Zakaj se polemizira samo cena avtomobilov, da se prodaja ne povečuje? To je glede na trenutno potrošnjo sekundarnega pomena. Povejte mi kdo pri zdravi pameti in ki živi v bloku si bo kupil e-avto? V mislih imam starejše bloke z… ...prikaži več več kot 10 stanovanji in tiste, ki nimajo 20+ polnilnic v dosegu 10 minut peš. Enako velja za naselja hiš...zdržijo trafo postaje priključek 100 avtomobilov? In 50+ toplotnih črpalk v nasprotni smeri pa še 50+ FV priključkov?
H4, tudi to je res. Nadploh pa od tistih, ki do že lastniki e avtov, jih 70% trdi, da jih več ne bi omeli. To je za tiste prdece, ki vsak dan naredijo 3 km
FejstDogaja...ne gre se o dosegu, saj se je ta kar podaljšal in je postal že sprejemliv tudi za vsakodnevno daljo vožnjo. A kaj ko tukaj nastane težava polnjenja. Razen za ljudi z lastnimi hišami ne vidim neke hitre rešitve množičnih… ...prikaži več polnilnic, saj je obstoječa infrastruktura še daleč od potrebnih zmogljivosti. Bo pa od tega meseca naprej, polnjenje postalo še dražje, pa čeprav je že sedaj primerljivo s cenami fosilnih goriv. Izvzeto tistih, ki imajo lastno fotovoltaiko.
Običajno najdražje ni najboljše, najceneje pa je verjetno najslabše. Sem baš ta teden kupil prijateljici Versace sandale z 80% popusta - zato imamo internet!
Evropsko gospodarstvo si je krivo kar samo, ker je popolnoma zaspalo na razvoju, medtem ko je Kitajska vlagala sto tisoče milijard. Evropa je pa cincala. In zdaj namesto da bi stopila na plin, stopa na zavoro. Že zdaj je popolnoma… ...prikaži več nesmiselno kupiti evropski e-avto. Kaj šele bo. Preživela bodo samo tista podjetja, ki se bodo povezala s Kitajci. Kar Evropa ne zna in ne more, znajo Kitajci zelo dobro. Rusija ni tukaj nič kriva. Mogoče bi se problem preložil za nekaj let, izginil pa ne bi.
Plin nima s tem nobene zveze. Razvoja ne more pričarat. Kar se dogaja zdaj, so Kitajci zastavili že 20 let nazaj. Toliko let Evropa zamuja. Kitajska in ZDA jadrata na krilih zelenega prehoda, Evropejce pa populisti prepričujejo, da je je… ...prikaži več zeleni prehod nateg. In folk naseda. Kako je že rekel Jelinčič? Narod je glup. Zeleni prehod bi moral biti še bistveno bolj ambiciozen, mi gremo pa nazaj. Evropi ni rešitve.
Mit o poceni ruskem plinu, Kolikor vem, mi danes ne plačujemo za plin nič več, pa ga uvažamo tudi od drugod. https://www.ft.com/content/837ec142-cf43-4550-9a7a-66ed104dfc24
Torej poceni malega avta nemorejo izdelovati, istočasno pa so višjecenovni modeli vsi nafilani s poceni plastiko, fejk usnjem ter imajo čisto vse funkcije dostopne samo preko butastih zaslonov, da ja čim manj denarja namenijo za gumbe. Očitno jih klofuta iz… ...prikaži več Kitajske še ni dobro predramila, bodo potrebovali še kakšno.
