Če ne bi cincali z izvajalcem, bi bila stvar že prebita. Če bi bili izvajalci kitajci bi se lahko že vozili skozi, če bi kopali domači gradbinci pa nikoli. Če bi, ČE ne imeli..😂
ender3, kaj češ, so pa znal naredit. hecno da tukaj hvalite kitajske gradbince, istočasno pa večina od vas ne bi kupila niti kitajske žlice, če bi na nje z velikim črkami pisalo 2Made in PRC", tako pa z največjim ponosom… ...prikaži več kupujete lramo kjer piše "designed in EU, assembled in PRC".p.s. zadrt si pa izgleda samo ti, škoda da ne vidiš nikjer pa rožnato, no mavrično, veselo, tako kot vse novo ni dobro, tako tudi vse staro ni slabo.
Kitajci sicer so maherji v gradbeni organizaviji, ampak dolgozivih projektov v tujini jim pa ne bi zaupal. Doma partija 3obesi. V tujini pa nimajo nobene odgovornosti. Peljesacki most je imel predvsem dober gradbeni nadzor.
Sokrajan, ravno danes sem prejel zajetno pošiljko kitajskih izdelkov. In če misliš, da so slabi trgovci in delavci si že najmanj deset let v zmoti. Res sem že star ampak bolj kot, rožnato in mavrično vidim stvari bolj realno..Spremljam ekonomski… ...prikaži več vzpon Kitajske in se jim lahko samo klanjam. Globalisti iz ZDA si na njih lomijo zobe.Ustavili so izvoz grafita, grafena, germanija...povsem so osvojili tehnologijo izdelave mikročipov. Ameriški monopoli se rušijo kljub sankcijam, ki jim jih je uzkonila
glede na to da so jim propadle največje geadbene firme, da imajo probleme njihovi paradni konji v avtomobilski industriji in da nekje v skritih kotičkih se kopiči roba, ki ne gre v promet in da njihovi delovci še vedno so… ...prikaži več brezpravna raja iz časov egipčanskih faraonov se jim res lahko klanjamo. in kupujemo ker . pač smo ljudje, poceni in dobro. ampak vseeno. peko, alpina sct, toper, in še katera firma iz Yuge je znala delat odlično. in ne vem zakaj nas je sram to priznat.
Razumem te, da je najljubše domače 👍. Ampak zakaj hudiča smo vse te paradne konje sami uničili ali prodali. Na koncu ugotoviš, da si premajhen in nekonkurenčen napram drugim globalnim trgom in zasebnim interesom..
ender3 kako si me označil- zadrt jeseničan. pa glej .. blejska kremšnita kar dobro gre v promet, dasiravno je to hrvaška pogruntavščina. imel smo dobre firme, ampak problem je da je sosedova češnja zmerom boljš. ni bil peko in alpina,… ...prikaži več pa mura dost dobra za janezka in micko, ma ne krama iz ponte rosa je bila šik in super klasa. da ne omenjam še kaj drugega. nekoč si lahko kupil labod srajco v konfekcijski številki z podkroji- normalna, suha, debela postava in podaljšani rokavi. probi dons.
Zanima me, če bodo po tem Turki res še cenejši od ostalih sodelujočih na razpisu? Izvajalec seveda ne bo požrl stroška, ki je nastal, ker so geološke razmere drugačne kot so bile predvidene v dokumentaciji in na osnovi katerih se… ...prikaži več je izračunala hitrost napredovanja. Sklepal bi sicer, da geološke razmere vseeno ne morejo biti veliko drugačne od tistih pri vrtanju prve cevi. Geološke razmere na avstrijski strani so enostavnejše in Avstrijci so tudi prvo cev zvrtali hitreje kot SFRJ.
Itak, da bodo turki cenejši..Da ne govorimo o Kitajcih, ki slovijo kot najboljši gradbinci..Hrčki so z njimi veliko prihranili ne glede na kriteke, ki so jih prejeli iz EU..Most na Pelješcu jim ponosno stoji..
jakec pri izvajanju gradnje morajo upoštevati standarde tiste države in okolja, kjer sodelujejo na razpisu. Najbolj se to vidi v velikih primerih gradnje v Srbiji..Tovarne, ceste, železnice...ni da ni..Edino kar boli, so kitajski in drugo delavci brez standardov osebne varnosti in zaščite..
