"Sodobni dizelski motorji, ob rednem vzdrževanju, lahko dosežejo 300.000 do 500.000 km brez večjih okvar".... To pa je dosežek, glede na to, da se po svetu še danes vozi ne tako malo 30 - 40 ali več let starih dizlov… ...prikaži več priznanih znamk, ki so ob rednem vzdrževanju brez večjih okvar prevozili po 1.000.000 ali več kilometrov, če pa avto z enim agregatom ni prevozil vsaj toliko kilometrov kot jih avtor predstavlja za dosežek sodobnih dizlov je pa moral imeti res neodgovornega lastnika ali več njih...
Se spomnim, da je pred desetletji tovarna Mercedes vsakemu lastniku njihovega avtomobila, ki je lahko dokazal, da je prevozil vsaj 1.000.000 kilometrov podeljevala posebna priznanja in res velike popuste, če so se odločili za nakup novega Mercedesa... To ali so… ...prikaži več obdržali tovrstno promocijo tudi v sodobnem času pa ne vem!?
Pr starih dizlih smo bli prestraseni zaradi 500-1000€ stroska z bošpumpo….pr tanovih pa z pokanjem glave,votle odmicne,visokotlacna pumpa,injektorji,… pa nnobena od teh zadev ni pod 1000€…..da o menjavi dpf-a ali pa sistema adblue sploh ne omenjamo.
"Sodobni dizelski motorji, ob rednem vzdrževanju, lahko dosežejo 300.000 do 500.000 km brez večjih okvar".... To pa je dosežek, glede na to, da se po svetu še danes vozi ne tako malo 30 - 40 ali več let starih dizlov… ...prikaži več priznanih znamk, ki so ob rednem vzdrževanju brez večjih okvar prevozili po 1.000.000 ali več kilometrov, če pa avto z enim agregatom ni prevozil vsaj toliko kilometrov kot jih avtor predstavlja za dosežek sodobnih dizlov je pa moral imeti res neodgovornega lastnika ali več njih...
Se spomnim, da je pred desetletji tovarna Mercedes vsakemu lastniku njihovega avtomobila, ki je lahko dokazal, da je prevozil vsaj 1.000.000 kilometrov podeljevala posebna priznanja in res velike popuste, če so se odločili za nakup novega Mercedesa... To ali so… ...prikaži več obdržali tovrstno promocijo tudi v sodobnem času pa ne vem!?
Pr starih dizlih smo bli prestraseni zaradi 500-1000€ stroska z bošpumpo….pr tanovih pa z pokanjem glave,votle odmicne,visokotlacna pumpa,injektorji,… pa nnobena od teh zadev ni pod 1000€…..da o menjavi dpf-a ali pa sistema adblue sploh ne omenjamo.
Novi dizli so zakon,majhna poraba,velik navor,in čistejši so od bencinarjev,sicer zelo malo,ampak so,ne vem v čem je zdaj problem v izpustih PM
Najbolje da gremo nazaj na kočije bomo Evropejci rešili svet onesnaženja