Bratuškova je bila nadaljevanje podpisa pogodbe vlade JJ s Fraportom ,katera je leta 2013 morala odstopiti zaradi suma korupcije PV JJ . Dajte malo brati med vrsticami .
Bratusek je tudi prodala Adrio, vemo komu, razlastninila delničarje NKBM, čeprav je bila sama nadzornica te banke, ukradla obveznice NLB,, s tem kešom pa sanirala levičarski tajkunski banki Faktor in Probanko itd. Leon, beri vrstice, ne med vrsticami.
Vidiš za kakega idiota te je naredil kipec v tvojem avatarjeu s svojim 30 letnim enostranskim poročanjem. Tudi za moj denar Leon. Imam dosmrtni kredit za RTV, s katerim plačujem, da iz sodržavljanov delajo nestrpne idiote.
Pa koga to briga.. V bližini imamo Benetke, Zagreb, Dunaj, Budimpešto in ne potrebujemo še enega domačega letalskega prevoznika za naše politike. Slovenija bi morala investirati v hitre železnice, da bi bili z Dunajem povezani v 1h, pa bi imeli… ...prikaži več rešen problem povezljivosti (LJ-Dunaj = 380km, najhitrejši vlak potuje s hitrostjo 320-430km/h).
Alenka, zopet šiva stare cunje. Naj raje pogleda naše cete in stanje na cestah. Novega letalskega prevoznika NE RABIMO, še tisti prevozniki, ki imajo linije z Brnika niso polni oz. se jim ne pokrijejo stoški slovenskih potnikov. Kot je omenil… ...prikaži več Gartner54 urediti je potrebno železnico. Dodatni tir po križu sever- jug in vzhod-zahod in tovonjake gor dat pa bo stanje na cestah boljše.
država daje, in če plačujem davke najbrž tudi jaz dajem, kva misliš. Skoz nekaj jamjajo pa zahtevajo neke pomoči. Če niso sposobni preživet naj propadejo
Ni problema, naj ustanovijo novo letalsko družbo, ampak šele ko bodo kazensko in odškodninsko odgovarjali tisti, ki so lahkotno dopustili propad Adrie Airways, pa čeprav je bilo takrat več kot dovolj tehtno argumentiranih opozoril, da bo stečaj Adrie preveč negativno… ...prikaži večo vplival na povezljivost Slovenije s svetom in obratno, kar je danes na dlani! Kje so sedaj zagovorniki, ki so v medijih prepričljivo zatrjevali, da negativnih vplivov na državo kot tako ne bo, nekateri so celo trdil, da bo boljše!?
SDH je kljub opozorilom Adrio Airways l.2016 prodal nemškemu skladu 4K Invest! Takrat je bila Cerarjeva vlada! Nemci bi moral dokapitalizacijo izpeljali preko posebne družbe 4K KNDNS, SDH pa je za uresničitev dokapitalizacije menda imela pisna zagotovila!? Sklad je namesto… ...prikaži več sanacije 2 leti prirejal njene poslovne izide in jo pripeljal v stečaj! Šarčeve vlada l.2019 ni želela zagotoviti dodatnih sredstev, ker Nemci niso predstavili načrta kako bodo pokrili 50 milijonsko luknjo v kapitalu Adrie...
In za naš denar bodo leteli politiki in kvazi gospodarstveniki, naj si ustvarijo svojo družbo, na svoje stroške, že tako ali tako se vozijo v dragih avtomobilih in najbrž že imajo vsak svoj avion. Mi delavci moramo pa zdaj kupiti… ...prikaži več novo letalsko družbo za to golazen
Glede na dokapitalizacije, ki so jo bili deležni v družbi Adria airways, sem mnenja, da bo tako tudi v prihodnje, če pride do ustanovitve nove družbe. Imeli smo letalsko družbo, niso znali upravljati z njo, sedaj pa mislijo, da bodo… ...prikaži več znali. Če niso sposobni privabiti tujih letalskih družb v SLO, bodo pa ustanovili svojo, da bomo povezani z Evropo. Spet bo to vreča brez dna, skozi katero se bodo mnogi okoristili, država bo pa posledično še v hujši finančni zagati.
