Novejši dizli so malenkost čistejši od bencinarjev,manj pokurijo,ne vem zakaj nas silijo kupovati električarje,če pomislimo,da pokurijo ogromno premoga,da potem filajo tesle,ki pa tako rade gorijo,da jih še pogasiti ne morejo.
Hahahaha Ceno elektrike je nastavil ...??? Ja kdo je tu nor, novinar ali jaz, ki sem prebral članek. 180km/h, koliko časa? Luknja v spominu poročanja. Pa predlagam da novinar malo pogleda po podjetniško (kot je Klobasa za tovornjakarje). Daljši čas… ...prikaži več potovanja, polnjenje pomeni izgubo časa. Torej nižjo produktivnost. To pa je izguba za podjetje.. Pa cena elektrike in nafte? Tudi pri porabi 9l v primerjavi s ceno hitre polnitve se ne izide. Preverite še enkrat.
Je dizel res bolj uporaben od električarja?.....Posrečena izbira fotografije...Sklepam, da električno vozilo vozi tisti "bolj zažgan" in z lasmi pokonci...;))
Na prvo žogo in s podatki iz članka bi rekel, da je ta "test" zelo pristranski za EV vozil. Zakaj? Celotno pot so predvideli očitno s tremi postanki in razdaljami, ki so ustrezale EV. Le kako bi drugače s samo… ...prikaži več 6% prispel do prvega cilja, zakaj ni bila pot daljša še za 100km in druga krajša? Polnil je verjetno v času, kjer je obiskal stranke, torej tu ni bilo izgube. In pa glede onesnaževanja, obstajajo že podrobne natančne študije, ki prikazujejo kako bolj umazano je EV ko prispe iz tovarne.
Da ne dodamo še proizvodnje elektrike, ki ne prihaja samo iz vetrnih, sončnih ali hidro elektrarn. Še posebej v Nemčiji. Pa koga imajo tukaj za norca? Nakup EV pomeni tudi spremembo potovalnih navad, pa naj bo to dnevno v službo… ...prikaži več ali pa na dopust in to bo za marsikoga težko. Meni se predvsem zastavlja vprašanje, glede na pogostost izpadov elektrike...kdo mi bo kril 3-4 dni dopusta na leto zaradi nenapolnjenega EV?
Ne vem, če obstaja nizko cenovni "diesel avto", ki ne prevozi vsaj 500 km z enim tankanjem (10 min.). Koliko prevozijo nizko cenovni električni ? 200 - 300 km. Potem pa 1h polnjenja, če uspejo najt prosto polnilnico. Poleg tega… ...prikaži več je "tankanje" na hitrih polnilnicah precej dražje od tankanja diesla. Do menjave baterije je vzdrževanje električnega cenejše: Kaj pa potem, ko je baterija že malo . . . Koliko km, uspejo prevoziti? Nadaljujem . . .
Prva razlika bi se pokazala, če bi primerjali Berlingote ali kaj podobnega, kar vozijo serviserji, ki obiskujejo stranke po mestih in prevozijo velike razdalje v mestnem režimu. Električni berlingo, kangoo i.p.d. se niti približno ne morejo kosati s svojimi predhodniki.… ...prikaži več Tudi tisti, ki imajo 10 let in več se lahko kosajo z električnimi brez napora. To se vidi tudi v visoki ceni rabljenih
tukaj je ena velika napaka. službeni avto. ste brali članek kako so šli novinarji na morje z EV ? to preberite. ali pa nakup EV v Nemčiji s strani novinarja. pa to je treba naredit doktorsko dizertacijo, da spalniraš pot… ...prikaži več od polnilnice do polnilnice in nabaviš vse članarine za te polnilnice. in to naj dela uslužbenec, ki ima doma dizla ? novinarji so podali dejstvo. kdor nima znanja o polnjenju je revež in ubožec. torej tisti drugi ostane na AC in kliče AMZS, ne pa da pride k stranki.
za to da to pogledam na YT pa res ne potrebujemo Zurnala... to kopiranje prispevkov je pa res bedno... in potem mi težite, naj omogočim reklame?? hahaha, niti v sanjah...
Pa kaj spet posiljujete s to elektriko???? Baterije niso prihodnost v taki obliki kot jih poznamo danes! Polnjenje je vsak dan drazje in ze na ravni klasicnih avtov. Doma polnit ob TC in cel kup napravah na eletriko NO-GO, ce… ...prikaži več se zelis vozit in ne gledat kako se polni / gledat kako ti mece ven elektriko bajte. Da se bomo prilagajali avtu in ne on nam .. malo morgen!
Vodik je bil precej bolj zelen pa so ga lobiji utisali!!!
Eu nacrtno unicuje gospodarstvo, ostali svet se nam pa smeje!!
Moj službeni passat je 5x boljši od električnega, kje v Sloveniji kot trgovski potnik se naj vozim 180 km na uro. Same bedarije pišete oziroma kopirate tuje članke. Testirajte sami, pa potem naredite primerjave.
Novejši dizli so malenkost čistejši od bencinarjev,manj pokurijo,ne vem zakaj nas silijo kupovati električarje,če pomislimo,da pokurijo ogromno premoga,da potem filajo tesle,ki pa tako rade gorijo,da jih še pogasiti ne morejo.
Me zanima koliko trgovskih potnikov zanima koliko ogljikovega dioksida ustvari avto. To ne briga skoraj nikogar. Samo politiki nas silijo v to.
