Tudi meni je prišla primerjava s start-stop sistemi. Pisci člankov bi morali imeti širok pogled na stvar in ne samo tistega, ki ga finančno nekdo podpre. Utemeljitve, da povečamo breme motorju, da se ta prej ogreje, so na robu razumnega.… ...prikaži več Zakaj pa ne bi imeli vgrajenega kar rahlega zaviranja, da bo poraba večja in se bo prej ogrel motor?
Orvič piše se vsaki dve leti ne vsake dve leti, drugič pa nekje stop-ngo, da avto ugaša ravno takrat ko ni potrebno, da prihranim 0,2l/100km, tu pa naj klimo zaganjamo pri 0 stopinj za plus 1 liter??
Pač samo še en dokaz, da "ekologija" ni nič drugega kot denar, denar, denar... avtomobili se morajo prodajati. Kako je ljudi lažje "prepričati" v nakup novega avta kot tako, da na račun "ekologije" zakonsko omejiš nekaj?
Edini razlog zakaj bi prižgal klimo pozimi je, da se kompresor mal obrne, da se kej podmaže.. Če se rosijo šipe, je pa potrebno ob lepem vremenu mal avto prezračit, posušit. Pozimi se nabere vlaga.
Žal moramo eni (za razliko od tebe, kot kaže) zjutraj v službo, tako da ne moremo izbirati vremena. In če je takrat vlažno, deževno... je najboljša opcija vklop klime, ki izredno hitro odrosi šipo. Šipe se rosijo zgodaj zjutraj, pozno… ...prikaži več zvečer... ko je zunaj mraz, notri pa "zakuriš" in nima dosti veze s prezračevanjem, veš, brihta.
Če je zunaj 0-4C ali manj avto klima efektivno NE osušuje (hladi) zraka, in če je v zraku veliko vlage kot je bila letos nekaj časa, ne odrosi sprednje šipe. Pri različnih avtih z ročno klimo. Ročne klime v avtu… ...prikaži več le hladijo. Avtomatska klima, ki je v avtu nastavljena na gretje, ogreva prostor z pečko, ki jo poganja topla voda iz hladilnega sistema motorja.
Nekateri dražji diesel avti (tiguan, BMW 3 serija) imajo pa še 500W el. pečko, ki spet greje prostor, ko se vklopi gretje na (avtomatski) klim
v avtu in gretje od motorja še ne deluje... Večina novejših avtov ima 140A alternator, kar znese 1700W na 12V. Nekaj el. ostane pa še za el. gretje sedežev in volana, prižgane luči... Nikjer tudi ni podatka, da se el.… ...prikaži več avti grejejo na inverter klimo, kjer bi ob SCOP=4 izkoristku za 500W elektrike dobili 2000W gretja. El. pečka je najcenejša za največjo dodano vrednost proizvajalca... če el. motor porabi 20kW da poganja avto je 2kW za gretje kabine zanemarljivo...
Če je zunaj 0-4C ali manj avto klima efektivno NE osušuje (hladi) zraka, in če je v zraku veliko vlage kot je bila letos nekaj časa, ne odrosi sprednje šipe. Pri različnih avtih z ročno klimo. Ročne klime v avtu… ...prikaži več le hladijo. Avtomatska klima, ki je v avtu nastavljena na gretje, ogreva prostor z pečko, ki jo poganja topla voda iz hladilnega sistema motorja.
Nekateri dražji diesel avti (tiguan, BMW 3 serija) imajo pa še 500W el. pečko, ki spet greje prostor, ko se vklopi gretje na (avtomatski) klim
Meni 10 let stara klima na bajti dela pozimi do -15, dve leti stara pa do -25. Seveda ne HLADI ampak greje če hočem, poleti pa hladijo obe nekje do +50. V avtu pozimi klimo prižgeš da se avto ogreje… ...prikaži veče prej kot motor, dejansko je jest nikol ne ugasnem, vedno imam nekje 21 pozimi poleti 26 stopinj v avtu. Klimo se pa kontrolira in po potrebi polni vsake dve leti.
Tudi meni je prišla primerjava s start-stop sistemi. Pisci člankov bi morali imeti širok pogled na stvar in ne samo tistega, ki ga finančno nekdo podpre. Utemeljitve, da povečamo breme motorju, da se ta prej ogreje, so na robu razumnega.… ...prikaži več Zakaj pa ne bi imeli vgrajenega kar rahlega zaviranja, da bo poraba večja in se bo prej ogrel motor?
Orvič piše se vsaki dve leti ne vsake dve leti, drugič pa nekje stop-ngo, da avto ugaša ravno takrat ko ni potrebno, da prihranim 0,2l/100km, tu pa naj klimo zaganjamo pri 0 stopinj za plus 1 liter??
Pač samo še en dokaz, da "ekologija" ni nič drugega kot denar, denar, denar... avtomobili se morajo prodajati. Kako je ljudi lažje "prepričati" v nakup novega avta kot tako, da na račun "ekologije" zakonsko omejiš nekaj?
Edini razlog zakaj bi prižgal klimo pozimi je, da se kompresor mal obrne, da se kej podmaže.. Če se rosijo šipe, je pa potrebno ob lepem vremenu mal avto prezračit, posušit. Pozimi se nabere vlaga.
Žal moramo eni (za razliko od tebe, kot kaže) zjutraj v službo, tako da ne moremo izbirati vremena. In če je takrat vlažno, deževno... je najboljša opcija vklop klime, ki izredno hitro odrosi šipo. Šipe se rosijo zgodaj zjutraj, pozno… ...prikaži več zvečer... ko je zunaj mraz, notri pa "zakuriš" in nima dosti veze s prezračevanjem, veš, brihta.
Vsak iz lastne prakse ve, da veliko trditev iz tega članka ne drži!
Zjutraj treba šipo odtalit in se vklopi klimo ,je veliko prej odtaljena ,potem pa ni potrebe in problem rešen
Mhm pol ko letimo na 11km na - 50 laufajo na premog pa ne na klimo, pa je polno rose notr?
Če je zunaj 0-4C ali manj avto klima efektivno NE osušuje (hladi) zraka, in če je v zraku veliko vlage kot je bila letos nekaj časa, ne odrosi sprednje šipe. Pri različnih avtih z ročno klimo. Ročne klime v avtu… ...prikaži več le hladijo. Avtomatska klima, ki je v avtu nastavljena na gretje, ogreva prostor z pečko, ki jo poganja topla voda iz hladilnega sistema motorja. Nekateri dražji diesel avti (tiguan, BMW 3 serija) imajo pa še 500W el. pečko, ki spet greje prostor, ko se vklopi gretje na (avtomatski) klim
v avtu in gretje od motorja še ne deluje... Večina novejših avtov ima 140A alternator, kar znese 1700W na 12V. Nekaj el. ostane pa še za el. gretje sedežev in volana, prižgane luči... Nikjer tudi ni podatka, da se el.… ...prikaži več avti grejejo na inverter klimo, kjer bi ob SCOP=4 izkoristku za 500W elektrike dobili 2000W gretja. El. pečka je najcenejša za največjo dodano vrednost proizvajalca... če el. motor porabi 20kW da poganja avto je 2kW za gretje kabine zanemarljivo...
Če je zunaj 0-4C ali manj avto klima efektivno NE osušuje (hladi) zraka, in če je v zraku veliko vlage kot je bila letos nekaj časa, ne odrosi sprednje šipe. Pri različnih avtih z ročno klimo. Ročne klime v avtu… ...prikaži več le hladijo. Avtomatska klima, ki je v avtu nastavljena na gretje, ogreva prostor z pečko, ki jo poganja topla voda iz hladilnega sistema motorja. Nekateri dražji diesel avti (tiguan, BMW 3 serija) imajo pa še 500W el. pečko, ki spet greje prostor, ko se vklopi gretje na (avtomatski) klim
Če je zunaj 4C ali manj klima ne deluje. tudi sobna klima ne deluje pri tej temperaturi. Klima deluje če je zunaj npr. 8C ali več.
Hja ni ravno res ane. Avto klima NI sobna klima in deluje tudi pri nižjih temperaturah. Ne enačit paradajze s svinjsko pečenko...
Meni 10 let stara klima na bajti dela pozimi do -15, dve leti stara pa do -25. Seveda ne HLADI ampak greje če hočem, poleti pa hladijo obe nekje do +50. V avtu pozimi klimo prižgeš da se avto ogreje… ...prikaži veče prej kot motor, dejansko je jest nikol ne ugasnem, vedno imam nekje 21 pozimi poleti 26 stopinj v avtu. Klimo se pa kontrolira in po potrebi polni vsake dve leti.