blayo, nikjer nisem napisal, da je Slovenija edina ali ena izmed redkih držav, ki je zadolžena. Internet očitno imaš, statistični podatki posameznih držav so ti dosegljivi, pa se ukvarjaj z raziskovanjem, katere države imajo nizek in katere visok javno finančni… ...prikaži več dolg. Pa ni ti potrebno objaviti, če me bo zanimalo, se bom že dokopal do teh podatkov.
Danes 02.06.23, sanje na primorki "kavas" - tovornjaki in to se dogaja iz dneva v dan. Alenka pa bi imela domačega avionskega prevoznika. Na tleh pa "cestah po vsej državi" gneče in zastoji. A je, Lenčica podlegla letalskemu lobijo v… ...prikaži več Sloveniji? Ti, ki želijo imeti svoja letasko družbi naj jo ustanovijo brez države. Če ne pa naj si nardijo letalsko floto iz avionski modelov, kar bi bilo najceneje.
naj mi še nekdo to logiko razloži. Oni bi ustanovili prevoznika z cca 60 mio$. Eno konkretno letalo stane več kot to. A bomo imeli zgolj male crj 200, ki pa stane tam po 24 mio$. Torej dve letali in… ...prikaži več kje so še ostali stroški?!?!?
Sem letalski navdušenec ampak to sigurno ni problem. Imamo tri letališča v okolici, ki nam ponujajo boljšo povezljivost. In meni osebno sta kar dve bližje od Brnika.
Revcki iz fogleza, komaj ste bili sposobni narediti nekaj z bicikli(deloma ukradenimi!), bi sedaj ze kar v nebesa z odvrzeno staro saro luftibusev!? Ne da niste za nic sposobni, sedaj nam pokazete, da ste totalno znoreli. Avioni niso Golobi, ki… ...prikaži več tako visoko letajo, da prej ali slej dol padejo!!!
Slo ima tako dobro lego in tudi zanimiva je za turiste, da bi morala imeti svojega nacionalnega prevoznika. Človek ne more verjeti kakšna banana republika smo mi. Alenčica pa žal ne more pridobiti nazaj našega zaupanja. Preveč ga je biksala.
Kaj je razlika, če delamo na lokalnem prevozniku, ki je vreča brez dna ali se pač vzpodbudi promet s tem kar trenutno je. Sicer pa Alenčica, treba bo vlake in proge narediti. Srbi so nas prehiteli. Pri nas se na… ...prikaži več železnicah razmišlja o 160km/h, Srbi se vozijo s 200kmh. Kaj delaste tam u Ljubljan?
Ja, na relaciji Beograd - Novi Sad. Kaj pa ostalo, tam pa večinoma še vedno "gospodari" Yugo. Bo pa treba, ja, rokave zavihat pa naredit že končno tale drugi tir, potem pa še ostalo. Ja, veliko denarja bo šlo v… ...prikaži več privat žepe, tako kot v Srbiji, ampak druge ni.
za to ideologija marksizma, ki je celo eskaliral, se morate zahvalit tovarišu kardelju, ki je popušil trst ... vemo kaj so počeli po bivši yugi klavci , hujši od nacistov, ampak to samoupravlanje pa mislim da je bil izum samo… ...prikaži več kardelja ... kam smo prišli danes, ko se je kradlo prej in potem ... enostavno ne razumem, kako more tak idiot take zgrešene ideologije imeti spomenike ali pa kakršnekoli simbole v tej vukojebini ... gnus od gnusa
družbene lastnine je zelo, zelo malo....kaj bluziš....tatovi so bili vedno...levi, desni in vsi med obema....kar se tiče pa spomenikov....komu bi ti postavil spomenik? Hitlerju pa Mussoliniju?