Politiki bi radi da se raja vozi na elektriko,oni pa z 6 valjnimi bmw ji s 500 konji
Hahahaha Ceno elektrike je nastavil ...??? Ja kdo je tu nor, novinar ali jaz, ki sem prebral članek. 180km/h, koliko časa? Luknja v spominu poročanja. Pa predlagam da novinar malo pogleda po podjetniško (kot je Klobasa za tovornjakarje). Daljši čas… ...prikaži več potovanja, polnjenje pomeni izgubo časa. Torej nižjo produktivnost. To pa je izguba za podjetje.. Pa cena elektrike in nafte? Tudi pri porabi 9l v primerjavi s ceno hitre polnitve se ne izide. Preverite še enkrat.
Saj ni vozil 180km/h. Tega si z ev avtom skoraj, da ne moreš privoščiti.
180km/h je imel nastavljeno dizel, EV na začetku 150 in potem je MORAL zmanjšati.
že tukaj je napaka v primerjavi - oba bi morala voziti z enakim tempom za realno primerjavo v stroških...
Če pa EV ne zmore :D
Je dizel res bolj uporaben od električarja?.....Posrečena izbira fotografije...Sklepam, da električno vozilo vozi tisti "bolj zažgan" in z lasmi pokonci...;))
Na prvo žogo in s podatki iz članka bi rekel, da je ta "test" zelo pristranski za EV vozil. Zakaj? Celotno pot so predvideli očitno s tremi postanki in razdaljami, ki so ustrezale EV. Le kako bi drugače s samo… ...prikaži več 6% prispel do prvega cilja, zakaj ni bila pot daljša še za 100km in druga krajša? Polnil je verjetno v času, kjer je obiskal stranke, torej tu ni bilo izgube. In pa glede onesnaževanja, obstajajo že podrobne natančne študije, ki prikazujejo kako bolj umazano je EV ko prispe iz tovarne.
Da ne dodamo še proizvodnje elektrike, ki ne prihaja samo iz vetrnih, sončnih ali hidro elektrarn. Še posebej v Nemčiji. Pa koga imajo tukaj za norca? Nakup EV pomeni tudi spremembo potovalnih navad, pa naj bo to dnevno v službo… ...prikaži več ali pa na dopust in to bo za marsikoga težko. Meni se predvsem zastavlja vprašanje, glede na pogostost izpadov elektrike...kdo mi bo kril 3-4 dni dopusta na leto zaradi nenapolnjenega EV?
Ne vem, če obstaja nizko cenovni "diesel avto", ki ne prevozi vsaj 500 km z enim tankanjem (10 min.). Koliko prevozijo nizko cenovni električni ? 200 - 300 km. Potem pa 1h polnjenja, če uspejo najt prosto polnilnico. Poleg tega… ...prikaži več je "tankanje" na hitrih polnilnicah precej dražje od tankanja diesla. Do menjave baterije je vzdrževanje električnega cenejše: Kaj pa potem, ko je baterija že malo . . . Koliko km, uspejo prevoziti? Nadaljujem . . .
Prva razlika bi se pokazala, če bi primerjali Berlingote ali kaj podobnega, kar vozijo serviserji, ki obiskujejo stranke po mestih in prevozijo velike razdalje v mestnem režimu. Električni berlingo, kangoo i.p.d. se niti približno ne morejo kosati s svojimi predhodniki.… ...prikaži več Tudi tisti, ki imajo 10 let in več se lahko kosajo z električnimi brez napora. To se vidi tudi v visoki ceni rabljenih
tukaj je ena velika napaka. službeni avto. ste brali članek kako so šli novinarji na morje z EV ? to preberite. ali pa nakup EV v Nemčiji s strani novinarja. pa to je treba naredit doktorsko dizertacijo, da spalniraš pot… ...prikaži več od polnilnice do polnilnice in nabaviš vse članarine za te polnilnice. in to naj dela uslužbenec, ki ima doma dizla ? novinarji so podali dejstvo. kdor nima znanja o polnjenju je revež in ubožec. torej tisti drugi ostane na AC in kliče AMZS, ne pa da pride k stranki.
za to da to pogledam na YT pa res ne potrebujemo Zurnala... to kopiranje prispevkov je pa res bedno... in potem mi težite, naj omogočim reklame?? hahaha, niti v sanjah...
Žurnal = osmrtnice + cheap reality showi + slabi prevodi iz interneta + clickbait... nevem zakaj sploh to gledam... imam pa adblock ;)
Pa kaj spet posiljujete s to elektriko???? Baterije niso prihodnost v taki obliki kot jih poznamo danes! Polnjenje je vsak dan drazje in ze na ravni klasicnih avtov. Doma polnit ob TC in cel kup napravah na eletriko NO-GO, ce… ...prikaži več se zelis vozit in ne gledat kako se polni / gledat kako ti mece ven elektriko bajte. Da se bomo prilagajali avtu in ne on nam .. malo morgen! Vodik je bil precej bolj zelen pa so ga lobiji utisali!!! Eu nacrtno unicuje gospodarstvo, ostali svet se nam pa smeje!!
Mol ima ceno polnjenja od 0,35 do 0,7 eur na kW. Petrol ima isto ceno. Tako da ne vem od kod te za lase privlečene cene.
Moj službeni passat je 5x boljši od električnega, kje v Sloveniji kot trgovski potnik se naj vozim 180 km na uro. Same bedarije pišete oziroma kopirate tuje članke. Testirajte sami, pa potem naredite primerjave.