Zakaj je tako:V SŽ je uradni jezik prej srbohrvaščina kot slovenščina!to si lahko razlagate ......Saj vemo kje je problem!Zatočišče propadlih političnih veljakov!Cizanje državnega denarja!Potem zmanjka za boljše švelerje!Srečno Slovenija le tako naprej!Vsem odgovornim… ...prikaži več pa..........Aja toliko jih je, da ne vejo kdo je odgovoren!
Tukaj si pa ustrelil čisto mimo, SŽ so vedno vodili levaki. Podobno kot Telekom in druge 'uspešne' državne firme. Sedaj so celo uspeli prevzeti slabo banko, Ude je celo miniral Jakliča za evropskega sodnika.... Poleg tega so pa tudi sindikati… ...prikaži veči levo usmerjeni, zato bolj malo oziroma NIČ na ne naredijo za zaščito zaposlenih. Takih enostavnih stvari pa res ni težko razumeti.
@Miha Nemec, niso problem vlaki ampak tiri. SŽ ima tudi zelo hitre vlake, a kaj ko ne morejo razviti hitrosti. In še to: Lj.- Kamnik je enako hiter kot pred 60 leti.
Mislim, da si žaljiv do naših prednikov, ko današnjo politiko primerjaš s tisto izpred 100 let. Takrat so bili za svetovne razmere vseeno naprednejši in prilagodljivejši.Potovalni čas s slovenskim vlakom se torej krajša za sekundo / 1 km /… ...prikaži več 100 let. Tako na oko...Kriv pa je cesar Franc Jožef, ki je dovolil, da je AO zgradila take proge, ki ne omogočajo, da izkoristimo današnje lokomotive. Jaz bi ga dal pred sodišče!
Najprej štalca potem pa kravca. Pri naših je pa ravno obratno, najprej vlake kupujejo, potem če sploh kdaj pa posodabljajo. Žalostno je da je naš največji projekt pri železniški infrastrukturi od osamosvojitve obnova proge po žledu. Naše železnice nimajo nobene… ...prikaži več vizije, samo nagon po samoohranjanju.
Ne, krive so današnje vlade, po večini leve (od KP naprej), da niso posodobile infrastrukture. Ko so imele možnost ob AC dodati še en tir hitre (no vsaj hitrejše) železnice, pa niso.
Z vlaki, ki vozijo danes na tej relaciji, smo se v 70 letih prejšnjega stoletja vozili v srednjo šolo v Novo Gorico. Edino kaditi se je takrat smelo, pa z grafiti niso bili porisani. Evo toliko!
Potem še moraš upoštevati, koliko so trakrat imeli zamude!Sicer pa je najhitrejši vlak na kolesih parkrat hitrejši kot tisti izpred 100 let. Zanimivo bi bilo narediti primerjavo z avtobusi!Vsekakor pa z letali potujem 1x počasneje kot smo… ...prikaži več lahko pred kakim desetletjem.
Dokler bodo Sž vodili sindikati,ki so pripadni SDS-u,tolk časa za razvoj ni ne volje ne denarja,saj je cilj sindikalistov samo to,da udobno in brez truda živijo in kradejo,kjer se ukrasri še kaj da.Obnova vozne mreže po žledu je trajala zato… ...prikaži več tolko časa,ker je blo treba najprej pokrast staro mrežo in jo dobro prodat,kot odpadne kovine.Menda je blo samo bakra za 400 jurjev,da o stalih kovinah ne govorim.Uradni jezik na Sž je pošvedrana slovenščina z naglasom na MEHKEM L-ju.Zato se ne čudit,da je hitrost skoraj enaka,kot za časa Kaiserja.In,če ne bo nekdo razf...kal tole gnezdo lenuhov in pijavk,bo vse skup propadlo in potonilo v pozabo,tako kot železnica Trst-Poreč.
Na progi Jesenice Nova Gorica so problem vlaki. Kar poglejte kaj vozi. Da vlak v teh časih nima klime, je pa malo da ne sramota. Posebno v špici poletja je to super. Vlak poln turistov, predvsem azijskih, se vozi iz… ...prikaži več Bleda v Novo Gorico, Ker je vročina neznosna so odprta vsa okna, ki se seveda dajo odpreti, saj v nasprotnem primeru bi verjetno bilo komu slabo. Za japonske turiste je pa najbrž vožnja z našimi vlaki tako doživetje, ki ga ne bodo pozabili. Veliko jih verjetno ugiba, v kateri eri so se namreč znašli. Pa naj novinarji objavijo še koliko je leta 1910 vozil vlak na tej relaciji, koliko pa danes.
Zakaj je tako:V SŽ je uradni jezik prej srbohrvaščina kot slovenščina!to si lahko razlagate ......Saj vemo kje je problem!Zatočišče propadlih političnih veljakov!Cizanje državnega denarja!Potem zmanjka za boljše švelerje!Srečno Slovenija le tako naprej!Vsem odgovornim… ...prikaži več pa..........Aja toliko jih je, da ne vejo kdo je odgovoren!
