Kaj za dopolnilno tablo zraven našraufat rabijo 17 milijonov, 4 študije in 36 novih ljudi na x položajih, da se ne more že takoj v štartu naret? Jaz temu pravim zajebavanje...
Ta cesta je narobe projektirana že od začetka,in to sploh ne bi smela biti del avtoceste, je pa najlažje postavit znak in radar.kje ste videli da je na “avtocesti“ stalna omejitev,samo še čakam,da nam bodo začeli zaračunavat parkirnino
Garancija, tega pa vsekakor ne moreš videti. Ne v tujini še manj pa pri nas. In potem se zbudiš. A5 je šolski primer tega. Če boš sploh vedel kaj sem ti napisal.
matermila, če bi se peljal po njej, bi videl, da je naša veleumna politika to dala kot AC, čeprav je po profilu HC. Tudi oznaka ti govori AC. Sedaj pa še je DARS zadevo poslabšal in tudi na odseku z… ...prikaži več odstavnim pasom zmanjšal hitrost. Tudi Nemčija ima na določenih odsekih trajne omejitve.
V Avstriji so na delih AC nameščeni prometni znaki za zmanjšano hitrost ,katere v glavnem vsi upoštevajo in nisem zasledil, da bi kdo divjal ! Nameščena je tabla, ki opozarja na radar in to je to !
Se pravi sedaj so postavili omejitev hitrosti do največ 80, ki velja skos, potem pa jo bodo dopolnili s tablo, da bo omejitev veljala le ob slabem vremenu. Ob lepem pa se lahko pelješ 130 namesto omejitve na 100? Polovica… ...prikaži veča folka ki vozi na pamet itak ne bo zabeležila te spremembe in bodo potem vozili do največ 80 še naprej v vseh pogojih. Druga polovica voznikov pa itak nikoli ne upošteva omejitev in bo zaradi znižanja hitrosti prihajalo še do dodatno povečane nevarnosti zaradi prehitre vožnje.
Če bi res bilo tako kot pišeš, ne vem zakaj bi potem tja namestili radar za merjenje hitrosti, ker zaenkrat še niso naredili takšnega, ki bi znal ločiti med dobrimi in slabimi vremenskimi razmerami. Razen, če ga ne nadgradijo še… ...prikaži več z vremenskim radarjem in to patentirajo, he, he...
Norčevanje iz voznikov. Narediti smiselno omejitev in to stalno kontrolirati. Ne pa narediti pretirano omejitev in to občasno kontrolirati. Verjetno je pretirana omejitev brez dopolnilne table zato, da bodo priliv v proračun ob občasnih kontrolah večji. Nekega drugega razloga ne more biti.
Iz prispevka je razvidno, da bi smiselna omejitev na tem odseku bila 80 km/h ob mokrem cestišču, torej z dodatno opozorilnim znakom. Tovrstno kombinacijo znakov imamo na veliko lokacijah po državi, tudi na avtocestah. Očitno so odločevalci sklenili, da bodo… ...prikaži več na račun prometnih nesreč, ki so se tu dogajajo pri razmočenem cestišču, polnili proračun predvsem kadar bodo idealne vremenske razmere!? Poleg tega se mi dozdeva, da večina voznikov, ki so tu doživeli nesrečo ni upoštevala omejitve 100 km/h.
Razmočeno cestišče? So asfalt vrgli ven, tako kot šerif Janković prometno signalizacijo? Da bi se vozili še varneje? Še počasneje? Sledi omejitev 60, 40, 30? In za toliko % tudi dvig cen cestnine? Samo v Sloveniji, v svetilniku Butalandije. Kjer… ...prikaži več še niso slišali za drugi del Boratovega aksioma, po katerem najprej zgradiš napačno, da potem lahko popraviš?
Zdaj se bo pa kdo komu v rit zaletel ko bodo panično bremzali. Niso več normalni, imajo kamero za vinjete a ne še vedno nas preusmerjajo obvezno v box in drkajo to avtocesto skoz da denar obračajo. Dajte Japonce poklicat… ...prikaži več da vas naučijo kako se avtocesta dela, ali Hrvate, so veliko pred vami. Zdaj pa še omejitve....
