Menjava po 20.000 ali 15.000, pa celo po 50.000... ja seveda. To so nasveti proizvajalcev. In tako si zagotovijo proizvodnjo. Kako se pravilno menja olja. Ne bom šel v detalje, ampak povprašajte o tem mehanika: Za hladno obdobje je eno… ...prikaži več olje in za toplo obdobje je drugo olje. To delam z svojim vozilom - bencinarjem, ima prevoženih 550.000 km in še vedno prede in vozi zanesljivo. Vozim starega Renaulta Laguno. Kupil novo, takoj po 3000 km menjal olje in potem po praven postopku naprej...
Da smo si na jasnem: za naravo zelo škodljiv PROMOCIJSKI članek. Na nek način spodbujate uporabo "plastičnih vrečk" oziroma proizvodnjo odpadkov, ki se slabo reciklirajo. Škodljiv je tudi za denarnice potrošnikov. Na vsakem avtu sem se držal intervala proizvajalca. In… ...prikaži večn pri nobenem ni bilo težav z motorjem, pa je imel vsak več kot 300.000 preden sem ga prodal. Denimo mali peugeot 206 350.000 km z 1.4 hdi mlinčkom. In še prede. Saj "vse" okrog motorja crkne in nima smisla avta več vzdrževati.
Po 15.000 km pri mojem HDI 1.6 motorju mehanik dolije 0,5 litra olja, pri 20.000 ga zamenja. Izbor vrste olja prepuščam mehaniku. Tako delam že 20 let in nobenih okvar na motorju, ki po 11 letih in 250.000 km vsakodnevne… ...prikaži več rabe, deluje še povsem enako, kot nov.
Če to delaš že 20 let in je to vseh 20 let omenjeni 1.6 HDI imaš po vsej verjetnosti zelo malo konj, daleč pod 100. Za tako konzervativno mašino je interval res lahko hudo velik, saj nima kaj crknit. Današnji… ...prikaži več naviti motorji pa so veliko bolj občutljivi, veš... 20.000km je (pre)velik interval, posebej za najnovejše turbaše. Kar nabavi nov avto in delaj tako naprej. Boš videl, kako hitro boš obstal na cesti z zaribanim motorjem ter brez garancije...
Vsak avto bi moral preprosto imet predgretje vžiga. Avtomatski menjalnik, 4x4 pogon. In akumulator, ki enostavno to vse ždrzi...z solarno podporo. Prehladni zagoni pač uničijo vse, na koncu še hladilno tekočino...ki jo zmeče po možnosti mimo tesnil preko valjev skozi… ...prikaži več izpuh. Vsekakor tisti, ki ima predgretje motorja oz. "Webasto", bo vedel o čem pišem. Olje pa vsekakor menjat, med 15 in 20 tisoč je normalno...vožnjo in obremenitev pa prilagodit na starost vozila v lasti oziroma vgrajenih delov...
Je pa še nekej zanimivo...nikoli nič ne pišete o obvezni menjavi zavornega olja na vsake 2 leti in čiščenja čeljusti...ter menjave hladilne tekočine vsake 3 leta. To je vse povezano, v hladilni tekočini se hladi poleg hlajenja motorja in motornega… ...prikaži več oljav njem še zavorna tekočina....in če ta izgublja na vsebini, mogoče postane celo agresivna zaradi razgradnje na mktorne dele...in neefektivna na hlajenje zavornega in motornega olja vključno z motorjem...potem vemo, da nam tud intervali na pet...
...jurjev ne pomagajo! Potrebno je videti celoto, ne samo ljudi tukej prepričevat kako je pomembno motorno olje menjat..ostaloa nemenjava preostalih tekočin pa uničuje ravno le-tega...
V hladilni tekočini se hladi tudi zavorna tekočina :). In hladilna tekočina steče mimo tesnil v izpuh :). A zato bel dim pri hladnem avto ali curljanje iz izpuha. Verjetno je šlo za sarkazem. Vsaj upam ...
V hladilni tekočini se hladi tudi zavorna tekočina? Huh...kakšen izvenzemeljski avto pa imaš ti...? Pa... hladilna tekočina prav nič ne "steče mimo tesnil v izpuh", če le-ta niso poškodovana, če pa so jih je treba zamenjati!. Da skrajšam: imaš prav,… ...prikaži več da bi bilo potrebno opozoriti tudi na zavorno in hladilno tekočino, ostalo so pa čiste traparije. Kaj za vraga bo nekdo v Kopru rabil 4x4? Aja.. pa napiše se "S solarno napravo", ne pa "Z solarno...". Slovenec? Slovenščina? Ne gre?