družbena lastnina se je spremenila v državno in te je vsak danj manj ... bluziš ti, ko relativiziraš pojem kraje, kar pomeni, da ti je vseeno, če te doma pokradejo
državnega letalskega prevoznika smo nekoč imeli ... propadel je lahko samo iz enega razloga ... pokradli so ga, tako kot so pokradli še mnogo podjetij, ki smo jih v tako opevanem socializmi gradili ... za krajo privat lastnine nekdo kazensko… ...prikaži več odgovarja, medtem ko se državna lastnina lahko krade neomejno in brez odgovornosti ... a ti je zdaj kaj več jasno?
hvala lepa g. Alenka Bratušek, sramota slovenske politike...
Bratuškova je bila nadaljevanje podpisa pogodbe vlade JJ s Fraportom ,katera je leta 2013 morala odstopiti zaradi suma korupcije PV JJ . Dajte malo brati med vrsticami .
Bratusek je tudi prodala Adrio, vemo komu, razlastninila delničarje NKBM, čeprav je bila sama nadzornica te banke, ukradla obveznice NLB,, s tem kešom pa sanirala levičarski tajkunski banki Faktor in Probanko itd. Leon, beri vrstice, ne med vrsticami.
Vidiš za kakega idiota te je naredil kipec v tvojem avatarjeu s svojim 30 letnim enostranskim poročanjem. Tudi za moj denar Leon. Imam dosmrtni kredit za RTV, s katerim plačujem, da iz sodržavljanov delajo nestrpne idiote.
FRAPORT je Janezovo jajce podtaknjeno v gnezdo Bratuškove.
Potem je Patria LDS-ovo jajce.
Pa kdo vam piše te bedarije? Slabša v EU le Belorisuja... Od kdaj je Belorusija v EU?
Pa koga to briga.. V bližini imamo Benetke, Zagreb, Dunaj, Budimpešto in ne potrebujemo še enega domačega letalskega prevoznika za naše politike. Slovenija bi morala investirati v hitre železnice, da bi bili z Dunajem povezani v 1h, pa bi imeli… ...prikaži več rešen problem povezljivosti (LJ-Dunaj = 380km, najhitrejši vlak potuje s hitrostjo 320-430km/h).
Alenka hoče ponovno uvesti vrečo brez dna,kdaj jo bo srećala pamet.naj sama plača traparije!
Od kdaj pa je Belorusija v EU?
Žalostno je to, da novinar ne loči med EU in Evropo.
Alenka, zopet šiva stare cunje. Naj raje pogleda naše cete in stanje na cestah. Novega letalskega prevoznika NE RABIMO, še tisti prevozniki, ki imajo linije z Brnika niso polni oz. se jim ne pokrijejo stoški slovenskih potnikov. Kot je omenil… ...prikaži več Gartner54 urediti je potrebno železnico. Dodatni tir po križu sever- jug in vzhod-zahod in tovonjake gor dat pa bo stanje na cestah boljše.
Preveč dajemo v kvazi gospodarstvenike in banke. Ljudje smo siti tega, da od našega denarja živijo ena in ista golazen
V katere gospodarstvenike pa ti daješ?
država daje, in če plačujem davke najbrž tudi jaz dajem, kva misliš. Skoz nekaj jamjajo pa zahtevajo neke pomoči. Če niso sposobni preživet naj propadejo
Ni problema, naj ustanovijo novo letalsko družbo, ampak šele ko bodo kazensko in odškodninsko odgovarjali tisti, ki so lahkotno dopustili propad Adrie Airways, pa čeprav je bilo takrat več kot dovolj tehtno argumentiranih opozoril, da bo stečaj Adrie preveč negativno… ...prikaži večo vplival na povezljivost Slovenije s svetom in obratno, kar je danes na dlani! Kje so sedaj zagovorniki, ki so v medijih prepričljivo zatrjevali, da negativnih vplivov na državo kot tako ne bo, nekateri so celo trdil, da bo boljše!?
