Kar na jok mi gre, ko berem kako so sposobni sosedje, za projekt vreden 420 miljonov dobijo 375 miljonov, naši KEKCI pa 200 miljonov za drugi tir, kateri naj bi stal 1.4 miljarde EUR-ov, pa še domačo komisarko imamo, katera… ...prikaži več ja furt na furt na vrh vseh lestvicah priljubljenosti zakaj že? , zakaj tudi nam ne da 85% vrednosti drugega tira?, to bi bilo vsaj 1.1 miljarde EUR-ov, pa dobro, če to ni najbolj NESPOSOBNA VLADA s pobalinskim Cmerarjem na čelu v vseh 25 letih samostojne Slovenije.
Ukvarjal sem se ze z evropskim razpisom. Jaspers in njihovi postopki? To vam mora biti znano, če kaj veste o EU razpisih. Kdo sem jaz, ne kaj sem. ;) Zaenkrat si še zaslužim biti človek.
ok, vam bom jaz povedal, kako Slovenija izgubi EU projekte. pripravljalci se obirajo do zadnjega in potem dajo ven en in edini predlog resitve recimo 2 tira. Evropska komisija pa ima organ, ki ocenjuje projekt. Ta organ zahteva alternativne moznosti… ...prikaži več in isce najboljso in tudi ceonvno ugodno resitev. gre za celostni pristop, ki pa pajacem, ki vse delajo zadnji hip ni po godu. Potem pajaci trmasto vztrajajo na svoji resitvi, ker mislijo, da bo to pomagalo pri eu organu. organ rece. hvala, ne moremo podpreti projekta in recejo nasvidenje do naslednjic. Tako Slovenija izgublja lokalne in regionalne projekte. Potem je seveda kriva javnost, ki zavraca projekte. Dober izgovor, da se potem država zadolzi ali se jemlje direktno iz proracuna. Nesposbnost, slovenska mafija, rdeca in crna elita...naj bo karkoli ze.
Jep. Majo južni problem, ker na polotok iz glavnine pridejo samo preko Bosne (Neum). Tako je južna dalmacija odrezana od države. S tem mostom pa bi bila povezana.
Kaj si pa ti da veš kako poteka postopek pre EU. Ni tako kot želiš zavajat javnost. Projekti niso vsi enako ovrednoteni gospod Jakec, zato ni mogoče mahat z 85% kot ti misliš.
Tako je. prepozni smo 10 let. kto z marsicem v Sloveniji, kjer prof. na faksih sluzijo z analizami za projekte. Raznorazne. Pri nas vsaka vlada dela analize.:) Potem pride 3 volilno leto, ko se nic vec ne sme delati, ce… ...prikaži več hoces zmagati na volitvah, razen novih obcinskih asfaltov. To ljudi najbolj razveseli. novi črn vaški ali mestni asfalt. Sistemske resitve, ki bi to državo spravile na visji nivo pa stoijo že 20 let.Za sistemske resitve moras imeti moda, videti big picture, razumeti celotno sliko z vsemi variablami. Za to rabis inteligentne ljudi, ki so raje v Cernu ali kje drugje. orpostite, ampak pravnik na celu vlade, pac ne more biti vizionar in clovek z gospodarskimi izkusnjami.
o saj bi mi tudi dobili od evrope nepovratna sredstva a nimamo interesa kajti evropa bi nadzirala porabo denarja in ne bi mogli krasti to pa nasim kljukcem ne ustreza
Veš, Bruselj bi zahteval, za teh 1.1 miljarde , do fičnka natančni poračun- spcifikacijo porabe, kar pa njim ne diši. Nič ne kapne.P.S. Si že oddal glas ZA
Bravo, soliden projekt, ki so ga očitno sposobni v Bruslju tudi dobro predstaviti.Primerjava z drugim tirom je brez smisla, v Sloveniji se bo zapravilo 20 % tega denarja, preden se bo določila trasa. Razen tega je alternativa na dlani… ...prikaži več in poceni. Železnica čez Italijo, zato težko računamo na visoko sofinanciranje s strani EU.
Kar na jok mi gre, ko berem kako so sposobni sosedje, za projekt vreden 420 miljonov dobijo 375 miljonov, naši KEKCI pa 200 miljonov za drugi tir, kateri naj bi stal 1.4 miljarde EUR-ov, pa še domačo komisarko imamo, katera… ...prikaži več ja furt na furt na vrh vseh lestvicah priljubljenosti zakaj že? , zakaj tudi nam ne da 85% vrednosti drugega tira?, to bi bilo vsaj 1.1 miljarde EUR-ov, pa dobro, če to ni najbolj NESPOSOBNA VLADA s pobalinskim Cmerarjem na čelu v vseh 25 letih samostojne Slovenije.