Problem je, da se po naših gradbiščih pasejo predvsem domače firme, ki se pri tem kartelno dogovarjajo. Za njih so javni razpisi samo igračkanje z davkoplačevalskim denarjem..
hm.. dons pišete da se je že pri prvi gradnji na naši strani se pojavljale težave. a do dons tega nihče se ni spomnil. ja je treba vsak dan delat nove meritve. da bi pa kdo šel prašat kaj in… ...prikaži več kako je blo pred leti, to pa ni govora, a ne je ponos prehuda stvar. tud če bi šli mal na Hrušico in starce od tam peljali na pir , patud kakšen šnicel, bi pa vse lahko zvedel, kako se je nekoč dogajalo. ampak to ne gre pir pa šnicl, ampak lobisti in desettiče eurov za podmazovanje , to se pa sme.
Ce pustimo zamudo z razpisom, je kopanje tunela v karavanke povsem druga zgodba kot preplastitev asfalta. Glina, ki je bila pod pritiskom 100m skalovja se zacne napihovati. Podori. Voda. To je zahteven izkop. Avstrijci imajo manjsi in manj zahteven izkop.… ...prikaži več Za vse kavc strokovnjake. Kitajci so maherji, ampak denar dajemo zdaj turkom
Če ne bi cincali z izvajalcem, bi bila stvar že prebita. Če bi bili izvajalci kitajci bi se lahko že vozili skozi, če bi kopali domači gradbinci pa nikoli. Če bi, ČE ne imeli..😂
če bi bili kitajci, bi se že vozili, vsi čez koren, ker bi še prvo cev zajebal. če bi pa danes bil SCT, bi imeli ša še tretjo cev izvrtano.
Tipičen, zadrt jeseničan, ki še vedno prisega na Zidarjevo firmo..
ender3, kaj češ, so pa znal naredit. hecno da tukaj hvalite kitajske gradbince, istočasno pa večina od vas ne bi kupila niti kitajske žlice, če bi na nje z velikim črkami pisalo 2Made in PRC", tako pa z največjim ponosom… ...prikaži več kupujete lramo kjer piše "designed in EU, assembled in PRC".p.s. zadrt si pa izgleda samo ti, škoda da ne vidiš nikjer pa rožnato, no mavrično, veselo, tako kot vse novo ni dobro, tako tudi vse staro ni slabo.
Kitajci sicer so maherji v gradbeni organizaviji, ampak dolgozivih projektov v tujini jim pa ne bi zaupal. Doma partija 3obesi. V tujini pa nimajo nobene odgovornosti. Peljesacki most je imel predvsem dober gradbeni nadzor.
Sokrajan, ravno danes sem prejel zajetno pošiljko kitajskih izdelkov. In če misliš, da so slabi trgovci in delavci si že najmanj deset let v zmoti. Res sem že star ampak bolj kot, rožnato in mavrično vidim stvari bolj realno..Spremljam ekonomski… ...prikaži več vzpon Kitajske in se jim lahko samo klanjam. Globalisti iz ZDA si na njih lomijo zobe.Ustavili so izvoz grafita, grafena, germanija...povsem so osvojili tehnologijo izdelave mikročipov. Ameriški monopoli se rušijo kljub sankcijam, ki jim jih je uzkonila
glede na to da so jim propadle največje geadbene firme, da imajo probleme njihovi paradni konji v avtomobilski industriji in da nekje v skritih kotičkih se kopiči roba, ki ne gre v promet in da njihovi delovci še vedno so… ...prikaži več brezpravna raja iz časov egipčanskih faraonov se jim res lahko klanjamo. in kupujemo ker . pač smo ljudje, poceni in dobro. ampak vseeno. peko, alpina sct, toper, in še katera firma iz Yuge je znala delat odlično. in ne vem zakaj nas je sram to priznat.
