Niso dizli so bencinarji. Je pa res da so se v zadnjem času razpasli mali turbobencinarji ravno zaradi malo manjše porabe in s tem doseganja politične agende zniževanja emisij CO2. Kar pa je industriji seveda težko doseč, če imajo kupci… ...prikaži več rajši večje in težje avte. In so našli dve poti, prva optimizacija porabe na račun emisij, druga optimizacija testnih rezultatov ki so vedno dlje od realnosti na cesti.
Težko je razumeti Evropsko komisijo in vse naravovarstvenike, da se poslužujejo s takšnimi primitivnimi sistemi za manj onesnaževanje ozračja od izpušnih plinov, ko pa je že več kot dvajset let izumljen in patentiran v Sloveniji povsem nov rotacijski motor, ki… ...prikaži veči bistveno zmanjšuje porabo goriva in za 82% zmanjšuje onesnaževanje okolja in je še mnogo cenejši kot izdelek in ki je pridobil številne nagrade in odličja, kar pa meni kot izumitelju prav nič ne pomenijo, ker si kot izumitelj najbolj želim, da bi ta moj izum enkrat oživel, toda , ker tak razvoj veliko stane, si sam tega nikakor ne morem privoščiti, medtem pa ves svet išče rešitev kako zmanjšati toplogredne pline pa so izmislili ta super izum filter za na izpuh, na ročno čiščenje umazanije! Pa še moj pozdrav!Konrad Ajster
"Proizvajalci bi morali že začeti oblikovati avtomobile z zmanjšanim izpustom emisij in pri bencinskih motorjih vpeljati potrebne filtre, ki so že v vsesplošni rabi pri dizlih,"Hahaha. A ne bi rajši poskusili razložit, zakaj se na tehničnih pregledih ne… ...prikaži več meri PM in NOx, da jih dizli lahko povprečno izpuščajo enih 10x več kot bi smeli pa nihče ničesar ne opazi? Kolikor zastopim je problem v tem da se nove avte s tem še da opremit, da pa so težave z vzdrževanjem sistema in da marsikakšnega avta na servisu ne znajo v red spravit za razumen denar in da bi v primeru preverjanja na tehničnem postal ekonomska totalka.
POVZETEK Mojega izuma:TERMOROTACIJSKI MOTOR NA VSA TEKOČA GORIVA, rešuje v glavnem tri znane probleme v motorni tehniki:a) v energetiki z znatnem prihrankom tekočih goriv, predvsem zaradi izbega gornje mrtve točke ekscentričnega prenosa batnih motorjev, in boljšega izgorevanja… ...prikaži večevanja zaradi znatno povišane delovne temperature ter zelo malo trenj.b) v ekologiji zaradi popolnega izgorevanja, kar omogoča zelo povečana delovna temperatura tudi z poljubnimi tekočimi energenti, tudi tistimi ki nimajo škodljivih dodatkov za antidetonacijsko delovanje za pogon motorja, kot je to običajno.c) v proizvodnji je zaradi enostavnih in malega števila delov motorja, je znatno cenejša proizvodnja, a vek trajanja je dosti daljši, ker je kompresijski mehanizem ločen od delovno-izgorevalnega mehanizma, je zato delovanje kompresijskega mehanizma mnogo boj ugodno zaradi njegovih nižjih delovnih temperatur in manjših temperaturnih raztezkov materiala mehanizma, deluje tak
zadušil se bomo od teh dizlov. ampak komu mar važna je namreč poraba kot pa naše zdravje.
a si ti mogoče prebral, da tukaj gre za benciranje?
Niso dizli so bencinarji. Je pa res da so se v zadnjem času razpasli mali turbobencinarji ravno zaradi malo manjše porabe in s tem doseganja politične agende zniževanja emisij CO2. Kar pa je industriji seveda težko doseč, če imajo kupci… ...prikaži več rajši večje in težje avte. In so našli dve poti, prva optimizacija porabe na račun emisij, druga optimizacija testnih rezultatov ki so vedno dlje od realnosti na cesti.
Težko je razumeti Evropsko komisijo in vse naravovarstvenike, da se poslužujejo s takšnimi primitivnimi sistemi za manj onesnaževanje ozračja od izpušnih plinov, ko pa je že več kot dvajset let izumljen in patentiran v Sloveniji povsem nov rotacijski motor, ki… ...prikaži veči bistveno zmanjšuje porabo goriva in za 82% zmanjšuje onesnaževanje okolja in je še mnogo cenejši kot izdelek in ki je pridobil številne nagrade in odličja, kar pa meni kot izumitelju prav nič ne pomenijo, ker si kot izumitelj najbolj želim, da bi ta moj izum enkrat oživel, toda , ker tak razvoj veliko stane, si sam tega nikakor ne morem privoščiti, medtem pa ves svet išče rešitev kako zmanjšati toplogredne pline pa so izmislili ta super izum filter za na izpuh, na ročno čiščenje umazanije! Pa še moj pozdrav!Konrad Ajster
"Proizvajalci bi morali že začeti oblikovati avtomobile z zmanjšanim izpustom emisij in pri bencinskih motorjih vpeljati potrebne filtre, ki so že v vsesplošni rabi pri dizlih,"Hahaha. A ne bi rajši poskusili razložit, zakaj se na tehničnih pregledih ne… ...prikaži več meri PM in NOx, da jih dizli lahko povprečno izpuščajo enih 10x več kot bi smeli pa nihče ničesar ne opazi? Kolikor zastopim je problem v tem da se nove avte s tem še da opremit, da pa so težave z vzdrževanjem sistema in da marsikakšnega avta na servisu ne znajo v red spravit za razumen denar in da bi v primeru preverjanja na tehničnem postal ekonomska totalka.
POVZETEK Mojega izuma:TERMOROTACIJSKI MOTOR NA VSA TEKOČA GORIVA, rešuje v glavnem tri znane probleme v motorni tehniki:a) v energetiki z znatnem prihrankom tekočih goriv, predvsem zaradi izbega gornje mrtve točke ekscentričnega prenosa batnih motorjev, in boljšega izgorevanja… ...prikaži večevanja zaradi znatno povišane delovne temperature ter zelo malo trenj.b) v ekologiji zaradi popolnega izgorevanja, kar omogoča zelo povečana delovna temperatura tudi z poljubnimi tekočimi energenti, tudi tistimi ki nimajo škodljivih dodatkov za antidetonacijsko delovanje za pogon motorja, kot je to običajno.c) v proizvodnji je zaradi enostavnih in malega števila delov motorja, je znatno cenejša proizvodnja, a vek trajanja je dosti daljši, ker je kompresijski mehanizem ločen od delovno-izgorevalnega mehanizma, je zato delovanje kompresijskega mehanizma mnogo boj ugodno zaradi njegovih nižjih delovnih temperatur in manjših temperaturnih raztezkov materiala mehanizma, deluje tak