Avto
104 ogledov

Evropska komisija našla način, kako kaznovati Volkswagen

Komentarjev 22
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • primoz.g 20:29 05.september 2016.

    KI so itak spet samo naslednji BALONČEK, nema obnovljivih virov, ker košta (zaradi pohlepnežev) proizvodnja naprav ki lahko le te koristijo, več kot bi koštalo če ostaneš na fosilnih gorivih. JA je treba še kej ?

  • popokatopetl 22:07 05.september 2016.

    Kljub očitni packariji VW bankrota ne privoščim, z njim bi nasrkali napačni. Morali bi zašit nategunske direktorje, ne pa grejo v penzijo z mastno odpravnino za povrhu.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 11:40 06.september 2016.

    Ne izmišljuj se. Da se ne govori ne drži:na rtvslo je bla včer novica o tem da se preiskuje če je Potočnik vedel za nepravilnosti:http://www.rtvslo.si/evropska-unija/janez-potocnik-o-aferi-volkswagen-za-manipulacije-kot-komisar-nisem-vedel/402023""Za manipulacije kot komisar nisem vedel""Kot navaden človek pa očitno je vedel. ...prikaži več. In ni ukrepal kar bi po mojem mnenju po uradni dolžnosti moral.

  • f5b0a37161572a16434c3a9b735044179b6963f0 08:52 06.september 2016.

    nemci se bodo pobrali ,pa naj bodo v poduk še za ostale

  • URIAH HEEP 14:40 05.september 2016.

    Kupci novih bi morali dobiti odškodnino, sploh če so imeli na izbiro euro 4 in euro 5 motorje, ter so kupili dražjegi euro 5 motor, bi morali dobiti vrnjen razliko, ter seveda "popravilo napake".

  • Notsocommon 20:20 05.september 2016.

    Namesto, da se uniči tako podjetje z nekimi tožbami naj "za kazen" raje namenja 30% svojega dobička v obnovljive vire.

  • patriot5 20:26 05.september 2016.

    Vsi klečeplazimo pred Nemci, pa bomo tudi tukaj. Bo že mama Merkel kaj rekla.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 21:05 05.september 2016.

    Ne verjamem da bo kej konkretnga dokler se ne zgodi.

  • jakec1575 21:31 05.september 2016.

    dizel je konkretno usral okolje z osebnimi vozili. in to je treba placat! mi je vseeno ali lastnikom, ki so preplacali ali pa državam. itak so dele za avte delali podcenjeni delavci vzhodne in juzne evrope. Tudi slovenci.

  • crniovcar 22:36 05.september 2016.

    še vedno pred Američani

  • francl12 22:54 05.september 2016.

    In VW bo postal AM!!!Švabi so krdelo, ki lepo živijo na račun izkoriščanja državljanov sosednjih držav, kjer delavec še za kruh komaj zasluži!!

  • McClain 23:35 05.september 2016.

    predvsem to in točno to!!!

  • McClain 23:38 05.september 2016.

    največja fora pa je, da še naprej nategujejo VSE in priklapljajo avte na neke naprave ki bodo čudežno očistile izpuh, ne zmanjšale moči in zvečale porabe. Zakaj niste tega naredili že v fabrki, če je tako easy??

  • mph 11:27 06.september 2016.

    Ne glede na svinjarijo z goljufanjem, je lahko samo v interesu Amerike, da kakšna velika tovarna propade v EU. To, kar zadeva mene, se nikakor ne bi smelo zgoditi, je pa potrebno zelo poostriti nadzor.

  • AnzeSmolej 11:10 06.september 2016.

    ah koga pa briga, še vedno bodo na tvhu pri prodaji, ker kupce prav malo briga kako čist je motor, samo da je poceni registracija pa da malo kuri

  • Zmago 12:33 06.september 2016.

    Zakaj mam nek ogaben občutek ................... da Nemčijo nekdo SPET načrtno uničuje ??

  • Zmago 11:54 07.september 2016.

    Ja francln12, kdo te pa sili tja gor, v to "izkoriščevalsko krdelo" ?? Bi pa šel v Zastavo jugecov fkup šraufat, pa bi imel še za ćevapćiće..... ;-))))

  • Tupamaros 07:53 06.september 2016.

    Nekako je v tem obdobju goljufije bil evropski komesar za okolje Janez Potočnik. Od leta 2010 do konca mandata 2014.

  • Zmago 12:36 06.september 2016.

    Ja, ja, tako, tako,..... malo kuri pa fejst svinja, medtem ko ameriške "ladje" dosti kurijo.............pa malo svinjajo, ....................tako so narftni mogotci zadovoljni ................ okolje pa čisto !!! ;-)))))))))

  • Robi Štimec 06:45 06.september 2016.

    dizle ukint

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.