Speljevanje v klanec ni povezano z ročno zavoro. Sem pa izredno proti tej pogruntavščini. Ta "ideja" o speljevanju v klanec, vsaj na avtomobilu, kjer sem jaz testiral ne deluje na večjih klancih. Z to elektronsko se pa nič ne moreš… ...prikaži več pomagat, ker je več ali manj neuporabna.... ima samo 1 ali 0, navadna ročna pa je zvezna.
Stara ročna je zakon. Pri mojem pasatu je ta štekar crknu že dvakrat ( pred železniškim prehodom in še to moji ženi - prava štala, in enkrat sicer doma!) Avto je zblokiran. Nikjer mehanične rešitve za to, razen če odviješ… ...prikaži več zadnje kolo in tam z imbus ključem sprostiš. Ta, ki je to zmislu , bi mu dal leto resta :)
Meni je prav vredu. Bolj problem je, ko se vsedeš v drug avto, pa pozabiš odtegnit ročno ali jo pritegnit. Ne vem kako imajo drugje, pri Renaultu deluje super, pa tudi odtegnit je ni prav težko, ko je avto ugasnjen.… ...prikaži več Res pa je, da ne moreš obračat avta z ročno zavoro, ampak za takšne stvari so namenjeni tako drugi avti, ki pa najbrž nimajo takšne zavore.
dokler se je ne navadiš je res malo čudno, pol ti pa ročica manjka le, ko bi hotu malce bočno z ročno se poigrat. o delovanju naj se pa ljudje naučijo brat navodila za uporabo, vsak avto jih ima zraven,… ...prikaži več če je nov, drugače pa ob nakupu rabljenga povprašamo prejšnjega lastnika. če je pa koga sram to delat, niso pa proizvajalci in ročna nič krivi!
Jo redno uporabljam in lahko potrdim samo pozitivne učinke.Tistih nekaj, ki so v članku navedeni kot negativni pa res lahko ocenim kot negativne, ampak se moraš prav namatrat, da te tisto res moti; kdo pa v prakirni hiši vozi… ...prikaži več z ročno zavoro? kako pogosto pa se izprazni akumulator? Obe navedni slabosti se izkažeta morda enkrat na par let, medtem ko prednosti, pri speljevanju v klanec ipd., uporabljamo vsakodnevno.Edina merodajna pripomba je ta, da bi proizvajalci lahko malo poenotili princip uporabe elektronske ročne zavore.
Kje je link za podpis? Podpišem takoj. Sem imel že dva avto z elektronsko ročno zavoro in je z njo non-stop sranje. Zamik pri vklopu, problemi v avtopralnici, kot ti avtomatično zategne zavoro, ko izklopiš motor. In na obeh avtih… ...prikaži več se je že spraznil akumulator in se je enkrat vlečna služba matrala 1 uro preden so ugotovili, kako se ročno sprosti zavora. Pa ko jo rabiš moraš vedno razmišljat kje je že ta gumb in v katero smer ga potegneš. Za ročko pa si že podzavestno vedno z roko vedel kje se nahaja in v katerem položaju je zategnjena.
Speljevanje v klanec ni povezano z ročno zavoro. Sem pa izredno proti tej pogruntavščini. Ta "ideja" o speljevanju v klanec, vsaj na avtomobilu, kjer sem jaz testiral ne deluje na večjih klancih. Z to elektronsko se pa nič ne moreš… ...prikaži več pomagat, ker je več ali manj neuporabna.... ima samo 1 ali 0, navadna ročna pa je zvezna.
Stara ročna je zakon. Pri mojem pasatu je ta štekar crknu že dvakrat ( pred železniškim prehodom in še to moji ženi - prava štala, in enkrat sicer doma!) Avto je zblokiran. Nikjer mehanične rešitve za to, razen če odviješ… ...prikaži več zadnje kolo in tam z imbus ključem sprostiš. Ta, ki je to zmislu , bi mu dal leto resta :)
Meni je prav vredu. Bolj problem je, ko se vsedeš v drug avto, pa pozabiš odtegnit ročno ali jo pritegnit. Ne vem kako imajo drugje, pri Renaultu deluje super, pa tudi odtegnit je ni prav težko, ko je avto ugasnjen.… ...prikaži več Res pa je, da ne moreš obračat avta z ročno zavoro, ampak za takšne stvari so namenjeni tako drugi avti, ki pa najbrž nimajo takšne zavore.
Totalno neuporabna zadeva ! Velika večina, ki jo ima jo preklinja !!! Stara ročna zavora je zakon !!! Podpišem takoj, da jo ukinejo !!!
Samo eno leto zapora ? Jaz bi ga zaprl do konca življenja, da si nebi še kakšne bedarije izmislil !!!
dokler se je ne navadiš je res malo čudno, pol ti pa ročica manjka le, ko bi hotu malce bočno z ročno se poigrat. o delovanju naj se pa ljudje naučijo brat navodila za uporabo, vsak avto jih ima zraven,… ...prikaži več če je nov, drugače pa ob nakupu rabljenga povprašamo prejšnjega lastnika. če je pa koga sram to delat, niso pa proizvajalci in ročna nič krivi!
V navodilih proizvajalca lepo piše, kako jo uporabiš/izklopiš v avtopralnici.
Da na VW kaj crkne pa skoraj ne moreš verjet, vsaj po pisanju na takšnih straneh.
če še kljub temu, da se vsaki dan voziš čez isti klanec, vedno rabiš ročno za speljevanje v klanec, potem očitno nisi dober voznik.
Jo redno uporabljam in lahko potrdim samo pozitivne učinke.Tistih nekaj, ki so v članku navedeni kot negativni pa res lahko ocenim kot negativne, ampak se moraš prav namatrat, da te tisto res moti; kdo pa v prakirni hiši vozi… ...prikaži več z ročno zavoro? kako pogosto pa se izprazni akumulator? Obe navedni slabosti se izkažeta morda enkrat na par let, medtem ko prednosti, pri speljevanju v klanec ipd., uporabljamo vsakodnevno.Edina merodajna pripomba je ta, da bi proizvajalci lahko malo poenotili princip uporabe elektronske ročne zavore.
Kje je link za podpis? Podpišem takoj. Sem imel že dva avto z elektronsko ročno zavoro in je z njo non-stop sranje. Zamik pri vklopu, problemi v avtopralnici, kot ti avtomatično zategne zavoro, ko izklopiš motor. In na obeh avtih… ...prikaži več se je že spraznil akumulator in se je enkrat vlečna služba matrala 1 uro preden so ugotovili, kako se ročno sprosti zavora. Pa ko jo rabiš moraš vedno razmišljat kje je že ta gumb in v katero smer ga potegneš. Za ročko pa si že podzavestno vedno z roko vedel kje se nahaja in v katerem položaju je zategnjena.