No dajta dlake v snegu iskat...to kar sem napisal, drži kot pribito...hladilna tekočina je tista prva, na katero je potrebno bit pozoren in jo treba kotrolirat in menjat vsaj vsake 3 leta...glede na ceno, in kaj se vse hladi preko… ...prikaži več nje..,pa naj vsak sam presodi, če nebi že kaj prej. Motorno olje, zavorno olje, olje servo volana...konec koncev tudi gorivo....da ne govorimo o vsem kablovju, plastiki okrog motorja..,,to je vse del hlajenja tko ali drugače...
Kar se tiče pa 4x4 in avtomatskega menjalnika, pa nebi razpravljal o temu. Prednji in zadnji pogoni so pač za reveže, manj kao pokuri in cnej proizvodnja in vzdrževanje je. In cena življenja se meri z ceno materiala, kot v… ...prikaži več ne vem koliko primerih. Sredi južne primorske in sredi jugovzhodne Slovenije ti 4x4 in avtomatski menjalnik veliko prav prideta, kot v severovzhodni in severozahodni sloveniji. Tam je namreč meja med zrmzaljo in otajanje veliko manjša, nalivi hujši...promet večji.
@TistoPravo: ne bluzi o tistem, o čemer ve vsaka gospodinja več kot ti. A je treba nekaj pisati, če nimaš pojma? Hladilna tekočina ne hladi nobenega zavornega olja in podobnih bedarij, ki si jih napisal. Menjavati pa jo je potrebno.… ...prikaži več To pa drži. Predvsem, ker postane agresivna do materialov v motorju.
Ti si en vseeved...zakaj pa nisi prvi kaj napisal na to temo..,ker pojma nimaš, znaš pa samo kritizirat nekaj...o čemer nisi sposoben podučit nikogar z kulturnim in razumljivim izražanjem. Pejt krave past z sebi podobnimi. Adio
Menjava po 20.000 ali 15.000, pa celo po 50.000... ja seveda. To so nasveti proizvajalcev. In tako si zagotovijo proizvodnjo. Kako se pravilno menja olja. Ne bom šel v detalje, ampak povprašajte o tem mehanika: Za hladno obdobje je eno… ...prikaži več olje in za toplo obdobje je drugo olje. To delam z svojim vozilom - bencinarjem, ima prevoženih 550.000 km in še vedno prede in vozi zanesljivo. Vozim starega Renaulta Laguno. Kupil novo, takoj po 3000 km menjal olje in potem po praven postopku naprej...
Da smo si na jasnem: za naravo zelo škodljiv PROMOCIJSKI članek. Na nek način spodbujate uporabo "plastičnih vrečk" oziroma proizvodnjo odpadkov, ki se slabo reciklirajo. Škodljiv je tudi za denarnice potrošnikov. Na vsakem avtu sem se držal intervala proizvajalca. In… ...prikaži večn pri nobenem ni bilo težav z motorjem, pa je imel vsak več kot 300.000 preden sem ga prodal. Denimo mali peugeot 206 350.000 km z 1.4 hdi mlinčkom. In še prede. Saj "vse" okrog motorja crkne in nima smisla avta več vzdrževati.
No, pa sem prebral doktorsko dizertacijo!
Po 15.000 km pri mojem HDI 1.6 motorju mehanik dolije 0,5 litra olja, pri 20.000 ga zamenja. Izbor vrste olja prepuščam mehaniku. Tako delam že 20 let in nobenih okvar na motorju, ki po 11 letih in 250.000 km vsakodnevne… ...prikaži več rabe, deluje še povsem enako, kot nov.
Če to delaš že 20 let in je to vseh 20 let omenjeni 1.6 HDI imaš po vsej verjetnosti zelo malo konj, daleč pod 100. Za tako konzervativno mašino je interval res lahko hudo velik, saj nima kaj crknit. Današnji… ...prikaži več naviti motorji pa so veliko bolj občutljivi, veš... 20.000km je (pre)velik interval, posebej za najnovejše turbaše. Kar nabavi nov avto in delaj tako naprej. Boš videl, kako hitro boš obstal na cesti z zaribanim motorjem ter brez garancije...
Ali je res potrebno menjati olje - prvič šlišim?
Vsak avto bi moral preprosto imet predgretje vžiga. Avtomatski menjalnik, 4x4 pogon. In akumulator, ki enostavno to vse ždrzi...z solarno podporo. Prehladni zagoni pač uničijo vse, na koncu še hladilno tekočino...ki jo zmeče po možnosti mimo tesnil preko valjev skozi… ...prikaži več izpuh. Vsekakor tisti, ki ima predgretje motorja oz. "Webasto", bo vedel o čem pišem. Olje pa vsekakor menjat, med 15 in 20 tisoč je normalno...vožnjo in obremenitev pa prilagodit na starost vozila v lasti oziroma vgrajenih delov...
Je pa še nekej zanimivo...nikoli nič ne pišete o obvezni menjavi zavornega olja na vsake 2 leti in čiščenja čeljusti...ter menjave hladilne tekočine vsake 3 leta. To je vse povezano, v hladilni tekočini se hladi poleg hlajenja motorja in motornega… ...prikaži več oljav njem še zavorna tekočina....in če ta izgublja na vsebini, mogoče postane celo agresivna zaradi razgradnje na mktorne dele...in neefektivna na hlajenje zavornega in motornega olja vključno z motorjem...potem vemo, da nam tud intervali na pet...
...jurjev ne pomagajo! Potrebno je videti celoto, ne samo ljudi tukej prepričevat kako je pomembno motorno olje menjat..ostaloa nemenjava preostalih tekočin pa uničuje ravno le-tega...
V hladilni tekočini se hladi tudi zavorna tekočina :). In hladilna tekočina steče mimo tesnil v izpuh :). A zato bel dim pri hladnem avto ali curljanje iz izpuha. Verjetno je šlo za sarkazem. Vsaj upam ...
V hladilni tekočini se hladi tudi zavorna tekočina? Huh...kakšen izvenzemeljski avto pa imaš ti...? Pa... hladilna tekočina prav nič ne "steče mimo tesnil v izpuh", če le-ta niso poškodovana, če pa so jih je treba zamenjati!. Da skrajšam: imaš prav,… ...prikaži več da bi bilo potrebno opozoriti tudi na zavorno in hladilno tekočino, ostalo so pa čiste traparije. Kaj za vraga bo nekdo v Kopru rabil 4x4? Aja.. pa napiše se "S solarno napravo", ne pa "Z solarno...". Slovenec? Slovenščina? Ne gre?
No dajta dlake v snegu iskat...to kar sem napisal, drži kot pribito...hladilna tekočina je tista prva, na katero je potrebno bit pozoren in jo treba kotrolirat in menjat vsaj vsake 3 leta...glede na ceno, in kaj se vse hladi preko… ...prikaži več nje..,pa naj vsak sam presodi, če nebi že kaj prej. Motorno olje, zavorno olje, olje servo volana...konec koncev tudi gorivo....da ne govorimo o vsem kablovju, plastiki okrog motorja..,,to je vse del hlajenja tko ali drugače...
Kar se tiče pa 4x4 in avtomatskega menjalnika, pa nebi razpravljal o temu. Prednji in zadnji pogoni so pač za reveže, manj kao pokuri in cnej proizvodnja in vzdrževanje je. In cena življenja se meri z ceno materiala, kot v… ...prikaži več ne vem koliko primerih. Sredi južne primorske in sredi jugovzhodne Slovenije ti 4x4 in avtomatski menjalnik veliko prav prideta, kot v severovzhodni in severozahodni sloveniji. Tam je namreč meja med zrmzaljo in otajanje veliko manjša, nalivi hujši...promet večji.
@TistoPravo: ne bluzi o tistem, o čemer ve vsaka gospodinja več kot ti. A je treba nekaj pisati, če nimaš pojma? Hladilna tekočina ne hladi nobenega zavornega olja in podobnih bedarij, ki si jih napisal. Menjavati pa jo je potrebno.… ...prikaži več To pa drži. Predvsem, ker postane agresivna do materialov v motorju.
Ti si en vseeved...zakaj pa nisi prvi kaj napisal na to temo..,ker pojma nimaš, znaš pa samo kritizirat nekaj...o čemer nisi sposoben podučit nikogar z kulturnim in razumljivim izražanjem. Pejt krave past z sebi podobnimi. Adio