiko.