Motor NI Renault-ov. Gre za OM651 BiTurbo agregat. Za več info uporabi google. Res je, da so motor ob splavitvi leta 2008/09 pestile težave na račun Delphi-jevih piezzo injektorjev ampak so do 2011/12 vse motorje "aktualizirali" na elektromagnetne injektorje.… ...prikaži več Če izvzamemo probleme z že omenjenimi injektorji (kateri so bili brezplačno vsem afektiranim uporabnikom zamenjani) je motor po domače "bullet-proof".
Jutri začnem šparat!
zelo lep! Če bi pa imeli armaturko iz nerjavečih zlitin...oziroma da bi imel kovinsko notranjost namesto kitajske plastike, potem pa kapo dol
Motor pa Renaultov...150.000 km pa konec igre...beda...
pije pa najmajn litr preveč za to moč. In poslovneži, ki imajo denar si bodo raje umislili večji motor z 4 kolesnim pogonom.
Motor NI Renault-ov. Gre za OM651 BiTurbo agregat. Za več info uporabi google. Res je, da so motor ob splavitvi leta 2008/09 pestile težave na račun Delphi-jevih piezzo injektorjev ampak so do 2011/12 vse motorje "aktualizirali" na elektromagnetne injektorje.… ...prikaži več Če izvzamemo probleme z že omenjenimi injektorji (kateri so bili brezplačno vsem afektiranim uporabnikom zamenjani) je motor po domače "bullet-proof".