Poanta in dejstva so, da si je EU z Nemčijo na čelu dala strel v koleno s sankcijami in neposlovanja z Rusijo. Zlonamerno lahko rečemo, da je EU rešila kitajsko gospodarstvo z umikom iz ruskih trgov. Spomnim se prvih sankcij,… ...prikaži več med njimi izvoz sadja. V EU skladišča polna, subvencije visoke. Vsi viški iz južnoameriških držav pa preplavili ruski trg. Pa ne slaba roba. In kdo je tu nor? Cene delovne sile+enegije+surovin določajo cene avtov. In jasno je, da zniževalec=energija poskočil x2. In modrost?
dejstvo da rusija z krizo nima nič tud leta 2008 rusija ni bila kriva........krivi smo mi ker nismo prirpavljeni delat za minimalca to je dejstvo zato so tud avti zelo dragi,,,,,,,,,,,,,,kot praviš rusija nima več poceni plina ker je šla… ...prikaži več inflacija rublja na vzgor.......rubelj propada
Če jih Nemci nočejo delat, ne vem zakaj jih ne Francozi in Italijani? Mali eavti z majhnimi baterijami bi morali bit idealni za kratke mestne poti za "drugi" avto.
Evropo dušijo EU birokrati, ki nimajo stika z realnostjo...in nimajo pojma o ničemer, le gobec znajo vrtet. Mi se koljemo s Co2 izpusti, Kitajci pa s polno paro mimo nas. Zadnje leto vsak teden dajo v pogon povprečno 2 termoelektrarni… ...prikaži veči na premog. Do leta 2030(še 5 let) imajo v planu zgraditi 300 takšnih elejtrarn na premog, lignit in odpadke. Polnijo si žepe in se režijo nam Evropejcem. Svinjajo zrak, mi pa kupujemo od njih
Treba je pripomnit, da tega niso zakuhali Kitajci, so le dobro izkoristili (mnogo bolje kot veliko drugih dežel ki so imele možnost, npr Filipini, Indonezija, Indija...). Zakuhal je zahodni 1%, da si še malo poveča dobičke. Zato bo to tudi… ...prikaži več rešit veliko večji problem.
Ti tudi nisi v stiku z realnostjo, stajerc. Kje pobiraš podatke? Kitajci drastično znižujejo delež premoga pri proizvodnji elektrike. Samo v enem letu za 7 %. 23-24. Širijo pa fotovoltaiko in vetrne elektrarne. Mi smo pa baje butasti, ker to… ...prikaži več delamo in moramo nazaj na premog? In v srednji vek?
nemci pa premium. ma ne me hecat. pejte gledat proizvodnjo paleta BMW. oni imajo več modelov kot pa prodanih avtov. recimo alfa ima 3 modele. a se rabi kaj več. ne pa da se vsake pol ure predeluje proizvodnja linija.
Rd2, imel sem praktično že vse evropske on nekaj japonskih in korejskih znamk. V povprwčju stare 2 ali 3 leta. Očitno nikoli nisi posedoval nemške premium znamke!! Drugače ne bi klampfal takšnih bedarij!
no ja, odkrar se avti prodajajo na lizing je splošno znanano da je mercedes ratal podn, sam to je sedaj podn 3 etaže kleti. in to ne govorim jest amapk stokovnjaki, kajti mercedes je ugotovil da avto mora zdržat lising… ...prikaži več obdobje in potem gre lahko v reno. za audi pa mogoče veste kako so šturi krogi ratal ? dkv pa take firme. in ja super nemce s quatro pogonom nabriše italianska lanca z pogonom na 2 bicikla. o kakšen premium. no ja cena je , priznam.
rd2...ne bi se ravno strinjal...zakaj vidiš npr. toliko mercedes taksijev,ne zaradi udobja ali luksuza, ki ga predstavlja, ampak zaradi vzdržljivosti. Enako velja za veliko prisotnost octavie, in ja tudi ta spada pod okrilje VW skupine. Če pa že omenjaš stellantis… ...prikaži več skupino pa Lancia ni ravno za hvalit, imajo pa 2 imena, ki jih lahko uvrstijo med premium...ostalo pa je...naj uredijo raje servise, saj smo kar pogosto pri njih.
hm,, glede taxijev kakšni so taxiji recimo v angliji ? so mogoče bentliji ? mercedesi sam zato, da se folk vozi vsaj enkrat v mercedesu. tolk. v ameriki niso taksiji recimo lincolni, ker pa ljudje tam imajo avto ne tolk… ...prikaži več za statusni simbol, kot za delovni stroj. po drugi strani pa BMW je kupil Roverja, sam zato da je prišel do nove tehnologije. potem pa boljšega konkurenta potopil. in p.p.s škoda je bila znaka nad znamkami doker ni pršla pod VW.
