Eno je vsakdanja povprečna vožnja, drugo pa vožnja z namenom postavljanja nekakšnih rekordov nizke porabe. Pri sledni po navadi najprej skrbno izbereš ceste po katerih boš vozil! Pred časom sem na YTubi gledal video v katerem dva tipa v Nemčiji… ...prikaži več dokazujeta, da se da s 150 KM dizel Pasatom prevoziti 2000 km. Rezultat na koncu je bil 2035 km in na potovalnem računalniku še dobrih 80 km rezerve. Le z voznikom bi bil rezultat zagotovo še malce boljši. Ampak vse to je na koncu zelo relativno, a ne!?
Z avtomobilom 2.0 l, 100 kW, starim 15 let brez težav opravim s povprečno vožnjo, kot je pri nas sploh možna, delno mesto, delno običajna relacija, delno avtocesta, z rezervoarjem 65 l, več kot 1000 km (1100 km). Brez vsakršnega… ...prikaži več pametovanja kvazi strokovnjakov. Seveda, če pa moraš stati v nepotrebnih zastojih, kar vse vpadnice v "najlepše mesto na svetu" so, pa razne trzinske obvoznice, da ne naštevam Škofljico, potem je to lahko ali kar običajno minimalno pod 1000 km. To je realnost.
Radovednica, ni tako zelo preprosto. 50l in zelo redko do 1000km na tank goriva. Ampak so podrobnosti tiste, ki zmanjšajo doseg. Res pa je, da sem mesec dni nazaj imel porabo pod 3,5 po 150 prevoženih km. Tako da ti… ...prikaži veči verjetno lahko sanjaš 1500 km dosega. Težko je voziti extsremno varčno.
Pravzaprav sem pričakoval kaj bolj pametnega. Da te na avtocesti prehitevajo šleparji ni ravno nek dosežek. Morda vožnja v višji prestavi, občasno v leru da se koristi zagon avta, ko vidiš rdečo 100 m daleč recimo ...
A je v tem članku kdo sploh odgovoril sam sebi in drugim, s konkretnim podatkom, koliko km s takšnim tankom goriva? Ne, samo neke primerjave, koliko pri kolikšni hitrosti in niti kje, ne. Članek brez smisla.
To je tudi res + spoznavaš Slovenijo... .Jaz ne uporabljam vinjete od 2015 naprej,drugače je optimalna vožnja za diesel med 1500 in 2000.Za bencinarja pa do 2500.
Primerjava po ravnici ni smiselna,avto pokaže pravo porabo ko greš po hribih in ovinkih in seveda načinu vožnje in potem prideš na porabo preko 5 ,bolj verjetno 6.Po Lj. se trajbat res ni neka poraba,drugje po Sloveniji pa večinoma precej večja poraba.
Da in ne. Po mojih izkušnjah je tako, kot je napisano v članku. Voznik je tisti, ki poveča ali zmanjša porabo. Jaz imam, če ne pazim 5,6-6l/100km lahko pa imam tudi 3,5l/100km ali pa 10l/100km. Odvisno od terena in "agresivnosti"… ...prikaži več vožnje. Bi pa bilo fajn, če bi te "trike, ko so jih uporabljali tudi obelodanili. Nekaj sigurno je uporabnega, ne pa vse. Tako kot pišeš, je veliko odvisnosti.
Jaz imam Laguno 22let staro pa imam porabo od 6,9 do 7,6 ,seveda bencinarja ,ne zamenjam za nobenga dizla,ko se dizel pokvari preplačaš vse kar si pršparav,pri bencinarju pa popravila čist ok cena.
To je zelo odvisno od uporabe. Se je zgodilo, da je mehanik imel dva ista avta. Eden nonstop probleme, drugi pa samo reden servis. Pa mehanik reče" Vidiš, ta avto pa nikdar ne bo imel prižganih teh lučk" Voznik" zakaj,… ...prikaži več, saj sta isto tip?" Mehanik "Ta avto se vozi na razdalje, ne tako kot tvoj, ko gre do bližnje trgovine". Sam imam dizla zdaj že 12 let. Razen nekih malenkosti in rednih servisov ni problema z motorjem. Se pa vozi tudi preko 200km/dan.
Fiat 2,0 M jet,cca58 litrov poln rezervoar,po jugi iz slo,preko he in bosne v črno goro in še dober kos poti nazaj,vožnja brez varčevanja in držanja noge stran od pedala za plin,1360 km do prvega tankanja.....
Eno je vsakdanja povprečna vožnja, drugo pa vožnja z namenom postavljanja nekakšnih rekordov nizke porabe. Pri sledni po navadi najprej skrbno izbereš ceste po katerih boš vozil! Pred časom sem na YTubi gledal video v katerem dva tipa v Nemčiji… ...prikaži več dokazujeta, da se da s 150 KM dizel Pasatom prevoziti 2000 km. Rezultat na koncu je bil 2035 km in na potovalnem računalniku še dobrih 80 km rezerve. Le z voznikom bi bil rezultat zagotovo še malce boljši. Ampak vse to je na koncu zelo relativno, a ne!?
