To kar si povedal za KIO, skoraj popolnoma nič ne drži. jaz sem vozil novi CEED SW štiri leta. nudijo neko garancijo, kot finto, ker se bo vse začelo kvariti veliko prej, kot pa pri evropskih avtomobilskih znamkah, kot so… ...prikaži več na primer nemške, italijanske ali francoske, da ne govorim o švedskih. Zato sem bil prisiljen avto prodati prej in pod ceno diesla drugih že omenjenih znamk. garancijo pa obdržiš v primeru, da hodiš redno na sevise, ki jih imaš dva v letu, če se le malo bolj voziš. Pri tem pa še polni kasko, da garancijo obdržiš in še in še... Poceni avto, ki ni vreden cene, z vgrajenimi materiali podvozja, pločevine in motorja, ki prav tako ne vzdrži primerjav v enakem razredu. Kdor se hoče dolgo in kvalitetno voziti brez popravil na slabih koncesijskih servisih, kjer velikokrat goljufajo z materiali pri popravilih, mu toplo odsvetujem ta avtomobil.
Če misli Suzuki na takšen način osvajati Evropo, ne bo prišel daleč. Zgolj robustna mehanika ne bo dovolj za nizanje lepih prodajnih številk. Sicer pa ne vem, zakaj se te tipi nič ne naučijo z drugih izkušenj, saj je recept… ...prikaži več zelo znan in blizu - dovolj je že to, da si pogledaš, kaj delajo pri Kiji. Evropski dizajn, posledično zelo lepa oblika, nemška tehnika, 7-letna garancija in dobra cena, pa imaš zadevo, ki prodajni težko razočara. In prav zato recimo Kijin Sportage pohrusta tega Suzukija za dobro jutro. Če se ne bodo Japonci vzeli v roke in začeli bolj resno nastopati na trgih EU, ne bo nič. Receptura, s katero so osvajali Evropo pred dvajsetimi leti, je žal za današnje čase premalo za uspeh.
To kar si povedal za KIO, skoraj popolnoma nič ne drži. jaz sem vozil novi CEED SW štiri leta. nudijo neko garancijo, kot finto, ker se bo vse začelo kvariti veliko prej, kot pa pri evropskih avtomobilskih znamkah, kot so… ...prikaži več na primer nemške, italijanske ali francoske, da ne govorim o švedskih. Zato sem bil prisiljen avto prodati prej in pod ceno diesla drugih že omenjenih znamk. garancijo pa obdržiš v primeru, da hodiš redno na sevise, ki jih imaš dva v letu, če se le malo bolj voziš. Pri tem pa še polni kasko, da garancijo obdržiš in še in še... Poceni avto, ki ni vreden cene, z vgrajenimi materiali podvozja, pločevine in motorja, ki prav tako ne vzdrži primerjav v enakem razredu. Kdor se hoče dolgo in kvalitetno voziti brez popravil na slabih koncesijskih servisih, kjer velikokrat goljufajo z materiali pri popravilih, mu toplo odsvetujem ta avtomobil.
Če misli Suzuki na takšen način osvajati Evropo, ne bo prišel daleč. Zgolj robustna mehanika ne bo dovolj za nizanje lepih prodajnih številk. Sicer pa ne vem, zakaj se te tipi nič ne naučijo z drugih izkušenj, saj je recept… ...prikaži več zelo znan in blizu - dovolj je že to, da si pogledaš, kaj delajo pri Kiji. Evropski dizajn, posledično zelo lepa oblika, nemška tehnika, 7-letna garancija in dobra cena, pa imaš zadevo, ki prodajni težko razočara. In prav zato recimo Kijin Sportage pohrusta tega Suzukija za dobro jutro. Če se ne bodo Japonci vzeli v roke in začeli bolj resno nastopati na trgih EU, ne bo nič. Receptura, s katero so osvajali Evropo pred dvajsetimi leti, je žal za današnje čase premalo za uspeh.