nekaj ste pozabili- dizelgate. ko se je razvedelo o laganju je amerika takoj zahtevala kazen in odškodnino za svoje državljane. EU pa kaj ? torej smo državljani EU neke ničvredni bedaki. če bi VW naredil tako kot se spodobi in… ...prikaži več bi tudi v EU ravnal kot v ZSA, bi mogoče imel mal več zaupanja in kar je pomembno lojalnega kupca. tako pa dons, grem raje kupit kitajca, kot pa nemca. aja pa kdo je kriv za finančni krizo 2008. ja požrešne nemške banke, potem smo pa jih morali reševat državljani EU.
Pa prav on je bil tisti, če bi ga poslušali da izpelje glede elektrifikacije svoje načrte, bi danes bili tudi v Evropi v ospredju in ne bi obdavčevali Kitajcev. Tako pa so se raje odločili za počasen propad, a v… ...prikaži več sodelovanju s sindikati in državo. Danes je seveda prepozno začeti skoraj še enkrat, ker so drugi ušli predaleč naprej v razvoju.
Zakaj se polemizira samo cena avtomobilov, da se prodaja ne povečuje? To je glede na trenutno potrošnjo sekundarnega pomena. Povejte mi kdo pri zdravi pameti in ki živi v bloku si bo kupil e-avto? V mislih imam starejše bloke z… ...prikaži več več kot 10 stanovanji in tiste, ki nimajo 20+ polnilnic v dosegu 10 minut peš. Enako velja za naselja hiš...zdržijo trafo postaje priključek 100 avtomobilov? In 50+ toplotnih črpalk v nasprotni smeri pa še 50+ FV priključkov?
Zelo dvomim, da trenutno obstaja naselje pri nas, ki lahko upošteva vse trnutne smernice in želje velikih "bedakov"/vodij.
H4, tudi to je res. Nadploh pa od tistih, ki do že lastniki e avtov, jih 70% trdi, da jih več ne bi omeli. To je za tiste prdece, ki vsak dan naredijo 3 km
stajerc, ne se hecat. Govoriš o kupcih prvih električnih avtomobilov, ki so imeli doseg 200 km.
FejstDogaja...ne gre se o dosegu, saj se je ta kar podaljšal in je postal že sprejemliv tudi za vsakodnevno daljo vožnjo. A kaj ko tukaj nastane težava polnjenja. Razen za ljudi z lastnimi hišami ne vidim neke hitre rešitve množičnih… ...prikaži več polnilnic, saj je obstoječa infrastruktura še daleč od potrebnih zmogljivosti. Bo pa od tega meseca naprej, polnjenje postalo še dražje, pa čeprav je že sedaj primerljivo s cenami fosilnih goriv. Izvzeto tistih, ki imajo lastno fotovoltaiko.
Ni umetnost delati super za gadne pare. Umetnost je narediti dobro za male! Zato je Musk šel firbcat k Hondi ;-)
Običajno najdražje ni najboljše, najceneje pa je verjetno najslabše. Sem baš ta teden kupil prijateljici Versace sandale z 80% popusta - zato imamo internet!
Če bo hotela evropa preživeti,mora imeti ceno avtomobilov tako kot kitajci,pa ne bo problema prodat
potem moramo delat za minimalca ni kaj.,
Evropska politika žaga vejo na kateri sedi.
Evropsko gospodarstvo si je krivo kar samo, ker je popolnoma zaspalo na razvoju, medtem ko je Kitajska vlagala sto tisoče milijard. Evropa je pa cincala. In zdaj namesto da bi stopila na plin, stopa na zavoro. Že zdaj je popolnoma… ...prikaži več nesmiselno kupiti evropski e-avto. Kaj šele bo. Preživela bodo samo tista podjetja, ki se bodo povezala s Kitajci. Kar Evropa ne zna in ne more, znajo Kitajci zelo dobro. Rusija ni tukaj nič kriva. Mogoče bi se problem preložil za nekaj let, izginil pa ne bi.
