Nevem če je čisto tako, kot pravi minister Vlačič, da je avstrijska kolegica trmasta. Kolikor vem se v Avstriji držijo evropske zakonodaje malo bolj natančno kot pri nas. Oni pač to zakonodajo glede varnosti v prometu spoštujejo. Bili so pripravljeni… ...prikaži več povrnit slovenskim avtoprevoznikom del stroškov pri podaljšanju poti proti Šentilju. Logično bi bilo, da drugi del povečanih stroškov avtoprevoznikov plača slovenija. Dejstvo je da ni samo Avstrija kriva, če še ni zgrajene druge cevi predora skozi karavanka. In tudi Avstrija ni kriva če se je na tem delu v turistični sezoni promet toliko poveča, da ogroža prometno varnost. Vsekakor se pa bolj držijo evropske zakonodaje kot pri nas. Problem vidim, ker naša oblast nima denarja, da bi pokrili povečane stroške avtoprevoznikov. Avtoprevozniki bi se z poplačilom povečanih stroškov takoj strinjali, če bi v te stoške bili zajeti prav vsi stroški, ki zaradi tega nastanejo pri njih, in to izračunani res dejanski stroški. Tudi podaljšan čas transpo
Nevem če je čisto tako, kot pravi minister Vlačič, da je avstrijska kolegica trmasta. Kolikor vem se v Avstriji držijo evropske zakonodaje malo bolj natančno kot pri nas. Oni pač to zakonodajo glede varnosti v prometu spoštujejo. Bili so pripravljeni… ...prikaži več povrnit slovenskim avtoprevoznikom del stroškov pri podaljšanju poti proti Šentilju. Logično bi bilo, da drugi del povečanih stroškov avtoprevoznikov plača slovenija. Dejstvo je da ni samo Avstrija kriva, če še ni zgrajene druge cevi predora skozi karavanka. In tudi Avstrija ni kriva če se je na tem delu v turistični sezoni promet toliko poveča, da ogroža prometno varnost. Vsekakor se pa bolj držijo evropske zakonodaje kot pri nas. Problem vidim, ker naša oblast nima denarja, da bi pokrili povečane stroške avtoprevoznikov. Avtoprevozniki bi se z poplačilom povečanih stroškov takoj strinjali, če bi v te stoške bili zajeti prav vsi stroški, ki zaradi tega nastanejo pri njih, in to izračunani res dejanski stroški. Tudi podaljšan čas transpo