S polno posodo dizelskega goriva (66 litrov) je prevozil 2095 kilometrov. Arhitekt tega podviga je bil Felix Egolf, ugledno ime, ko gre za tovrstne rekorde. Njegovo "orožje" za dosego tega pa je bila opel insignia z 1,5-litrskim dizelskim motorjem.
Pot, ki jo je prevozil, se je začela v Rüsselsheimu, domu Opla v Nemčiji. Ideja je bila v štirih dneh prevoziti pod do Hamburga, Berlina, Leipziga, Münchna in Mersburga ter se na koncu vrniti na izhodišče poti.
Na začetku je bila 66-litrska posoda za gorivo napolnjena do vrha, cilj pa je bil pot prevoziti brez ustavljanja na bencinskih črpalkah. Po oceni Egolfa bi morala insignia dosegati realno porabo 3,5 l/100 km. Deklarirana poraba insignie z dizelskim motorjem je sicer 4,8 l/100 km. Egolf je menil, da je to mogoče, saj je vpliv, ki ga ima voznik na porabo, "večji, kot si nekateri lahko predstavljajo".
"Vsak gram CO2 je pomemben. Toda redko se upošteva pomembna spremenljivka: voznik. Voznik ima temeljni vpliv na porabo goriva avtomobila in s tem posredno na okolje," poudarja Egolf.
90 km/h ali 120 km/h - razlika je ogromna
Prvi postanek je bil pri 400 kilometrih, povprečna poraba plinskega olja pa po podatkih potovalnega računalnika komaj 3,6 l/100 km. Večina poti je bila po avtocesti, povprečna hitrost je bila 82,8 km/h. Drugi dan so bili rekordi zelo podobni, v 8 urah in 28 minutah je prevozil še 700 kilometrov, s povprečno hitrostjo 84,8 km/h, ob porabi 3,6 l/100 km.
Tretji dan, zaznamovan z meglo in občasnimi zastoji, se je Egolf soočal z velikim vplivom hitrosti na porabo goriva. Poudaril je, da lahko nekdo, ki vozi 120 km/h, porabi skoraj dvakrat več goriva kot nekdo, ki vozi 90 km/h. Za 360 kilometrov dolgo pot bo prvi to naredil v treh urah, drugi pa v štirih, vendar bo prvi na poti porabil 21,6 litra goriva, drugi pa le 10,8 litra, je poudaril.
Ob koncu tretjega dne je bila povprečna hitrost 74,4 km/h, poraba pa je ostala nespremenjena pri 3,6 litra. Na koncu je Egolf z insignio dosegel cilj v Rüsselsheimu, kjer je posodo za gorivo napolnil štiri dni prej.
Za lahkoto naredim dobrih 400km z 40l :)
Fiat 2,0 M jet,cca58 litrov poln rezervoar,po jugi iz slo,preko he in bosne v črno goro in še dober kos poti nazaj,vožnja brez varčevanja in držanja noge stran od pedala za plin,1360 km do prvega tankanja.....
Lani do Brača in nazaj skupaj 1300km. Škoda superb 2.0 tdi 150KM. Ostalo za 70 km vožnje