Plin nima s tem nobene zveze. Razvoja ne more pričarat. Kar se dogaja zdaj, so Kitajci zastavili že 20 let nazaj. Toliko let Evropa zamuja. Kitajska in ZDA jadrata na krilih zelenega prehoda, Evropejce pa populisti prepričujejo, da je je… ...prikaži več zeleni prehod nateg. In folk naseda. Kako je že rekel Jelinčič? Narod je glup. Zeleni prehod bi moral biti še bistveno bolj ambiciozen, mi gremo pa nazaj. Evropi ni rešitve.
Nemčija je glede energentov naredila največjo napako, da je zaprla jederske elektrarne, vse ostalo je prazno nakladanje.
Nemčija ima drago energijo že 20 let. Govoriš, kot da je bil plin zastonj. Ja, krivec je pa zaprtje jedrskih elektrarn.
Mit o poceni ruskem plinu, Kolikor vem, mi danes ne plačujemo za plin nič več, pa ga uvažamo tudi od drugod. https://www.ft.com/content/837ec142-cf43-4550-9a7a-66ed104dfc24
Torej poceni malega avta nemorejo izdelovati, istočasno pa so višjecenovni modeli vsi nafilani s poceni plastiko, fejk usnjem ter imajo čisto vse funkcije dostopne samo preko butastih zaslonov, da ja čim manj denarja namenijo za gumbe. Očitno jih klofuta iz… ...prikaži več Kitajske še ni dobro predramila, bodo potrebovali še kakšno.
Drk, daj ne blebetaj bedarij!! Taksni kot si ti, so v EU parlamentu. Nič bolh pametni niso. Zato smo tu, kjer smo
Poanta in dejstva so, da si je EU z Nemčijo na čelu dala strel v koleno s sankcijami in neposlovanja z Rusijo. Zlonamerno lahko rečemo, da je EU rešila kitajsko gospodarstvo z umikom iz ruskih trgov. Spomnim se prvih sankcij,… ...prikaži več med njimi izvoz sadja. V EU skladišča polna, subvencije visoke. Vsi viški iz južnoameriških držav pa preplavili ruski trg. Pa ne slaba roba. In kdo je tu nor? Cene delovne sile+enegije+surovin določajo cene avtov. In jasno je, da zniževalec=energija poskočil x2. In modrost?
dejstvo da rusija z krizo nima nič tud leta 2008 rusija ni bila kriva........krivi smo mi ker nismo prirpavljeni delat za minimalca to je dejstvo zato so tud avti zelo dragi,,,,,,,,,,,,,,kot praviš rusija nima več poceni plina ker je šla… ...prikaži več inflacija rublja na vzgor.......rubelj propada
Poslovanje z Rusijo danes pomeni enako kot poslovanje z Nemčijo leta 1939. Ni razlike. Mislim, da moralno tako globoko še nismo padli in se prodali.
Če jih Nemci nočejo delat, ne vem zakaj jih ne Francozi in Italijani? Mali eavti z majhnimi baterijami bi morali bit idealni za kratke mestne poti za "drugi" avto.
Evropo dušijo EU birokrati, ki nimajo stika z realnostjo...in nimajo pojma o ničemer, le gobec znajo vrtet. Mi se koljemo s Co2 izpusti, Kitajci pa s polno paro mimo nas. Zadnje leto vsak teden dajo v pogon povprečno 2 termoelektrarni… ...prikaži veči na premog. Do leta 2030(še 5 let) imajo v planu zgraditi 300 takšnih elejtrarn na premog, lignit in odpadke. Polnijo si žepe in se režijo nam Evropejcem. Svinjajo zrak, mi pa kupujemo od njih
Treba je pripomnit, da tega niso zakuhali Kitajci, so le dobro izkoristili (mnogo bolje kot veliko drugih dežel ki so imele možnost, npr Filipini, Indonezija, Indija...). Zakuhal je zahodni 1%, da si še malo poveča dobičke. Zato bo to tudi… ...prikaži več rešit veliko večji problem.