Torej mora kazensko odgovarjat A. BRATUŠEK
SDH je kljub opozorilom Adrio Airways l.2016 prodal nemškemu skladu 4K Invest! Takrat je bila Cerarjeva vlada! Nemci bi moral dokapitalizacijo izpeljali preko posebne družbe 4K KNDNS, SDH pa je za uresničitev dokapitalizacije menda imela pisna zagotovila!? Sklad je namesto… ...prikaži več sanacije 2 leti prirejal njene poslovne izide in jo pripeljal v stečaj! Šarčeve vlada l.2019 ni želela zagotoviti dodatnih sredstev, ker Nemci niso predstavili načrta kako bodo pokrili 50 milijonsko luknjo v kapitalu Adrie...
70% potopa Adrie so krivi šoferji in kelnarce zaradi svoje pogoltnosti pri kolektivnih pogodbah in posledično enormnih plač in dodatkov!!
Največji problem je, ko imaš ljudi, ki želijo delati, so pa butasti. Rezultat je znan.
In za naš denar bodo leteli politiki in kvazi gospodarstveniki, naj si ustvarijo svojo družbo, na svoje stroške, že tako ali tako se vozijo v dragih avtomobilih in najbrž že imajo vsak svoj avion. Mi delavci moramo pa zdaj kupiti… ...prikaži več novo letalsko družbo za to golazen
Če nočeš biti delavec pa bodi politik.
Bi bil pa ne znam krasti pa lagati
Glede na dokapitalizacije, ki so jo bili deležni v družbi Adria airways, sem mnenja, da bo tako tudi v prihodnje, če pride do ustanovitve nove družbe. Imeli smo letalsko družbo, niso znali upravljati z njo, sedaj pa mislijo, da bodo… ...prikaži več znali. Če niso sposobni privabiti tujih letalskih družb v SLO, bodo pa ustanovili svojo, da bomo povezani z Evropo. Spet bo to vreča brez dna, skozi katero se bodo mnogi okoristili, država bo pa posledično še v hujši finančni zagati.
Kakšni finančni zagati?
Mar Slovenija nima finančnega dolga?
Naštej mi par držav na svetu ki ga nimajo?
blayo, nikjer nisem napisal, da je Slovenija edina ali ena izmed redkih držav, ki je zadolžena. Internet očitno imaš, statistični podatki posameznih držav so ti dosegljivi, pa se ukvarjaj z raziskovanjem, katere države imajo nizek in katere visok javno finančni… ...prikaži več dolg. Pa ni ti potrebno objaviti, če me bo zanimalo, se bom že dokopal do teh podatkov.
Puf ni problem, problem je za kaj se ga porabi.
Danes 02.06.23, sanje na primorki "kavas" - tovornjaki in to se dogaja iz dneva v dan. Alenka pa bi imela domačega avionskega prevoznika. Na tleh pa "cestah po vsej državi" gneče in zastoji. A je, Lenčica podlegla letalskemu lobijo v… ...prikaži več Sloveniji? Ti, ki želijo imeti svoja letasko družbi naj jo ustanovijo brez države. Če ne pa naj si nardijo letalsko floto iz avionski modelov, kar bi bilo najceneje.
naj mi še nekdo to logiko razloži. Oni bi ustanovili prevoznika z cca 60 mio$. Eno konkretno letalo stane več kot to. A bomo imeli zgolj male crj 200, ki pa stane tam po 24 mio$. Torej dve letali in… ...prikaži več kje so še ostali stroški?!?!?
Sem letalski navdušenec ampak to sigurno ni problem. Imamo tri letališča v okolici, ki nam ponujajo boljšo povezljivost. In meni osebno sta kar dve bližje od Brnika.
