Ojoj. . Res je žalost to kar ponujajo. Absolutno se ti ne splaca najemat avto ker dati za en mesec 480€ za en mali avto kot je c3. Ne hvala raje ostanem pri lastnistvu. Absolutno me ne stane 480€ na… ...prikaži več mesec. Ce pristejem zavarovanje in servis kvecjemu 200€ .
Ničesar ne bomo lastili, pa vendar bomo srečni. Klaus Schwab. Nauk mladim, uživajte življenje, varčevanje nima smisla. Danes so razlastninili Ruse, jutri bodo necepljene......
Cilj novega poslovnega modela je zmeraj zaslužiti več in potrošniku pobrati več. Dokler ne bo malo politika pomagala, se bo model težko prebil pri ljudeh, ki avto konstantno rabijo. Če politika malo priskoči na pomoč, bo šlo lažje. V večjih… ...prikaži več mestih se da izmisliti davek na lastništvo vozila, ker avto denimo zaseda javne parkirne prostore in potem bo tak model tudi lastniško postal konkurenčen.
Če tega C3 najamem za dobo 5- ih let me to košta 32k evriča... bruh
Saj to je cilj te platforme. Oskubit reveža povsod.
Ojoj. . Res je žalost to kar ponujajo. Absolutno se ti ne splaca najemat avto ker dati za en mesec 480€ za en mali avto kot je c3. Ne hvala raje ostanem pri lastnistvu. Absolutno me ne stane 480€ na… ...prikaži več mesec. Ce pristejem zavarovanje in servis kvecjemu 200€ .
Tisti ki bo vzel tak najem nima vseh čistih pri sebi za tako vsoto na mesec 400 evrov in več si lahko lastnik premium avta.
Ničesar ne bomo lastili, pa vendar bomo srečni. Klaus Schwab. Nauk mladim, uživajte življenje, varčevanje nima smisla. Danes so razlastninili Ruse, jutri bodo necepljene......
Cilj novega poslovnega modela je zmeraj zaslužiti več in potrošniku pobrati več. Dokler ne bo malo politika pomagala, se bo model težko prebil pri ljudeh, ki avto konstantno rabijo. Če politika malo priskoči na pomoč, bo šlo lažje. V večjih… ...prikaži več mestih se da izmisliti davek na lastništvo vozila, ker avto denimo zaseda javne parkirne prostore in potem bo tak model tudi lastniško postal konkurenčen.