Ojej kakšno skorpucalo od članka! En kup neresnic. Kot prvo, kolesa niso nič bolj specializirana po katergorijah, kot so bila 10 let nazaj. Da kolesa ne presegajo hitrosti 35 kmh? Na katerem planetu? Vse je odvisno od pilota. Karbonska kolesa… ...prikaži več so praviloma precej bolj toga kot aluminijasta, saj je to v višjem razredu zaželeno. Bolj tog okvir - več energije gre direktno v pedala. Pa all mountain razred je praktično mrtev in je nekako razbit v dva razreda - trail in enduro.
Pomemben poudarek je mogoče bolj, da v vsakem od teh razredov obstajajo kolesa z 27.5 in 29 colskimi kolesi, ki imajo svoje prednosti in slabosti. Pred izbiro kolesa se je treba predvsem vprašati kje in koliko se bomo vozili. Tip… ...prikaži več kolesa se izbere glede na tip terena in kakšna vožnja nam je ljubša, sam rang kolesa pa potem glede na resnost kolesarjenja in debelino denarnice.
Omeniti bi veljalo tudi potopne sedežne opore, ki jih najdemo že praktično v vseh razredih kolesa razen pri downhilu in omogočajo elegantno spuščanje in dvigovanje sedeža med vožnjo zgolj s pritiskom ročice na krmilu in pri vožnji pomenijo pravo revolucijo,… ...prikaži več ker se ni treba več ustavljati vsakič, ko se teren prevesi navzdol ali navzgor in prilagajati sedeža...
Trenutno uporabljan hibrid med gorcem in trenking kolesom..,daleč najbolj uporabna vezija kolesa na 28 colskih obročih. To je za vožnjo po poteh seveda, kako korenino ud zmore...ni pa to smer ki jo zmore glavnina kolesarjev. Torej, praktično vsi našteti segmenti… ...prikaži veči koles so za specifične "jezdece", za splošno ljudsko pa je ta cerzija med gorcem in trekingom najbolj idealna. Komur se ne da vedno gonit, pa še elekfro podpora. To je to.
Ojej kakšno skorpucalo od članka! En kup neresnic. Kot prvo, kolesa niso nič bolj specializirana po katergorijah, kot so bila 10 let nazaj. Da kolesa ne presegajo hitrosti 35 kmh? Na katerem planetu? Vse je odvisno od pilota. Karbonska kolesa… ...prikaži več so praviloma precej bolj toga kot aluminijasta, saj je to v višjem razredu zaželeno. Bolj tog okvir - več energije gre direktno v pedala. Pa all mountain razred je praktično mrtev in je nekako razbit v dva razreda - trail in enduro.
Pomemben poudarek je mogoče bolj, da v vsakem od teh razredov obstajajo kolesa z 27.5 in 29 colskimi kolesi, ki imajo svoje prednosti in slabosti. Pred izbiro kolesa se je treba predvsem vprašati kje in koliko se bomo vozili. Tip… ...prikaži več kolesa se izbere glede na tip terena in kakšna vožnja nam je ljubša, sam rang kolesa pa potem glede na resnost kolesarjenja in debelino denarnice.
Omeniti bi veljalo tudi potopne sedežne opore, ki jih najdemo že praktično v vseh razredih kolesa razen pri downhilu in omogočajo elegantno spuščanje in dvigovanje sedeža med vožnjo zgolj s pritiskom ročice na krmilu in pri vožnji pomenijo pravo revolucijo,… ...prikaži več ker se ni treba več ustavljati vsakič, ko se teren prevesi navzdol ali navzgor in prilagajati sedeža...
Trenutno uporabljan hibrid med gorcem in trenking kolesom..,daleč najbolj uporabna vezija kolesa na 28 colskih obročih. To je za vožnjo po poteh seveda, kako korenino ud zmore...ni pa to smer ki jo zmore glavnina kolesarjev. Torej, praktično vsi našteti segmenti… ...prikaži veči koles so za specifične "jezdece", za splošno ljudsko pa je ta cerzija med gorcem in trekingom najbolj idealna. Komur se ne da vedno gonit, pa še elekfro podpora. To je to.