Ne vem kaj se tukaj tako komplicira, saj je teh torbo krožišč že veliko. Navadno dvopasovno krožišče, je v večini tako neuporabno. Bilo bi uporabno, če bi vsi upoštevali pravila. Ker pa vsi vozijo po zunanjem pasu je pa vseeno… ...prikaži več če samo enopasovno.
Spet pametnjakoviči... v VSAKEM križišču se je treba PRED vstopom PRAVILNO razvrstiti. Ne vidim razloga, zakaj bi bilo pa pri tem (ali katerimkoli drugem) krožišču drugače? Morda zato, ker s(m)o vozniki vajeni v krožišču početi, kar se nam zljubi in… ...prikaži več voziti prosto po prešernu? Ne gre to tako. Treba je brat table, pa je. Povsem enako kot pri vseh ostalih križiščih. Saj je tudi splošna navada, da iz krožišča po notranjem pasu zaviješ čez zunanjega direkt ven, kar je prekršek...
Sodobne prometne rešitve bi naj bile preproste in 99 % voznikov samoumevne, naravne. Te še nisem v živo videl, vendar očitno ne zadovoljuje teh kriterijev, če je toliko propagande okrog tega. Mogoče bi bilo bolje primakniti še en mio €… ...prikaži več in narediti boljšo rešitev. Kranj je veliko mesto in njegovi prebivalci si zaslužijo kako resno prometno rešitev, ker berem, da je veliko zastojev.
Turbo krožišča so načeloma preprosta, ker te samo pripelje na izhod, pod pogojem, da se pravi čas pravilno razvrstiš. V KP je bilo tako krožišče že 10 let nazaj pa ni bilo take drame. S temi videi so pa neuki… ...prikaži več folk samo še bolj prestrašili.
Menda res. Sem sedaj pogledal ta video in ni nič drugače kot v kakem drugem turbo krožišču, ki jih je že nekaj po Sloveniji in ni nekih problemov. Morajo pa biti pravi čas postavljene table, da se voznik razvrsti. Težave… ...prikaži več imajo mogoče "ljubitelji" levega pasu "premijskih" znamk vozil, ki jim je izpod časti zaviti na desni pas, ker jim pomeni "počasni" pas in potem ne morejo iti na prvem odcepu iz krožišča.
S tem če pelješ iz smeri Šenčurja ali Kranja, lahko edino tu obrneš na cesto, kjer si prišel. Če prideš iz Preddvora ali Škofje Loke, tega ne moreš nardit.
Lavdan, lahko obrneš na rondoju, samo če prideš iz dveh smeri, ne iz vseh štirih. Probaj, pa poglej cel video do konca. Boš videl, da za prvi primer nariše da lahko obrneš, pri drugem primeru pa ne. Drgač pa postavi… ...prikaži več se s svinčnikom/prstom na vsak uvoz, in probaj, iz kje lahko in iz kje ne moreš obrnit. Na skici in videu je identične problem.
Napako je naredil projektant, ki ni upošteval možnosti vrnitve na cesto s katere je šofer prišel (recimo pozabil nekaj doma), V tem primeru je potrebno narediti cel krog, kar pa ni možno brez prehoda pasov na mestih kjer je označen… ...prikaži več problem na fotografijah. Kako se nariše turbo križišče si poglejte na google earth v Kopru v bližini stadiona, malce JV ...tisto famozno krožišče z ogromnim vodometom. Tam teh problemov ni !! Kar poizkusite narediti krog v kopru pa tega v kranju. vse vam bo jasno.
Krožišče MORA OBVEZNO met možnost na vrnitev na cesto, s katere si prišel. Sicer to ni krožišče, kjer je bistvo da lahko zakrožiš, ampak neka palamudnja.
Vse v redu. Kaj pa če voznik sploh ne pozna krajev? Da je prvič v Kranju? So usmerjevalne table dovolj zgodaj? Ne more voziti krožno po vsem krožišču. Če vidi, da je "kiksnil", se mora odpeljati daleč naprej, da lahko… ...prikaži več obrne in pride nazaj. Taka krožišča so za domačine, ne pa za vse voznike.
Iz Kranja proti avtocesti in obratno, ne bi bila potrebna dva pasova v rondoju. Tisti iz šk.Loke in Britofa bodo morali paziti na dva pasova in če bo veliko prometa, se bo nemogoče normalno vključiti v krožni tok. Prepričan sem,… ...prikaži več da ga bodo kmalu predelali, kot so to storili že v Medvodah in še kje.
Ne vem kaj se tukaj tako komplicira, saj je teh torbo krožišč že veliko. Navadno dvopasovno krožišče, je v večini tako neuporabno. Bilo bi uporabno, če bi vsi upoštevali pravila. Ker pa vsi vozijo po zunanjem pasu je pa vseeno… ...prikaži več če samo enopasovno.