Ukvarjal sem se ze z evropskim razpisom. Jaspers in njihovi postopki? To vam mora biti znano, če kaj veste o EU razpisih. Kdo sem jaz, ne kaj sem. ;) Zaenkrat si še zaslužim biti človek.
ok, vam bom jaz povedal, kako Slovenija izgubi EU projekte. pripravljalci se obirajo do zadnjega in potem dajo ven en in edini predlog resitve recimo 2 tira. Evropska komisija pa ima organ, ki ocenjuje projekt. Ta organ zahteva alternativne moznosti… ...prikaži več in isce najboljso in tudi ceonvno ugodno resitev. gre za celostni pristop, ki pa pajacem, ki vse delajo zadnji hip ni po godu. Potem pajaci trmasto vztrajajo na svoji resitvi, ker mislijo, da bo to pomagalo pri eu organu. organ rece. hvala, ne moremo podpreti projekta in recejo nasvidenje do naslednjic. Tako Slovenija izgublja lokalne in regionalne projekte. Potem je seveda kriva javnost, ki zavraca projekte. Dober izgovor, da se potem država zadolzi ali se jemlje direktno iz proracuna. Nesposbnost, slovenska mafija, rdeca in crna elita...naj bo karkoli ze.
Ko pa imamo komisarko v EK (plačo pa seveda dobiva).
Jep. Majo južni problem, ker na polotok iz glavnine pridejo samo preko Bosne (Neum). Tako je južna dalmacija odrezana od države. S tem mostom pa bi bila povezana.
Kaj si pa ti da veš kako poteka postopek pre EU. Ni tako kot želiš zavajat javnost. Projekti niso vsi enako ovrednoteni gospod Jakec, zato ni mogoče mahat z 85% kot ti misliš.
Zakaj pa niso enako vrednoteni?
Tako je. prepozni smo 10 let. kto z marsicem v Sloveniji, kjer prof. na faksih sluzijo z analizami za projekte. Raznorazne. Pri nas vsaka vlada dela analize.:) Potem pride 3 volilno leto, ko se nic vec ne sme delati, ce… ...prikaži več hoces zmagati na volitvah, razen novih obcinskih asfaltov. To ljudi najbolj razveseli. novi črn vaški ali mestni asfalt. Sistemske resitve, ki bi to državo spravile na visji nivo pa stoijo že 20 let.Za sistemske resitve moras imeti moda, videti big picture, razumeti celotno sliko z vsemi variablami. Za to rabis inteligentne ljudi, ki so raje v Cernu ali kje drugje. orpostite, ampak pravnik na celu vlade, pac ne more biti vizionar in clovek z gospodarskimi izkusnjami.
Slovenija dobi 6000 €povratnih sredstev, da oblečemo v enotna oblačila naše klošarske blejske pletnarje.
Zanimivo, kako njim samim uspe pridobiti 357 milijonov nepovratno, mi pa za naših 27 km drugega tira ne moremo zgraditi brez tujega partnerja?
o saj bi mi tudi dobili od evrope nepovratna sredstva a nimamo interesa kajti evropa bi nadzirala porabo denarja in ne bi mogli krasti to pa nasim kljukcem ne ustreza
Kje pa bo most povezoval polotok s celino ?
To mi je jasno.Sprašujem pri kateremu kraju, bodo naredili povezavo, pa da vidim, koliko bo dolg ??
Veš, Bruselj bi zahteval, za teh 1.1 miljarde , do fičnka natančni poračun- spcifikacijo porabe, kar pa njim ne diši. Nič ne kapne.P.S. Si že oddal glas ZA
Že.
za golazen kockasto mi dol visi.
za golazen kockasto mi dol visi.
No gospod Tone zakaj niso enako vrednoteni, v čem je razlog?
Pri nobenem kraju ampak enostavno čez Neumski zaliv na najbolj primerni lokaciji !
Bravo, soliden projekt, ki so ga očitno sposobni v Bruslju tudi dobro predstaviti.Primerjava z drugim tirom je brez smisla, v Sloveniji se bo zapravilo 20 % tega denarja, preden se bo določila trasa. Razen tega je alternativa na dlani… ...prikaži več in poceni. Železnica čez Italijo, zato težko računamo na visoko sofinanciranje s strani EU.