ah dajte no.. v prvem razredu sta dve učiteljici/vzgojiteljici, ki prideta ob 8:10 in zgineta ob 12:05. Pa ne mi sedaj plozat o nekih pripravah ki jih realno ni...
Oprostite: balast primerjate z uvedbo angleščine v 1. razred. Meni se zdi, da je bil zadnji čas, da se je začelo v 1. razredu poučevati angleščino!!! Medtem ko ljubljanski vrtci že učijo angleščino več generacij, so šole šele letos dobile… ...prikaži več to možnost in še to v obliki NEOBVEZNEGA IZBIRNEGA PREDMETA. V posmeh učenju jezika. Učenje jezikov bi moralo biti obvezno in se ne more primerjati s kvačkanjem in gasilci. Članek izpostavlja problem oblikovanja urnika, ker je v zadnjih letih ministrstvo z neumnimi potezami v šolo vneslo nered. Nekdanjim KROŽKOM ter DOPOLNILNEMU/ DODATNEMU pouku so se ob uvedbi devetletke uvedli OBVEZNI IZBIRNI PREDMETI, lani pa še NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI. Da je komedija še večja, se pri teh predmetih lahko združujejo učenci POZOR – ne po starosti in znanju – PO TRIADAH. Ravnatelji in pomočniki pa kot superjunaki kombinirajo želje otrok in nepregleden sistem. Edina prava rešitev je, da končno priznamo, da so TUJI JEZIKI za naše otroke NUJNI. Od 1. razreda naprej na
Se povsem strinjam, ker imam takšen primer pri sosedi. Ampak Štrukelj pa vidi samo revčke. Me pa recimo moti, da imajo npr. 7.razredi samo še dve šolski uri telovadbe na teden. Bolj pomembno je, da na pamet vedo kdaj je… ...prikaži več rojen vsak skladatelj, vedo vse o vseh pajkih in podobno. Me res zanima kaj je za dolgoročni razvoj družbe bolj pomembno? Da bomo imeli zdrave otroke, saj bo zdrava fizika pomenila tudi boljšo psiho, ali pa je to povsem irelevantno?
Od 1. razreda naprej naj se vsi učijo angleščine, kasneje od 4. ali 7. razreda naj se vsem omogoči še učenje drugega tujega jezika. Pa ne pozabimo na računalništvo, ki ga v obveznem urniku kljub temu, da imamo vsi doma… ...prikaži več kup elektronske krame, še vedno ni v obveznem urniku. Vsak osnovnošolec zna objavljati slike na FB, da bi pa obdelal sliko in jo vstavil v seminarsko nalogo, pa naučijo le peščico na izbirnem predmtu. Skratka: NA MIZŠ NAJ SE PRENEHAJO SLEPITI, DA RABIMO TUJE JEZIK IN RAČUNALNIŠTVO alternativno. VSAJ OSNOVE SO OBVEZNE. Pa bo tudi situacija z URNIKI rešena. Potem bodo lahko učenci interesne (šport, umetnost ipd.) bistveno bolj prosto izbirali. Tako se pa dela navidezna izbirnost, ki iz preglednega sistema dela kaos. V izbirni košarici pa ponuja vsebine,ki jih mladi danes nujno rabijo.
En kup nepotrebnega balasta in drugih neumnosti je. Šolo naj vrnejo na 8 letko, bo vrh glave, samo naj pustijo, kar je res potrebno.
ah dajte no.. v prvem razredu sta dve učiteljici/vzgojiteljici, ki prideta ob 8:10 in zgineta ob 12:05. Pa ne mi sedaj plozat o nekih pripravah ki jih realno ni...
Odstraniti tudi balast na Ministrstvu za šolstvo. V dobi tablic vse več "papirnatih" učbenikov in pretežkih torb.
Oprostite: balast primerjate z uvedbo angleščine v 1. razred. Meni se zdi, da je bil zadnji čas, da se je začelo v 1. razredu poučevati angleščino!!! Medtem ko ljubljanski vrtci že učijo angleščino več generacij, so šole šele letos dobile… ...prikaži več to možnost in še to v obliki NEOBVEZNEGA IZBIRNEGA PREDMETA. V posmeh učenju jezika. Učenje jezikov bi moralo biti obvezno in se ne more primerjati s kvačkanjem in gasilci. Članek izpostavlja problem oblikovanja urnika, ker je v zadnjih letih ministrstvo z neumnimi potezami v šolo vneslo nered. Nekdanjim KROŽKOM ter DOPOLNILNEMU/ DODATNEMU pouku so se ob uvedbi devetletke uvedli OBVEZNI IZBIRNI PREDMETI, lani pa še NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI. Da je komedija še večja, se pri teh predmetih lahko združujejo učenci POZOR – ne po starosti in znanju – PO TRIADAH. Ravnatelji in pomočniki pa kot superjunaki kombinirajo želje otrok in nepregleden sistem. Edina prava rešitev je, da končno priznamo, da so TUJI JEZIKI za naše otroke NUJNI. Od 1. razreda naprej na
Se povsem strinjam, ker imam takšen primer pri sosedi. Ampak Štrukelj pa vidi samo revčke. Me pa recimo moti, da imajo npr. 7.razredi samo še dve šolski uri telovadbe na teden. Bolj pomembno je, da na pamet vedo kdaj je… ...prikaži več rojen vsak skladatelj, vedo vse o vseh pajkih in podobno. Me res zanima kaj je za dolgoročni razvoj družbe bolj pomembno? Da bomo imeli zdrave otroke, saj bo zdrava fizika pomenila tudi boljšo psiho, ali pa je to povsem irelevantno?
Od 1. razreda naprej naj se vsi učijo angleščine, kasneje od 4. ali 7. razreda naj se vsem omogoči še učenje drugega tujega jezika. Pa ne pozabimo na računalništvo, ki ga v obveznem urniku kljub temu, da imamo vsi doma… ...prikaži več kup elektronske krame, še vedno ni v obveznem urniku. Vsak osnovnošolec zna objavljati slike na FB, da bi pa obdelal sliko in jo vstavil v seminarsko nalogo, pa naučijo le peščico na izbirnem predmtu. Skratka: NA MIZŠ NAJ SE PRENEHAJO SLEPITI, DA RABIMO TUJE JEZIK IN RAČUNALNIŠTVO alternativno. VSAJ OSNOVE SO OBVEZNE. Pa bo tudi situacija z URNIKI rešena. Potem bodo lahko učenci interesne (šport, umetnost ipd.) bistveno bolj prosto izbirali. Tako se pa dela navidezna izbirnost, ki iz preglednega sistema dela kaos. V izbirni košarici pa ponuja vsebine,ki jih mladi danes nujno rabijo.