Imamo Škodo in Toyoto, nedolgo nazaj je bil pr bajt še VW in v času po koroni se je pri vseh pojavila enaka okvara, strošek servisnega intervala glede na material in vloženo delo! Če lahko sam nabavim redni servisni material… ...prikaži več za cca. 100 - 200 eur, odvisno kaj je predvideno za posamezni servisni ciklus, pooblaščeni serviser pa mi realno za max. 2 uri dela, z enakim materialom, ki ga sam dobi še bistveno ceneje, izstavi račun 350 - 450 eur, se je v njegovih normativih moralo nekaj hudo pokvariti!
Starejši modeli so definitivno neuničljivi, če le malo gledaš, da ima olje in hladilno tekočino. Še danes vozim 24 let staro Hondo HRV 4x4, ki jo mehanik vidi samo, ko je potrebno menjati zavorne obloge, olje in filtre. Res je… ...prikaži več malo požrešna (ca 8l/100km poleti, pozimi 10), ampak razliko pokrijejo izredno nizki stroški servisiranja. Prej jo bo rja pojedla, kot bo motor spustil dušo. Za moj okus imajo ti novi avti vse preveč nekih pomagal in lučk in kaj vem kaj še vse, ni pravega filinga.
Nick, prvega imamo 17 let in skoraj 400kkm, drugi jih ima 8 in verjamem, da bo šel po enaki poti kakor prvi. 1x, ko ugotoviš kaj ti ustreza, to težko menjaš za nekaj drugega.
Imel 3 stare japonce bencinarje, nobenega problema z njimi. Simpl motorna tehnika in preverjena elektronika, ki je malo zastarela. Zato pa ne dela težav. Super poraba, samo nikamor ne gre. Pleh so od 90tih močno izboljšali. Prej sem imel renault… ...prikaži več 5 1.4 in nato še megana 1.6 16v benc, do 280k km. Razen jermena in sklopke nobenih večjih stroškov razen rje ki je bila takrat normalna še pri vseh. Sedaj pa imam 1 leto Octavijo, vzel novo, BP, začuda niti olja ne troši. Čeh je švab, samo boljši. ;)
Imamo Škodo in Toyoto, nedolgo nazaj je bil pr bajt še VW in v času po koroni se je pri vseh pojavila enaka okvara, strošek servisnega intervala glede na material in vloženo delo! Če lahko sam nabavim redni servisni material… ...prikaži več za cca. 100 - 200 eur, odvisno kaj je predvideno za posamezni servisni ciklus, pooblaščeni serviser pa mi realno za max. 2 uri dela, z enakim materialom, ki ga sam dobi še bistveno ceneje, izstavi račun 350 - 450 eur, se je v njegovih normativih moralo nekaj hudo pokvariti!
Starejši modeli so definitivno neuničljivi, če le malo gledaš, da ima olje in hladilno tekočino. Še danes vozim 24 let staro Hondo HRV 4x4, ki jo mehanik vidi samo, ko je potrebno menjati zavorne obloge, olje in filtre. Res je… ...prikaži več malo požrešna (ca 8l/100km poleti, pozimi 10), ampak razliko pokrijejo izredno nizki stroški servisiranja. Prej jo bo rja pojedla, kot bo motor spustil dušo. Za moj okus imajo ti novi avti vse preveč nekih pomagal in lučk in kaj vem kaj še vse, ni pravega filinga.
Enkrat Mazda - vedno Mazda
Res je,bratranec ga je vozil dokler se ni razpadel,motor je izpraven bil še vedno,ko je šel na odpad.
Nedobavljivi in dragi rezervni deli v Sloveniji.
Še zmerom dosti, dosti cenejše, ker ne rabim drugega kot filtre in ploščice ;-) 2 Japanaca: 360 in 240.000 km.
Še zdaleč niso toliko dragi rezervni deli, kot so pooblaščeni serviserji dvignili normative za izračun servisnih storitev!
Začel s Francozom, vmes teral Japonca, zdaj mi služi Nemec. Vsi ok.
V glavnem,japonci naj delajo dizle,in bencinarje,pa bodo prodajali vekomaj
Vedno vozim Japonce, pa še nikdar ni bilo nobenih problemov, Suzuki, Honda, Toyota- zakon!
Fiat je zakon
Pri nas vlada Ford in smo zelo zadovoljni.
Razen večje porabe je Ford zelo dober in vzdržljiv avto.
Nick, prvega imamo 17 let in skoraj 400kkm, drugi jih ima 8 in verjamem, da bo šel po enaki poti kakor prvi. 1x, ko ugotoviš kaj ti ustreza, to težko menjaš za nekaj drugega.
Se pravi da ti je Ford kot družinski član,pri nas je pa Renault (star 23 let in dela kot urica)
Pa ja Nick, tako nekako in ostal bo še.
Imel 3 stare japonce bencinarje, nobenega problema z njimi. Simpl motorna tehnika in preverjena elektronika, ki je malo zastarela. Zato pa ne dela težav. Super poraba, samo nikamor ne gre. Pleh so od 90tih močno izboljšali. Prej sem imel renault… ...prikaži več 5 1.4 in nato še megana 1.6 16v benc, do 280k km. Razen jermena in sklopke nobenih večjih stroškov razen rje ki je bila takrat normalna še pri vseh. Sedaj pa imam 1 leto Octavijo, vzel novo, BP, začuda niti olja ne troši. Čeh je švab, samo boljši. ;)
Imam toyoto letos bo 13 let stara, menjal akumolator.,enkrat 4 žarnice, pakne in to je vse. Še vedno žre toliko, kot na začetku. Zadovoljen.
Enkrat Mitsubishi Outlander - vedno Mitsubishi Outlander.