Tukaj si pa ustrelil čisto mimo, SŽ so vedno vodili levaki. Podobno kot Telekom in druge 'uspešne' državne firme. Sedaj so celo uspeli prevzeti slabo banko, Ude je celo miniral Jakliča za evropskega sodnika.... Poleg tega so pa tudi sindikati… ...prikaži veči levo usmerjeni, zato bolj malo oziroma NIČ na ne naredijo za zaščito zaposlenih. Takih enostavnih stvari pa res ni težko razumeti.
https://www.youtube.com/watch?v=fzWa0PlU0xohttps://www.youtube.com/watch?v=K5Ww_rhJNDI
Kaj naj rečem.Sramota.
Slovenske železnice so največji muzej na prostem v Sloveniji.
...oziroma v Evropi..
Sramim se.
Posledica 20 letne ,na 70 let podlage,uzurpacije rdečih.
@Miha Nemec, niso problem vlaki ampak tiri. SŽ ima tudi zelo hitre vlake, a kaj ko ne morejo razviti hitrosti. In še to: Lj.- Kamnik je enako hiter kot pred 60 leti.
NO NE BO DRŽALO... SŽ so že leta v rokah SDS. V bistvu so odlagališče odsluženih vojščakov SDS.
Mislim, da si žaljiv do naših prednikov, ko današnjo politiko primerjaš s tisto izpred 100 let. Takrat so bili za svetovne razmere vseeno naprednejši in prilagodljivejši.Potovalni čas s slovenskim vlakom se torej krajša za sekundo / 1 km /… ...prikaži več 100 let. Tako na oko...Kriv pa je cesar Franc Jožef, ki je dovolil, da je AO zgradila take proge, ki ne omogočajo, da izkoristimo današnje lokomotive. Jaz bi ga dal pred sodišče!
Najprej štalca potem pa kravca. Pri naših je pa ravno obratno, najprej vlake kupujejo, potem če sploh kdaj pa posodabljajo. Žalostno je da je naš največji projekt pri železniški infrastrukturi od osamosvojitve obnova proge po žledu. Naše železnice nimajo nobene… ...prikaži več vizije, samo nagon po samoohranjanju.
Ne, krive so današnje vlade, po večini leve (od KP naprej), da niso posodobile infrastrukture. Ko so imele možnost ob AC dodati še en tir hitre (no vsaj hitrejše) železnice, pa niso.
Z vlaki, ki vozijo danes na tej relaciji, smo se v 70 letih prejšnjega stoletja vozili v srednjo šolo v Novo Gorico. Edino kaditi se je takrat smelo, pa z grafiti niso bili porisani. Evo toliko!
Dobro še enkrat preveri kam pašejo glavni sindikalisti na Sž,potem pa piši?
Potem še moraš upoštevati, koliko so trakrat imeli zamude!Sicer pa je najhitrejši vlak na kolesih parkrat hitrejši kot tisti izpred 100 let. Zanimivo bi bilo narediti primerjavo z avtobusi!Vsekakor pa z letali potujem 1x počasneje kot smo… ...prikaži več lahko pred kakim desetletjem.
Imena, imena ali pa se ni zgodilo!!
Samo, kako pa mi napredujemo!!!
Dokler bodo Sž vodili sindikati,ki so pripadni SDS-u,tolk časa za razvoj ni ne volje ne denarja,saj je cilj sindikalistov samo to,da udobno in brez truda živijo in kradejo,kjer se ukrasri še kaj da.Obnova vozne mreže po žledu je trajala zato… ...prikaži več tolko časa,ker je blo treba najprej pokrast staro mrežo in jo dobro prodat,kot odpadne kovine.Menda je blo samo bakra za 400 jurjev,da o stalih kovinah ne govorim.Uradni jezik na Sž je pošvedrana slovenščina z naglasom na MEHKEM L-ju.Zato se ne čudit,da je hitrost skoraj enaka,kot za časa Kaiserja.In,če ne bo nekdo razf...kal tole gnezdo lenuhov in pijavk,bo vse skup propadlo in potonilo v pozabo,tako kot železnica Trst-Poreč.
Na progi Jesenice Nova Gorica so problem vlaki. Kar poglejte kaj vozi. Da vlak v teh časih nima klime, je pa malo da ne sramota. Posebno v špici poletja je to super. Vlak poln turistov, predvsem azijskih, se vozi iz… ...prikaži več Bleda v Novo Gorico, Ker je vročina neznosna so odprta vsa okna, ki se seveda dajo odpreti, saj v nasprotnem primeru bi verjetno bilo komu slabo. Za japonske turiste je pa najbrž vožnja z našimi vlaki tako doživetje, ki ga ne bodo pozabili. Veliko jih verjetno ugiba, v kateri eri so se namreč znašli. Pa naj novinarji objavijo še koliko je leta 1910 vozil vlak na tej relaciji, koliko pa danes.