Odločali bomo o tem, ali se bo 2. tir gradil, kot se je gradil TEŠ 6 in kupovale patrije. Z glasom PROTI bomo glasovali proti že v naprej prisesanim pijavkam na bodoči drugi tir.
Jst se strinjam, da bi 2. tir moral bit narejen že pred 15-imi leti. Ampak... Ali se samo meni zdi ta cena zdi precej pretirana? 50000€ na kilometer proge? Pa če vštejemo da naj bi v resnici delali 2 tira,… ...prikaži več da so zraven še viadukti, predori in servisne poti. Kaj mislite?
Jst mislim, da brez tega, da se javnosti pokaže ves izračun, kako so prišli do takega zneska, je nekorektno, da se izvaja referendum. Šele, ko bo javnost videla celotni izračun, videla cene storitev na primer... potem lahko šele rečemo ali smo za ali proti.
Zakaj mora ljudstvo odločati o projektih in investicijah države, Imamo za to plačane in izvoljene predstavnike. Imamo ja, vendar ne vedo zakaj so eni izvoljeni in drugi izbrani na določene funkcije. Ropanje, korupcija elitizem na ta račun so naša folklora.… ...prikaži več In ne se bat, tudi tokrat bomo nasedli. Izvedba bo tudi če izgubijo referendum. Vedno naredijo tisto, kar želijo.
Boli me lulček za 2.,3.,4.,5.,6.itd tire in vse ostalo naprej.Ve se zakaj se tolk prepucavajo koritarji za tole gradnjo,ker bi bli vsi rad pri koritu,ko bo treba krast in si omastit varžete z ojroti!Vsi so golazen in to najslabše vrste,ker… ...prikaži več jim je mar izključno ZASE,za folk jih pa boli LULČEK in to je srž vsega tega sranja z gradnjo!!
Cerar vztrajno brani svoje total nesposobne ministre, še posebaj gospodarski je rekorder med rekorderji v novi državi, kjer možgani nikoli nimajo pod kontrolo, kaj leti ven čez usta, sami pa se izgubijo kar pogosto. PROTI.
Glede na zapisano je referendumsko vprašanje nejasno enako kot cena ,ki njo bomo plačali ob morebitni izgradnji ! Naj poenostavim : Referendumsko vprašanje mora glasiti ; Ali podpirate ne transparentnost porabe denarja za izgradnjo drugega tira in se strinjate,da bodo… ...prikaži večo vaši vnuki plačevali kredit še nadaljnjih 35 let ! ZA ...............PROTI
Ne razumem , zakaj bi se moral drugi tir umakniti na drugo lokacijo . Prostora ob obstoječem tiru , za izgradnjo drugega je dovolj na 2/3 trase obstoječega npr. prvih 7km od KP samo z nasutjem materiala , dobljenega iz… ...prikaži več izkopa prvega tunela . Enotirna proga bi ostala samo na 1/3 proge , Na ta način bi z minimalnimi stroški , najhitreje povečali pretočnost proge za 60% . Ko bi bila končana ta faza , pa bi na tistem delu , ki bi ostal , začeli z izkopi usekov , za še manjkajoči del dvotirne proge !
Enako je s progo od Divače do Kozine . Problematičena je samo trasa na Kraškem rob nad Črnim Kalom in Ospom, kjer bi pa lahko odmaknili traso za toliko metrov od obstoječe , da ne bi oviralo prometa zaradi izkopa.… ...prikaži več. Prvi del drugega tira je po zahtevnosti takšen , da ga lahko kopljejo Mladinske delovne brigade - preverjeno- kaj šele podjetja z današnjo mehanzacijo !!
Predno se bo začelo graditi, Cerarjeve stranke verjetno ne bo več v vladi in jo bo nadomestila drga stranka. Po vseh javnih anketa bo to JJ . To se pravi, da si bo brk obrisal ta pukljasti. ( čeprav ne verjamem).
Vlaki na Zasavski progi vozijo na 5 minut . Z vspostavitvijo enosmernosti proge vsakih 3 ali 6 ur in avtostop signalizacijo , bi lahko že sedaj povečali pretočnost za 100 %
"O čem bomo na nedeljskem referendumu sploh glasovali?" Glasovali bomo PROTI - zakonu, s katerim bi se lahko 45 let napajal forum21 s svojim podmladkom z našim denarjem - od nas in naših vnukov. Če tega ne razumete,odprite tošelne in… ...prikaži več dajte tem tovarišem prostovoljne prispevke, ostalo vam bodo z "zakonom" vzeli.