Spet pametnjakoviči... v VSAKEM križišču se je treba PRED vstopom PRAVILNO razvrstiti. Ne vidim razloga, zakaj bi bilo pa pri tem (ali katerimkoli drugem) krožišču drugače? Morda zato, ker s(m)o vozniki vajeni v krožišču početi, kar se nam zljubi in… ...prikaži več voziti prosto po prešernu? Ne gre to tako. Treba je brat table, pa je. Povsem enako kot pri vseh ostalih križiščih. Saj je tudi splošna navada, da iz krožišča po notranjem pasu zaviješ čez zunanjega direkt ven, kar je prekršek...
Sodobne prometne rešitve bi naj bile preproste in 99 % voznikov samoumevne, naravne. Te še nisem v živo videl, vendar očitno ne zadovoljuje teh kriterijev, če je toliko propagande okrog tega. Mogoče bi bilo bolje primakniti še en mio €… ...prikaži več in narediti boljšo rešitev. Kranj je veliko mesto in njegovi prebivalci si zaslužijo kako resno prometno rešitev, ker berem, da je veliko zastojev.
Turbo krožišča so načeloma preprosta, ker te samo pripelje na izhod, pod pogojem, da se pravi čas pravilno razvrstiš. V KP je bilo tako krožišče že 10 let nazaj pa ni bilo take drame. S temi videi so pa neuki… ...prikaži več folk samo še bolj prestrašili.
Menda res. Sem sedaj pogledal ta video in ni nič drugače kot v kakem drugem turbo krožišču, ki jih je že nekaj po Sloveniji in ni nekih problemov. Morajo pa biti pravi čas postavljene table, da se voznik razvrsti. Težave… ...prikaži več imajo mogoče "ljubitelji" levega pasu "premijskih" znamk vozil, ki jim je izpod časti zaviti na desni pas, ker jim pomeni "počasni" pas in potem ne morejo iti na prvem odcepu iz krožišča.
Kako se lahko pride iz Šenčurja v Hrastje s ceste, ki pelje proti rondoju.
A zajebavaš, al resno sprašuješ? Ker če prvo, potem vrni izpit.
Kot se spomnim je znak da moraš obrniti v rondoju in potem zaviješ desno proti Hrastju.
Točno tako, ker je tam prepovedano zaviti levo. Saj ni edini tak primer, večina je celo slabših - nimaš rondoja 200m naprej ampak se moraš" znajti"...
S tem če pelješ iz smeri Šenčurja ali Kranja, lahko edino tu obrneš na cesto, kjer si prišel. Če prideš iz Preddvora ali Škofje Loke, tega ne moreš nardit.
V glavnem tale turbo rondo ni prav posrečen.
Po btisti skici, ki so jo namalali policaji na rondoju lahko obrneš
Lavdan, lahko obrneš na rondoju, samo če prideš iz dveh smeri, ne iz vseh štirih. Probaj, pa poglej cel video do konca. Boš videl, da za prvi primer nariše da lahko obrneš, pri drugem primeru pa ne. Drgač pa postavi… ...prikaži več se s svinčnikom/prstom na vsak uvoz, in probaj, iz kje lahko in iz kje ne moreš obrnit. Na skici in videu je identične problem.
Napako je naredil projektant, ki ni upošteval možnosti vrnitve na cesto s katere je šofer prišel (recimo pozabil nekaj doma), V tem primeru je potrebno narediti cel krog, kar pa ni možno brez prehoda pasov na mestih kjer je označen… ...prikaži več problem na fotografijah. Kako se nariše turbo križišče si poglejte na google earth v Kopru v bližini stadiona, malce JV ...tisto famozno krožišče z ogromnim vodometom. Tam teh problemov ni !! Kar poizkusite narediti krog v kopru pa tega v kranju. vse vam bo jasno.
Po glavni prometnici (t.j. smer KR - Šenčur in obratno) se da brez problemov. V smeri Preddvor - KR in obratno pa pač ne.
Krožišče MORA OBVEZNO met možnost na vrnitev na cesto, s katere si prišel. Sicer to ni krožišče, kjer je bistvo da lahko zakrožiš, ampak neka palamudnja.
Vse v redu. Kaj pa če voznik sploh ne pozna krajev? Da je prvič v Kranju? So usmerjevalne table dovolj zgodaj? Ne more voziti krožno po vsem krožišču. Če vidi, da je "kiksnil", se mora odpeljati daleč naprej, da lahko… ...prikaži več obrne in pride nazaj. Taka krožišča so za domačine, ne pa za vse voznike.
Iz Kranja proti avtocesti in obratno, ne bi bila potrebna dva pasova v rondoju. Tisti iz šk.Loke in Britofa bodo morali paziti na dva pasova in če bo veliko prometa, se bo nemogoče normalno vključiti v krožni tok. Prepričan sem,… ...prikaži več da ga bodo kmalu predelali, kot so to storili že v Medvodah in še kje.
Na podlagi skice, se da v kroziscu vrniti na staro cesto, kako da ne ?