Avto
2433 ogledov

Forenziki razvozljali Teslin softver

Komentarjev 11
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Toma 08:28 28.oktober 2021.

    Zanimivo glede na to, da je delano za pregovorno glupe Jenkije. Pri moji gajbi moram izrečno zahtevati izklop radarja in to ob vsakem zagonu, kar pa seveda ne delam nikoli. Ohranjevalnik pasov pa vklopim ko sem bolj zaspan ali pod ...prikaži več vplivom -OH skupin.

    • bozo666 08:46 28.oktober 2021.

      Pijanc

    • h4ck3r 09:46 28.oktober 2021.

      Toma...tvoj avto ima posamezne asistenčne sisteme in nima avtonomne vožje. Torej vklapljaj ali izklapljaj po želji...bi pa tvoj avto potreboval še -OH ključavnico. Upam da bo to postalo čimprej obvezno kot pas, brez možnosti izklopa. ;-

    • Toma 15:11 28.oktober 2021.

      Vidim, da je kar nekaj glavic tle, ki vejo kaj je -OH. Sedaj pa recite, da sem edini grešnik, ki 1x na teden malce pokramlja s kolegi po šihtu. Vsi Slovenci smo pijanci, vsaj po himni sodeč! BTW: moj rekord ...prikaži več je še vedno 0.00 pa sem že velikokrat po fešti domov grede pihal.

  • bozo666 08:47 28.oktober 2021.

    "Raziskava je razkrila tudi, da je bil za nesrečo dejansko kriv Teslin sistem za avtomatizirano vožnjo. Smrtno ponesrečeni nizozemski voznik tesle je namreč pred nesrečo vključil radarski tempomat, pozabil pa je vključiti tudi sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, ...prikaži več zato je to zapeljalo naravnost v nasproti vozeči avtomobil." Kako je lahko kriv sistem avta, če voznik nekaj ni vklopil.

    • jakec1575 09:40 28.oktober 2021.

      nobena uporaba ne sme temeljiti na taksni napaki voznika. vrstni red gumbov.

    • h4ck3r 09:44 28.oktober 2021.

      Sistem je kriv, v kolikor ti ponudi vklop nečesa, kar je sestavljeno iz več funkcij, katere moraš nato še sam ročno vklopiti, namesto da bi to storil sistem avtomatsko. Torej avtonomna vožnja je sestavljena iz več asistenčnih sistemov, vklop le ...prikaži več te mora vklopiti vse potrebno, ne pa da mora voznik preveriti ali je res vse vklopljeno.

    • hpet 10:09 28.oktober 2021.

      Se ne strinjam. Sistem ni kriv ničesar. Je narejen kot je narejen. Tesla jasno poudarja, da mora pri sistemu avtonomne vožnje imeti voznik v vsakem trenutku kontrolo nad vozilom. Je samo asistenčni sistem in kot tak ne more biti kriv ...prikaži več ničesar. Če je nekaj sestavljeno iz več podsistemov, še tudi ne pomeni, da morajo biti vsi aktivni - določeni uporabniki ne želijo določenega podsistema (zato ideja podsistemov, drugače bi to bil en sistem). Tako da... roke na volan in pamet v glavo.

    • hpet 10:13 28.oktober 2021.

      @jakec1575 - Tudi sklopko je potrebno pritisniti preden menjamo prestavo. Je potem kriv sistem, ker kdo ni upošteval vrstnega reda? Pač tako je narejeno in to ni napaka - je "by design".

    • zdrej 10:14 28.oktober 2021.

      @hpet, sistem je lahko kriv za marsikateri problem. A bo treba uvesti "type rating" za tesle (letalstvo)? Sistem bi moral opozoriti, če je že razlog da ne vklopi tega sistema. Skratka, začelo se je to, kar ve vsak, ki se ...prikaži veče mu kaj sanja o avtomatizaciji v letalstvu, napaka človeka pri uporabi avtomatike.

    • h4ck3r 11:03 28.oktober 2021.

      hpet...če ne bi bilo suma na nepravilno delovanje, ne bi uvedli preiskave...obstajajo pravila za sisteme avtonomne vožnje, ki pa jih očitno skuša Tesla zaobiti. Kot je pa zdrej povedal, če se kakšen podsistem ne vklopi in bi se moral, se ...prikaži več uporabnika na to opozori, če ne že avtomatsko vklopi in ponudi možnost izklopa...torej delovanje na principu vklopi vse in naj uporabnik izklaplja, kar potem izključi tudi krivdo proizvajalca.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.