Dejstvo je, da drugi tir rabimo ali pa je vsaj zelo koristen za Slovenijo. Drugo dejstvo je, da bo izvedba projekta zaradi preteklih izkušenj vedno sumljiva za večino državljanov, ne glede na to katera vlada bo takrat na oblasti. Zaradi… ...prikaži več tega je po mojem bolje glasovati za. Drugo kar je, pa če referendum ne doseže kvoruma, bi moral stroške pokriti predlagatelj, ker gre v tem primeru za vprašanje, s katerim se državljani očitno nimajo namena ukvarjat, posledično predlagatelj torej samo nagaja.
Potrebujemo... Koristno... lahko s čim utemeljiš? Dejstvo je, da sedaj med Koprom in Divačo dnevno vozi med 50 in 70 vlaki. Torej vsake pol ure eden. Ko bosta dva tira bo pa vsako uro po enem tiru peljal eden. Načrtujejo… ...prikaži več povečanje železniškega prometa s tem, da bi tovornjake nalagali na vlake.
Trdijo, da bodo sredstva za drugi tir zbrali z dodatnimi dajatvami luke, dodatnimi dajatvami železnic in dodatnimi dajatvami transporta. Luka bo morala podražiti storitve pretovora in bo postala nekonkurenčna. Železnice so itak v stalni izgubi in bo torej država morala… ...prikaži večla povečati subvencije. Tovornjakarji pa se bodo vozili po železnici in torej ne bodo plačevali dajatev za vožnjo. Če pa bodo tovornjakarji voozili, pa se ne bo povečal železniški promet.
Imaš prav. Ampak kako pa bodo potem plačali stroške iz dodatnih dajatev transporta? Tu je vsaj nekaj zavajanja če že ne kar laganja.
Pa zakaj že sedaj ne vozijo tovornjake, da bi namesto vsake pol ure vozil vlak po progi na vsakih 15 min?
Zavajanja, laganja je kolikor hočeš. Računam na tiste, ki se na to spoznajo, da povedo kaj in kako ter na novinarje, da to obelodanijo in malo rovarijo po potrebi. Jaz nisem ne eno ne drugo. Nam preostanejo edino volitve.
Če glasuješ za, podpreš eno mafijsko skupino, če si proti, pa podpreš drugo mafijsko skupino. To je vse. Gre za to, kdo bo zaslužil, prvi ali drugi ...
a sploh veš kdo je predlagatelj? Človek davkoplačevalec - ki ni politično udejstvovan. Poleg tega je zgovorno dejstvo,da za kampanijo v tem referendumu je vlada kar porabila davkoplačevalski denar za neke letake, spote po tv; pri čemer druga stran tega… ...prikaži veča denarja nima in se borijo z argumenti. Si slišal - madžari so zraven za minimalni znesek vložka 200 mil. evrov, bodo vlekli potem vseskozi udeležbo pri dobičku, čeprav bomo večino investicije plačali mi? se ti zdi to ok-to je razprodaja našega.
Kateri davkoplačevalec? Vili? Saj sem jaz tudi davkoplačevalec! Kdor koli bo tole peljal naprej, bo njegova klika oziroma skupina kasirala provizije. V zdajšnji izvedbi okoli Cerarja, če bo izglasovano proti, pa od koga drugega. Vse in vedno bodo plačali davkoplačevalci!… ...prikaži več
V vseh primerih bo v našo škodo!
Mafija je mafija, pa naj bo leva ali desna, vsak gleda na svoje žepe. Kateri komunisti? Isti komunisti, ki so učili komunista Janeza Noriškega? Najprej si razčisti pojme.
Za nove zaposlitve:to smatrajo uvoz Makedoncev, Albancev..., ki s seboj pripeljejo brezposelne žene in kupe otrok. Prispevki za njihove socialne dodatke nas bodo stali več, kot pa bi imeli od njih koristi.
Odločali bomo o tem, ali se bo 2. tir gradil, kot se je gradil TEŠ 6 in kupovale patrije. Z glasom PROTI bomo glasovali proti že v naprej prisesanim pijavkam na bodoči drugi tir.
Jst se strinjam, da bi 2. tir moral bit narejen že pred 15-imi leti. Ampak... Ali se samo meni zdi ta cena zdi precej pretirana? 50000€ na kilometer proge? Pa če vštejemo da naj bi v resnici delali 2 tira,… ...prikaži več da so zraven še viadukti, predori in servisne poti. Kaj mislite?
Pardon... miljarda in pol delimo s skupno dolžino viaduktov + trase =1,5 mrd/47km in dobimo dobrih 30 000€ na Meter!
Jst mislim, da brez tega, da se javnosti pokaže ves izračun, kako so prišli do takega zneska, je nekorektno, da se izvaja referendum. Šele, ko bo javnost videla celotni izračun, videla cene storitev na primer... potem lahko šele rečemo ali smo za ali proti.
