Dragi Mike, si ti bile kdaj v tujini v tem času? Izgleda da ne. Jaz sem bil parkrat in sem bil razočaran. Tudi na račun takih komentarjev, kako je pri nas vse slabo. Letos sem se se vlekel čez München… ...prikaži več da bog pomagaj, na AC proti Avstriji smo se na tripasovnici peljali 30kmh tam cca 10km, razlog pa totalno NIČ. Ne nesreče ne dela na cesti.
Pred sedmimi leti sem pol ure malone stal . Razlog, BALKANSKI NAČIN RADA U AUSTRIJI. Delovišče, niti lopate na njem, promet pa po odstavnem pasu.
Skratka pri nas ni idealno, sem videl že boljše , ni pa slabo.
Pri nas so za marsikatero kolono krivi egoistični in nesposobni vozniki, ki se ne vejo umakniti na vozni pas.
Dragi zdrej. Pri nas, na avtocestah najbrž ne bi bilo toliko zastojev, če ne bi vsako leto znova in znova popravljali AC, ki peljejo proti morju. Poleg tega je še vedno veliko cestninskih postaj, kjer so nekje prav smešne omejitve… ...prikaži več na 40 km/h in potem pri DARSU ob uvedbi novega cestninjenja za tovornjake izjavijo, da bo potrebovali cca 2 leti, da to vse skupaj podrejo. Lahko ugibamo, da bodo to počeli med glavno poletno sezono.
Kako je pa glede zastojev na mejah, je pa to pač problem Schengena.LP
V glavnim bi lahko delali po etapah, od marca pa do maja in od septembra naprej. Hladnih dni je tako malo da bi lahko delali tudi pozimi. Je pa absurd da delajo to v poletnih mesecih, ko vemo da je… ...prikaži več takrat na AC največ prometa. Prav tako bi lahko delali ponoči, pa še lažje bi bilo zaradi ubogih delavcev, ki morajo sedaj na vročem soncu biti celi dan. Ko je bil Vašič minister, se v poletnih mesecih ni delalo, zakaj že?
Naredite anketo med 1. Julijem in 31. Avgustom......
Dragi Mike, si ti bile kdaj v tujini v tem času? Izgleda da ne. Jaz sem bil parkrat in sem bil razočaran. Tudi na račun takih komentarjev, kako je pri nas vse slabo. Letos sem se se vlekel čez München… ...prikaži več da bog pomagaj, na AC proti Avstriji smo se na tripasovnici peljali 30kmh tam cca 10km, razlog pa totalno NIČ. Ne nesreče ne dela na cesti. Pred sedmimi leti sem pol ure malone stal . Razlog, BALKANSKI NAČIN RADA U AUSTRIJI. Delovišče, niti lopate na njem, promet pa po odstavnem pasu.
Skratka pri nas ni idealno, sem videl že boljše , ni pa slabo. Pri nas so za marsikatero kolono krivi egoistični in nesposobni vozniki, ki se ne vejo umakniti na vozni pas.
Dragi zdrej. Pri nas, na avtocestah najbrž ne bi bilo toliko zastojev, če ne bi vsako leto znova in znova popravljali AC, ki peljejo proti morju. Poleg tega je še vedno veliko cestninskih postaj, kjer so nekje prav smešne omejitve… ...prikaži več na 40 km/h in potem pri DARSU ob uvedbi novega cestninjenja za tovornjake izjavijo, da bo potrebovali cca 2 leti, da to vse skupaj podrejo. Lahko ugibamo, da bodo to počeli med glavno poletno sezono. Kako je pa glede zastojev na mejah, je pa to pač problem Schengena.LP
Dragi Mike1968, med Avstrijo in Nemčijo ni Shengena.
V glavnim bi lahko delali po etapah, od marca pa do maja in od septembra naprej. Hladnih dni je tako malo da bi lahko delali tudi pozimi. Je pa absurd da delajo to v poletnih mesecih, ko vemo da je… ...prikaži več takrat na AC največ prometa. Prav tako bi lahko delali ponoči, pa še lažje bi bilo zaradi ubogih delavcev, ki morajo sedaj na vročem soncu biti celi dan. Ko je bil Vašič minister, se v poletnih mesecih ni delalo, zakaj že?
Čisto prav je, da delajo poleti. Ljudje na dopustu imajo čas, tovornega prometa je precej manj. Tudi prometa v konicah je manj.