Razumem te, da je najljubše domače 👍. Ampak zakaj hudiča smo vse te paradne konje sami uničili ali prodali. Na koncu ugotoviš, da si premajhen in nekonkurenčen napram drugim globalnim trgom in zasebnim interesom..
ender3 kako si me označil- zadrt jeseničan. pa glej .. blejska kremšnita kar dobro gre v promet, dasiravno je to hrvaška pogruntavščina. imel smo dobre firme, ampak problem je da je sosedova češnja zmerom boljš. ni bil peko in alpina,… ...prikaži več pa mura dost dobra za janezka in micko, ma ne krama iz ponte rosa je bila šik in super klasa. da ne omenjam še kaj drugega. nekoč si lahko kupil labod srajco v konfekcijski številki z podkroji- normalna, suha, debela postava in podaljšani rokavi. probi dons.
Zanima me, če bodo po tem Turki res še cenejši od ostalih sodelujočih na razpisu? Izvajalec seveda ne bo požrl stroška, ki je nastal, ker so geološke razmere drugačne kot so bile predvidene v dokumentaciji in na osnovi katerih se… ...prikaži več je izračunala hitrost napredovanja. Sklepal bi sicer, da geološke razmere vseeno ne morejo biti veliko drugačne od tistih pri vrtanju prve cevi. Geološke razmere na avstrijski strani so enostavnejše in Avstrijci so tudi prvo cev zvrtali hitreje kot SFRJ.
Itak, da bodo turki cenejši..Da ne govorimo o Kitajcih, ki slovijo kot najboljši gradbinci..Hrčki so z njimi veliko prihranili ne glede na kriteke, ki so jih prejeli iz EU..Most na Pelješcu jim ponosno stoji..
Kitajci so in niso. Njihov problem je kvalitativni standard. So pa vsako leto svetlobno leto naprej.
jakec pri izvajanju gradnje morajo upoštevati standarde tiste države in okolja, kjer sodelujejo na razpisu. Najbolj se to vidi v velikih primerih gradnje v Srbiji..Tovarne, ceste, železnice...ni da ni..Edino kar boli, so kitajski in drugo delavci brez standardov osebne varnosti in zaščite..
To stvar bi prepustili avstrijcem,sigurno bi bilo prej zgrajeno.tako se pa sedaj pasejo firme na naš račun v nedogled
Problem je, da se po naših gradbiščih pasejo predvsem domače firme, ki se pri tem kartelno dogovarjajo. Za njih so javni razpisi samo igračkanje z davkoplačevalskim denarjem..
Najbolj pa me jezi,ker narod nima nobene možnosti odločanja,še volitve so prirejene
Avstrijci ne bi delali. Se zavedajo zajebane geoloije na nasi strani. Drazji bi bili kot turki
hm.. dons pišete da se je že pri prvi gradnji na naši strani se pojavljale težave. a do dons tega nihče se ni spomnil. ja je treba vsak dan delat nove meritve. da bi pa kdo šel prašat kaj in… ...prikaži več kako je blo pred leti, to pa ni govora, a ne je ponos prehuda stvar. tud če bi šli mal na Hrušico in starce od tam peljali na pir , patud kakšen šnicel, bi pa vse lahko zvedel, kako se je nekoč dogajalo. ampak to ne gre pir pa šnicl, ampak lobisti in desettiče eurov za podmazovanje , to se pa sme.
Ce pustimo zamudo z razpisom, je kopanje tunela v karavanke povsem druga zgodba kot preplastitev asfalta. Glina, ki je bila pod pritiskom 100m skalovja se zacne napihovati. Podori. Voda. To je zahteven izkop. Avstrijci imajo manjsi in manj zahteven izkop.… ...prikaži več Za vse kavc strokovnjake. Kitajci so maherji, ampak denar dajemo zdaj turkom
1000m
jakec👍 to je dejstvo in resnica..
to jaz z hiltijem naredim
Ali zna kdo razložiti, zakaj ima Slovenija zahtevnejšo geološko zgradbo kot sosednje države, ki uspejo infrastrukturo graditi hitreje in ceneje?
Če vsak inženir, ki je vstopil v Slovenijo 1x zapiknil lopato bi že vidli čez!
Poznam nekoga, ki uporablja lopato samo kadar se pojavijo stoletne ujme in ga hkrati ujame kamera v popolnoma čistih čevljih..
Saj bodo novi in novi inženirji z juga, ko se bodo prebili do Slovenije predor prebili, ko se jim bo mudili v Dojčland!
Bolje inženirji z juga kot, aktivisti iz kleti..