Zakaj mora ljudstvo odločati o projektih in investicijah države, Imamo za to plačane in izvoljene predstavnike. Imamo ja, vendar ne vedo zakaj so eni izvoljeni in drugi izbrani na določene funkcije. Ropanje, korupcija elitizem na ta račun so naša folklora.… ...prikaži več In ne se bat, tudi tokrat bomo nasedli. Izvedba bo tudi če izgubijo referendum. Vedno naredijo tisto, kar želijo.
Kdo pa jih je izvolil in po čigavi režiji ukradenih volitev?
Boli me lulček za 2.,3.,4.,5.,6.itd tire in vse ostalo naprej.Ve se zakaj se tolk prepucavajo koritarji za tole gradnjo,ker bi bli vsi rad pri koritu,ko bo treba krast in si omastit varžete z ojroti!Vsi so golazen in to najslabše vrste,ker… ...prikaži več jim je mar izključno ZASE,za folk jih pa boli LULČEK in to je srž vsega tega sranja z gradnjo!!
Cerar vztrajno brani svoje total nesposobne ministre, še posebaj gospodarski je rekorder med rekorderji v novi državi, kjer možgani nikoli nimajo pod kontrolo, kaj leti ven čez usta, sami pa se izgubijo kar pogosto. PROTI.
Pred 150 leti so s takratno tehnologijo zgradili železniško progo Dunaj-Trst v 15 letih, progo Divača-Pula pa v 22 mesecih.
Koliko časa so slovenski komunisti delali onkološki inštitut, otroško bolnico, urgentni blok ? Dokler je curljalo ......
Sem striktno proti, ker v tej deželi se še ni naredilo nič da nebi zraven kradli.
Cerar in njegovi lažejo.Spet bodo na svoj način zmagali, gradili 50 let, zapufali še nerejene otroke in sebi napolnili denarnice.
Za gradnjo so potrebni čefurji, ne hvala sem proti.
spet vir denarja za rdeče politike in prisklednike,ker so v Nlb pralnici odkriti,sedaj iščejo alternativno napajalnico.............
Čemu imamo zaposlenih toliko ministrov, uslužbencev na ministrstvih, čemu toliko raziskav in vsega drugega, da na koncu plačamo še za referendum?
Glede na zapisano je referendumsko vprašanje nejasno enako kot cena ,ki njo bomo plačali ob morebitni izgradnji ! Naj poenostavim : Referendumsko vprašanje mora glasiti ; Ali podpirate ne transparentnost porabe denarja za izgradnjo drugega tira in se strinjate,da bodo… ...prikaži večo vaši vnuki plačevali kredit še nadaljnjih 35 let ! ZA ...............PROTI
Ne razumem , zakaj bi se moral drugi tir umakniti na drugo lokacijo . Prostora ob obstoječem tiru , za izgradnjo drugega je dovolj na 2/3 trase obstoječega npr. prvih 7km od KP samo z nasutjem materiala , dobljenega iz… ...prikaži več izkopa prvega tunela . Enotirna proga bi ostala samo na 1/3 proge , Na ta način bi z minimalnimi stroški , najhitreje povečali pretočnost proge za 60% . Ko bi bila končana ta faza , pa bi na tistem delu , ki bi ostal , začeli z izkopi usekov , za še manjkajoči del dvotirne proge !
Enako je s progo od Divače do Kozine . Problematičena je samo trasa na Kraškem rob nad Črnim Kalom in Ospom, kjer bi pa lahko odmaknili traso za toliko metrov od obstoječe , da ne bi oviralo prometa zaradi izkopa.… ...prikaži več. Prvi del drugega tira je po zahtevnosti takšen , da ga lahko kopljejo Mladinske delovne brigade - preverjeno- kaj šele podjetja z današnjo mehanzacijo !!
Predno se bo začelo graditi, Cerarjeve stranke verjetno ne bo več v vladi in jo bo nadomestila drga stranka. Po vseh javnih anketa bo to JJ . To se pravi, da si bo brk obrisal ta pukljasti. ( čeprav ne verjamem).
Vlaki na Zasavski progi vozijo na 5 minut . Z vspostavitvijo enosmernosti proge vsakih 3 ali 6 ur in avtostop signalizacijo , bi lahko že sedaj povečali pretočnost za 100 %
Rabimo ta tir res je nujno ga rabimo ampak imamo preveč nerešenih problemov za nazaj od t6 do oprane miljarde otroske malice v soli .zato sem proti
"O čem bomo na nedeljskem referendumu sploh glasovali?" Glasovali bomo PROTI - zakonu, s katerim bi se lahko 45 let napajal forum21 s svojim podmladkom z našim denarjem - od nas in naših vnukov. Če tega ne razumete,odprite tošelne in… ...prikaži več dajte tem tovarišem prostovoljne prispevke, ostalo vam bodo z "zakonom" vzeli.