Ti tudi nisi v stiku z realnostjo, stajerc. Kje pobiraš podatke? Kitajci drastično znižujejo delež premoga pri proizvodnji elektrike. Samo v enem letu za 7 %. 23-24. Širijo pa fotovoltaiko in vetrne elektrarne. Mi smo pa baje butasti, ker to… ...prikaži več delamo in moramo nazaj na premog? In v srednji vek?
Glede na dobičke, ki jih tala VW, je težko pričakovati nižje cene avtomobilov .
nemci pa premium. ma ne me hecat. pejte gledat proizvodnjo paleta BMW. oni imajo več modelov kot pa prodanih avtov. recimo alfa ima 3 modele. a se rabi kaj več. ne pa da se vsake pol ure predeluje proizvodnja linija.
Alfa ne rabi kaj več, saj jih niti ne proda kaj več. :D
Rd2, imel sem praktično že vse evropske on nekaj japonskih in korejskih znamk. V povprwčju stare 2 ali 3 leta. Očitno nikoli nisi posedoval nemške premium znamke!! Drugače ne bi klampfal takšnih bedarij!
no ja, odkrar se avti prodajajo na lizing je splošno znanano da je mercedes ratal podn, sam to je sedaj podn 3 etaže kleti. in to ne govorim jest amapk stokovnjaki, kajti mercedes je ugotovil da avto mora zdržat lising… ...prikaži več obdobje in potem gre lahko v reno. za audi pa mogoče veste kako so šturi krogi ratal ? dkv pa take firme. in ja super nemce s quatro pogonom nabriše italianska lanca z pogonom na 2 bicikla. o kakšen premium. no ja cena je , priznam.
rd2...ne bi se ravno strinjal...zakaj vidiš npr. toliko mercedes taksijev,ne zaradi udobja ali luksuza, ki ga predstavlja, ampak zaradi vzdržljivosti. Enako velja za veliko prisotnost octavie, in ja tudi ta spada pod okrilje VW skupine. Če pa že omenjaš stellantis… ...prikaži več skupino pa Lancia ni ravno za hvalit, imajo pa 2 imena, ki jih lahko uvrstijo med premium...ostalo pa je...naj uredijo raje servise, saj smo kar pogosto pri njih.
Glede zmogljivosti, pa tudi jugec je znal leteti, vprašanje je samo kako dolgo.
hm,, glede taxijev kakšni so taxiji recimo v angliji ? so mogoče bentliji ? mercedesi sam zato, da se folk vozi vsaj enkrat v mercedesu. tolk. v ameriki niso taksiji recimo lincolni, ker pa ljudje tam imajo avto ne tolk… ...prikaži več za statusni simbol, kot za delovni stroj. po drugi strani pa BMW je kupil Roverja, sam zato da je prišel do nove tehnologije. potem pa boljšega konkurenta potopil. in p.p.s škoda je bila znaka nad znamkami doker ni pršla pod VW.
nekaj ste pozabili- dizelgate. ko se je razvedelo o laganju je amerika takoj zahtevala kazen in odškodnino za svoje državljane. EU pa kaj ? torej smo državljani EU neke ničvredni bedaki. če bi VW naredil tako kot se spodobi in… ...prikaži več bi tudi v EU ravnal kot v ZSA, bi mogoče imel mal več zaupanja in kar je pomembno lojalnega kupca. tako pa dons, grem raje kupit kitajca, kot pa nemca. aja pa kdo je kriv za finančni krizo 2008. ja požrešne nemške banke, potem smo pa jih morali reševat državljani EU.
Pa prav on je bil tisti, če bi ga poslušali da izpelje glede elektrifikacije svoje načrte, bi danes bili tudi v Evropi v ospredju in ne bi obdavčevali Kitajcev. Tako pa so se raje odločili za počasen propad, a v… ...prikaži več sodelovanju s sindikati in državo. Danes je seveda prepozno začeti skoraj še enkrat, ker so drugi ušli predaleč naprej v razvoju.