S člankom se deloma strinjam, saj se v naši državi prodajajo nekateri izdelki, ki dobesedno praznijo denarnice, kot na primer magneti in nekateri poceni aditivi brez ustreznih standardov. Iz izkušenj povem, da je uporaba standardiziranih aditivov za gorivo že… ...prikaži več priporočljiva ravno pri vozilih z malo prevoženimi kilometri. Zakaj? Na kratko: Elektromagnetni ventil odpre ventil na injektorju, skozi katerega se prične preko zelo majhnih luknjic pretakati gorivo proti konici injektorja. V injektorjih se izvajajo hidromehanski premiki in če površine niso dovolj gladke, pride do zamika vbrizga in posledično do grobega oz. nemirnega delovanja motorja in večje porabe goriva. V primeru, da se teh površin preventivno ne čisti, s časoma drsni elementi pridejo iz tolerance in takrat je potrebna menjava injektorja, kar pa predstavlja velik strošek. Vsak dober mehanik oz. servis bi se tega moral zavedati. Dobri mehaniki, ki imajo svoje stranke vpeljane na aditive od novih avtov, se znajo pohvalit
S člankom se deloma strinjam, saj se v naši državi prodajajo nekateri izdelki, ki dobesedno praznijo denarnice, kot na primer magneti in nekateri poceni aditivi brez ustreznih standardov. Iz izkušenj povem, da je uporaba standardiziranih aditivov za gorivo že… ...prikaži več priporočljiva ravno pri vozilih z malo prevoženimi kilometri. Zakaj? Na kratko: Elektromagnetni ventil odpre ventil na injektorju, skozi katerega se prične preko zelo majhnih luknjic pretakati gorivo proti konici injektorja. V injektorjih se izvajajo hidromehanski premiki in če površine niso dovolj gladke, pride do zamika vbrizga in posledično do grobega oz. nemirnega delovanja motorja in večje porabe goriva. V primeru, da se teh površin preventivno ne čisti, s časoma drsni elementi pridejo iz tolerance in takrat je potrebna menjava injektorja, kar pa predstavlja velik strošek. Vsak dober mehanik oz. servis bi se tega moral zavedati. Dobri mehaniki, ki imajo svoje stranke vpeljane na aditive od novih avtov, se znajo pohvalit