Dejstvo je, da drugi tir rabimo ali pa je vsaj zelo koristen za Slovenijo. Drugo dejstvo je, da bo izvedba projekta zaradi preteklih izkušenj vedno sumljiva za večino državljanov, ne glede na to katera vlada bo takrat na oblasti. Zaradi… ...prikaži več tega je po mojem bolje glasovati za. Drugo kar je, pa če referendum ne doseže kvoruma, bi moral stroške pokriti predlagatelj, ker gre v tem primeru za vprašanje, s katerim se državljani očitno nimajo namena ukvarjat, posledično predlagatelj torej samo nagaja.
Potrebujemo... Koristno... lahko s čim utemeljiš? Dejstvo je, da sedaj med Koprom in Divačo dnevno vozi med 50 in 70 vlaki. Torej vsake pol ure eden. Ko bosta dva tira bo pa vsako uro po enem tiru peljal eden. Načrtujejo… ...prikaži več povečanje železniškega prometa s tem, da bi tovornjake nalagali na vlake.
Trdijo, da bodo sredstva za drugi tir zbrali z dodatnimi dajatvami luke, dodatnimi dajatvami železnic in dodatnimi dajatvami transporta. Luka bo morala podražiti storitve pretovora in bo postala nekonkurenčna. Železnice so itak v stalni izgubi in bo torej država morala… ...prikaži večla povečati subvencije. Tovornjakarji pa se bodo vozili po železnici in torej ne bodo plačevali dajatev za vožnjo. Če pa bodo tovornjakarji voozili, pa se ne bo povečal železniški promet.
Ti bi rad utemeljitve od drugih, sam pa ne utemeljuješ. Tudi če bo edina korist od tira to, da bodo dali tovornjake na vlake, se je splačalo.
Imaš prav. Ampak kako pa bodo potem plačali stroške iz dodatnih dajatev transporta? Tu je vsaj nekaj zavajanja če že ne kar laganja. Pa zakaj že sedaj ne vozijo tovornjake, da bi namesto vsake pol ure vozil vlak po progi na vsakih 15 min?
Komunistične vlade pri nas so na oblasti 20 let na 50 podlage. Zato ne piši katera vlada bo na oblasti, če boš doma spal, ko bodo volitve.
Zavajanja, laganja je kolikor hočeš. Računam na tiste, ki se na to spoznajo, da povedo kaj in kako ter na novinarje, da to obelodanijo in malo rovarijo po potrebi. Jaz nisem ne eno ne drugo. Nam preostanejo edino volitve.
Če glasuješ za, podpreš eno mafijsko skupino, če si proti, pa podpreš drugo mafijsko skupino. To je vse. Gre za to, kdo bo zaslužil, prvi ali drugi ...
a sploh veš kdo je predlagatelj? Človek davkoplačevalec - ki ni politično udejstvovan. Poleg tega je zgovorno dejstvo,da za kampanijo v tem referendumu je vlada kar porabila davkoplačevalski denar za neke letake, spote po tv; pri čemer druga stran tega… ...prikaži veča denarja nima in se borijo z argumenti. Si slišal - madžari so zraven za minimalni znesek vložka 200 mil. evrov, bodo vlekli potem vseskozi udeležbo pri dobičku, čeprav bomo večino investicije plačali mi? se ti zdi to ok-to je razprodaja našega.
Kateri davkoplačevalec? Vili? Saj sem jaz tudi davkoplačevalec! Kdor koli bo tole peljal naprej, bo njegova klika oziroma skupina kasirala provizije. V zdajšnji izvedbi okoli Cerarja, če bo izglasovano proti, pa od koga drugega. Vse in vedno bodo plačali davkoplačevalci!… ...prikaži več V vseh primerih bo v našo škodo!
Tako so te naučili komunisti, da so vsi enaki. Ti pa nasedaš mafiji in nimaš svojega "jaz".
Mafija je mafija, pa naj bo leva ali desna, vsak gleda na svoje žepe. Kateri komunisti? Isti komunisti, ki so učili komunista Janeza Noriškega? Najprej si razčisti pojme.
Za nove zaposlitve:to smatrajo uvoz Makedoncev, Albancev..., ki s seboj pripeljejo brezposelne žene in kupe otrok. Prispevki za njihove socialne dodatke nas bodo stali več, kot pa bi imeli od njih koristi.