Saj za UN SC moramo biti boljši samo od Belorusije 😂😂😂
Revcki iz fogleza, komaj ste bili sposobni narediti nekaj z bicikli(deloma ukradenimi!), bi sedaj ze kar v nebesa z odvrzeno staro saro luftibusev!? Ne da niste za nic sposobni, sedaj nam pokazete, da ste totalno znoreli. Avioni niso Golobi, ki… ...prikaži več tako visoko letajo, da prej ali slej dol padejo!!!
Važno je le, da je ipak nekdo še slabši!
Hehehe...
Tako je, in za nas je bistveno da je to Belorusija, imamo tako več možnosti kot oni, da pridemo v varnostni 😂
Slo ima tako dobro lego in tudi zanimiva je za turiste, da bi morala imeti svojega nacionalnega prevoznika. Človek ne more verjeti kakšna banana republika smo mi. Alenčica pa žal ne more pridobiti nazaj našega zaupanja. Preveč ga je biksala.
za to revščino kar nas je ne rabimo nič, sploh pa ne letalske družbe. Naj se golazen vozi z avtom po svetu
Je tudi tebi ukradla delnice ali obveznice?
Je pač treba ogljični odtis zmanjšat 😂
Kaj je razlika, če delamo na lokalnem prevozniku, ki je vreča brez dna ali se pač vzpodbudi promet s tem kar trenutno je. Sicer pa Alenčica, treba bo vlake in proge narediti. Srbi so nas prehiteli. Pri nas se na… ...prikaži več železnicah razmišlja o 160km/h, Srbi se vozijo s 200kmh. Kaj delaste tam u Ljubljan?
Ja, na relaciji Beograd - Novi Sad. Kaj pa ostalo, tam pa večinoma še vedno "gospodari" Yugo. Bo pa treba, ja, rokave zavihat pa naredit že končno tale drugi tir, potem pa še ostalo. Ja, veliko denarja bo šlo v… ...prikaži več privat žepe, tako kot v Srbiji, ampak druge ni.
@blayo, kje pri nas pa gre vlak tako hitro?
Seveda je druga za te kraje; sodni procesi za odgovorne. Če pa to ne pomaga, pa kolesarit v Ljubljano. Aja, to ni "politični song".
za to ideologija marksizma, ki je celo eskaliral, se morate zahvalit tovarišu kardelju, ki je popušil trst ... vemo kaj so počeli po bivši yugi klavci , hujši od nacistov, ampak to samoupravlanje pa mislim da je bil izum samo… ...prikaži več kardelja ... kam smo prišli danes, ko se je kradlo prej in potem ... enostavno ne razumem, kako more tak idiot take zgrešene ideologije imeti spomenike ali pa kakršnekoli simbole v tej vukojebini ... gnus od gnusa
kaj ima to z lokalnim letališčem in letalskimi povezavami?
veliko! ... ko se narod navadi krasti, gre vse u maloro ... družbena lastine, kjer je "vse naše", je raj in gojišče za lopove
družbene lastnine je zelo, zelo malo....kaj bluziš....tatovi so bili vedno...levi, desni in vsi med obema....kar se tiče pa spomenikov....komu bi ti postavil spomenik? Hitlerju pa Mussoliniju?
družbena lastnina se je spremenila v državno in te je vsak danj manj ... bluziš ti, ko relativiziraš pojem kraje, kar pomeni, da ti je vseeno, če te doma pokradejo
govori se o letalskih povezavah, ti si pa začel z nekimi jugoklavci in nevem kaj
državnega letalskega prevoznika smo nekoč imeli ... propadel je lahko samo iz enega razloga ... pokradli so ga, tako kot so pokradli še mnogo podjetij, ki smo jih v tako opevanem socializmi gradili ... za krajo privat lastnine nekdo kazensko… ...prikaži več odgovarja, medtem ko se državna lastnina lahko krade neomejno in brez odgovornosti ... a ti je zdaj kaj več jasno?
no pa se bom popravil : govori se o TRENUTNIH povezavah in ne kaj se je dogajalo 70 let nazaj...srečen?