Avto
33 ogledov

Iščejo enotno mešanico za vso Evropo

Komentarjev 8
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • DasAuto 08:57 19.april 2014.

    zidar, črnigoj in tovšakova so zaprti, nič čudnega, da bodo avtoceste pocenile. še celoten sistem gradnje prevetrit, pa bo še ceneje

  • sprehajalec 12:22 19.april 2014.

    Če vzamemo podobno za Slovenijo in upoštevamo, da je Nemčija pri realnih stroških; ;Poljska 163.000 - 87.000 Nemčija = 76.000 Toliko je tudi pri nas "padalo" iz kamiona. x 528 km avtocestnega križa = 40 mil. Eur. <br ...prikaži večbr />Iz spiska na Slabi banki;SCT, D.D., V STEČAJU SLOVENSKA CESTA 56, LJUBLJANA 30.249.457,24 € NLBSCT, D.D., LJUBLJANA, SLO- V STEČAJ SLOVENSKA CESTA 056, 1.910.761,37 € NKBMPa še kje bi se verjetno našlo. Smo pa tam.

  • 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 08:32 19.april 2014.

    Jaaa! Zakon, končno!

  • 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 08:32 19.april 2014.

    Jaaa! Zakon, končno!

  • KLOBO 11:27 20.april 2014.

    žAL JE TO ČISTA RESNICA !! MARSIKATERI VIKEND ZA BUĐOVANE SE JE ZGRADIL NA RAČUN SVOVENSKIH AVTOCEST !!

  • 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 12:22 20.april 2014.

    Bo, ker ne bodo več imeli izgovorov, da je kriv material/prevoz/dobavitelj itd. Tudi kakovost asfalta bo boljša.

  • DasAuto 09:06 19.april 2014.

    se na razpis za gradnjo prijavijo bosanc, hrvat in slovenc. ko pregledujejo prejete ponudbe jih pokličejo na razgovor, da objasnijo stoške v ponudbah.prvi pride bosanc, ki je dal ponudbo za 20.000€. pa pravi 15.000€ material + 5.000€ za delo<br ...prikaži več />drugi pride hrvat, ki je hotel 30.000€ in to obrazložil tako - 15.000€ material + 15.000 za delona zadnje pride še slovenc, ki je dal ponudbo za 220.000€. ko ga začudeno vprašajo. zakaj je toliko dražji od prejšnjih dveh, jim obrazloži - 100.000€ tebi, 100.000€ meni, 20.000€ pa ostane za bosanca, da nardi:))ps. ne mi zamerit, nimam nič proti bosancem

  • miho 12:00 19.april 2014.

    Enotna mešanica za asfalt ne bo čisto nič pocenila naših cest in avtocest. Največji strošek pri gradnji in vzdrževanju naših cest in avtocest nista neposredni izdelavni material in neposredno izdelavno delo, ampak stroški korupcije in raznoraznih svetovalnih pogodb, preverjanj, izterjav ...prikaži več neplačanih obrokov (zaradi plačilne nediscipline), odvetnikov (ki jih podjetja rabijo, da prikrijejo nečiste posle in za izterjavo nepravočasno plačanih terjatev), itd.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.