Z avtomobilom 2.0 l, 100 kW, starim 15 let brez težav opravim s povprečno vožnjo, kot je pri nas sploh možna, delno mesto, delno običajna relacija, delno avtocesta, z rezervoarjem 65 l, več kot 1000 km (1100 km). Brez vsakršnega… ...prikaži več pametovanja kvazi strokovnjakov. Seveda, če pa moraš stati v nepotrebnih zastojih, kar vse vpadnice v "najlepše mesto na svetu" so, pa razne trzinske obvoznice, da ne naštevam Škofljico, potem je to lahko ali kar običajno minimalno pod 1000 km. To je realnost.
Radovednica, ni tako zelo preprosto. 50l in zelo redko do 1000km na tank goriva. Ampak so podrobnosti tiste, ki zmanjšajo doseg. Res pa je, da sem mesec dni nazaj imel porabo pod 3,5 po 150 prevoženih km. Tako da ti… ...prikaži veči verjetno lahko sanjaš 1500 km dosega. Težko je voziti extsremno varčno.
Pravzaprav sem pričakoval kaj bolj pametnega. Da te na avtocesti prehitevajo šleparji ni ravno nek dosežek. Morda vožnja v višji prestavi, občasno v leru da se koristi zagon avta, ko vidiš rdečo 100 m daleč recimo ...
Sem misli da ta "ler" pomaga k varčnosti, pa zgleda da ni tako. Glede šleparjev pa se strinjam. So nekateri kar jezni.
A je v tem članku kdo sploh odgovoril sam sebi in drugim, s konkretnim podatkom, koliko km s takšnim tankom goriva? Ne, samo neke primerjave, koliko pri kolikšni hitrosti in niti kje, ne. Članek brez smisla.
20 let star c3 poraba 4,9 litra na 100 po mestu pa malo čez 5, dizel, pa ne glumite
Avtocesta MB -KP Povprečna hitrost 130 km poraba 6litrov pa vi se mislite .Avto Touran star 12 let.
Probaj ga 1× za foro voziti na 2000obr/min oz. max 2000,če je diesel... .Na "prosti" AC je vse odvisno od obratov,neglede na vrsto motorja.
se ne vozim po ac ker tem so sami zastoji ovce
To je tudi res + spoznavaš Slovenijo... .Jaz ne uporabljam vinjete od 2015 naprej,drugače je optimalna vožnja za diesel med 1500 in 2000.Za bencinarja pa do 2500.
Če je on prevozil 2095km s 66l = povprečna poraba 3.15l/100km.Insignia??,pa še Opel???,3.15?????
Primerjava po ravnici ni smiselna,avto pokaže pravo porabo ko greš po hribih in ovinkih in seveda načinu vožnje in potem prideš na porabo preko 5 ,bolj verjetno 6.Po Lj. se trajbat res ni neka poraba,drugje po Sloveniji pa večinoma precej večja poraba.
Da in ne. Po mojih izkušnjah je tako, kot je napisano v članku. Voznik je tisti, ki poveča ali zmanjša porabo. Jaz imam, če ne pazim 5,6-6l/100km lahko pa imam tudi 3,5l/100km ali pa 10l/100km. Odvisno od terena in "agresivnosti"… ...prikaži več vožnje. Bi pa bilo fajn, če bi te "trike, ko so jih uporabljali tudi obelodanili. Nekaj sigurno je uporabnega, ne pa vse. Tako kot pišeš, je veliko odvisnosti.
Jaz imam Laguno 22let staro pa imam porabo od 6,9 do 7,6 ,seveda bencinarja ,ne zamenjam za nobenga dizla,ko se dizel pokvari preplačaš vse kar si pršparav,pri bencinarju pa popravila čist ok cena.
To je zelo odvisno od uporabe. Se je zgodilo, da je mehanik imel dva ista avta. Eden nonstop probleme, drugi pa samo reden servis. Pa mehanik reče" Vidiš, ta avto pa nikdar ne bo imel prižganih teh lučk" Voznik" zakaj,… ...prikaži več, saj sta isto tip?" Mehanik "Ta avto se vozi na razdalje, ne tako kot tvoj, ko gre do bližnje trgovine". Sam imam dizla zdaj že 12 let. Razen nekih malenkosti in rednih servisov ni problema z motorjem. Se pa vozi tudi preko 200km/dan.
Za lahkoto naredim dobrih 400km z 40l :)
Lani do Brača in nazaj skupaj 1300km. Škoda superb 2.0 tdi 150KM. Ostalo za 70 km vožnje
Fiat 2,0 M jet,cca58 litrov poln rezervoar,po jugi iz slo,preko he in bosne v črno goro in še dober kos poti nazaj,vožnja brez varčevanja in držanja noge stran od pedala za plin,1360 km do prvega tankanja.....