ah nehajo naj bluzit. kolk sprodajalcev v sloveniji ima lastne leasing in kreditne sisteme. to znajo!! denar vlečt od kupca. ko pa je treba kupcu pomagat. ma jebi ga. dons ti itak noben ne proda avta na keš, vsi hočejo… ...prikaži večo na leasing. in kaj me potem briga ? saj je avto last trgovca, pa naj se on ukvarja. včasih je tehnounion prodajla BMW in Roverja, dons maš pa firmo ki prodaja vse, tako kot na MImovrste ali pa E-bay. potem pa ja imej 30 firm avtov, 3000 modelov in 3miljarde delov- na skaldišču.
špegu, sam enga sem imu. podjetje. pa enih 40 zaposlenih. pa verjetno sem naredil več inventur samo v eni firmi, kjer sem delal nekaj let, kot si ga ti v roki držal. tvojga lulčka.,
Nekaj desetletij nazaj je bil pri nas isti primer s tistimi famoznimi Marutiji in na kraju so morali trgovci nekaj deset odstotkov novih avtomobilov uporabiti za nadomestne dele,ker druga varianta nabave ni bila možna......China for ever.....
Primte se za denarnce. Sistem zavarovanja da placas zavarovanje na redno prodajno ceno vozila, ne na dejansko ceno, ki si jo placal, je cista barabija. Skodo pa izplacujejo glede na vrednost po eurotax-u, ne pa na dejansko trzno vrednost. Razlika… ...prikaži več za njih je pa vedno premajhna. Tudi pri vec mijonov cistega dobicka.
Kot dohtarji, Pri 3k place bi imeli 5. Pri 5k place si oni mislijo da si zasluzijo 8. Ko bojo imeli 8 pa bodo zeleli 12, pa 18 pa 25...
Način s katerim se bo EU branila pred kitajsko invazijo na tem področju...Ampak Kitajci se bodo vsekakor prilagodili..
ah nehajo naj bluzit. kolk sprodajalcev v sloveniji ima lastne leasing in kreditne sisteme. to znajo!! denar vlečt od kupca. ko pa je treba kupcu pomagat. ma jebi ga. dons ti itak noben ne proda avta na keš, vsi hočejo… ...prikaži večo na leasing. in kaj me potem briga ? saj je avto last trgovca, pa naj se on ukvarja. včasih je tehnounion prodajla BMW in Roverja, dons maš pa firmo ki prodaja vse, tako kot na MImovrste ali pa E-bay. potem pa ja imej 30 firm avtov, 3000 modelov in 3miljarde delov- na skaldišču.
Kupiti avto na keš je kretenizem, niti se ne splača. Ravnanje z zalogami ti je tudi španska vas. Verjetno še nisi kakega podjetja niti od daleč videl.
špegu, sam enga sem imu. podjetje. pa enih 40 zaposlenih. pa verjetno sem naredil več inventur samo v eni firmi, kjer sem delal nekaj let, kot si ga ti v roki držal. tvojga lulčka.,
si imel ja. hahahaha
Roko na srce, v to jih je prisilila tudi požrešnost zavarovalnic, ki kujejo visoke dobičke.
Nekaj desetletij nazaj je bil pri nas isti primer s tistimi famoznimi Marutiji in na kraju so morali trgovci nekaj deset odstotkov novih avtomobilov uporabiti za nadomestne dele,ker druga varianta nabave ni bila možna......China for ever.....
Pa to se itak ne poravlja kot je navada za dandanašnje izdelke. Ampak vse to važi le za kasko. Pri tretji osebi pa je veselo!
Ko električarja kresneš je itak totalka, ker nihče ne more in ne upa jamčit, da je z baterijo vse ok...
Primte se za denarnce. Sistem zavarovanja da placas zavarovanje na redno prodajno ceno vozila, ne na dejansko ceno, ki si jo placal, je cista barabija. Skodo pa izplacujejo glede na vrednost po eurotax-u, ne pa na dejansko trzno vrednost. Razlika… ...prikaži več za njih je pa vedno premajhna. Tudi pri vec mijonov cistega dobicka. Kot dohtarji, Pri 3k place bi imeli 5. Pri 5k place si oni mislijo da si zasluzijo 8. Ko bojo imeli 8 pa bodo zeleli 12, pa 18 pa 25...