Na regionalni cesti, kjer ti vozila vozijo nasproti, kjer so precej večji ovinki, hribi... se lahko voziš 90km/h. Tukaj bodo pa dali omejitev 80. Že tako imamo prenizke omejitve, pa še nižajo jih. Omejitve na avtocestah in hitrih cestah bi… ...prikaži več morali dvigniti za vsaj 20-30 km/h. Ne pa da se sedaj vozimo počasneje kot so se pred 30 leti.
Čemu potem vinjete? na AC se v Sloveniji vozi počasneje kot na lokalnih cestah, neprestane nekakšna vzdrževana dela, kljub neštetim aneksom, ki so jih izplačali pri gradnji, sramota od sramote. Pelješ se po Italiji od Benetk do Nove Gorice, nikjer… ...prikaži več pa res NIKJER ni zapor del, takoj ko prideš preko meje pa od Ajdovščine do Ljubljane vsaj 5 zapor, postavljene table, nikjer pa nikogar ki bi sploh kaj počel, SRAMOTA. Dars naj plača vsem ure, ki jih porabimo zaradi njih od točke A do točke B
Neslavno vodilna na evropski lestvici je Slovenija. Tam je delež menedžerjev, ki menijo, da je podkupovanje nekaj običajnega, vsaj 96 odstotkov. Na drugem in tretjem mestu sledita Hrvaška z 90 odstotki in Ukrajina s 85 odstotki. Poleg tega imajo vrednosti… ...prikaži več nad 80 odstotkov tudi Grčija, Slovaška, Srbija in Rusija.
Nevem zakaj je potrebna omejitev sploh, kadar se peljem tam mimo je itak taka gužva z zastoji da se itak peljemo manj kot 80km/h. Pretočnosti manjka na naših cestah ne pa omejitev...PRETOČNOSTI Ko vozniki zagledajo kakršnokoli tablo za omejitev se… ...prikaži veče peljejo še manj kot je dovoljeno. Problem so počasni vozniki ki ponavadi s manj kot 100km/h zapeljejo na prehitevalni pas in zaprejo pas za 5min. Kupiš vinjeto a je vsakih 20km delo na cesti.. V Novem mestu tudi ne morejo spacati obnovitvenih del...
Najprej tabla na omejitev 80 km,šele nato bodo postavili dodatno tablo,kdaj in iz kakšnih razlogov-medtem pa veselo pobirali denar dirkačev,ki bodo po plačljivi AC divjali s hitrostjo sto ali celo več km na uro.....
Tam je res nevarno, veliko jih divja, cesta je malo nagnjena... sami nergači tle. Ko poči je prepozno, malo potrpeti tisto minuto , ne pa pizdakat brez alternativnih rešitev. Kaj bi pa vi nergači naredili?
Kaj za dopolnilno tablo zraven našraufat rabijo 17 milijonov, 4 študije in 36 novih ljudi na x položajih, da se ne more že takoj v štartu naret? Jaz temu pravim zajebavanje...
Ali legalna kraja naivnega naroda
Ta cesta je narobe projektirana že od začetka,in to sploh ne bi smela biti del avtoceste, je pa najlažje postavit znak in radar.kje ste videli da je na “avtocesti“ stalna omejitev,samo še čakam,da nam bodo začeli zaračunavat parkirnino
Garancija, tega pa vsekakor ne moreš videti. Ne v tujini še manj pa pri nas. In potem se zbudiš. A5 je šolski primer tega. Če boš sploh vedel kaj sem ti napisal.
zdrej, če že govorimo o cesti A5, ki nikakor ni avtocesta, ampak hitra cesta, je omejitev hitrosti opravičena. Brez odstavnega pasu ni avtoceste.
matermila, če bi se peljal po njej, bi videl, da je naša veleumna politika to dala kot AC, čeprav je po profilu HC. Tudi oznaka ti govori AC. Sedaj pa še je DARS zadevo poslabšal in tudi na odseku z… ...prikaži več odstavnim pasom zmanjšal hitrost. Tudi Nemčija ima na določenih odsekih trajne omejitve.
To je Cesta bratstva in enotnosti in banda kapitalistična zajebite in odjebite s AC - Ni vaša !!!!!
V Avstriji so na delih AC nameščeni prometni znaki za zmanjšano hitrost ,katere v glavnem vsi upoštevajo in nisem zasledil, da bi kdo divjal ! Nameščena je tabla, ki opozarja na radar in to je to !
Se pravi sedaj so postavili omejitev hitrosti do največ 80, ki velja skos, potem pa jo bodo dopolnili s tablo, da bo omejitev veljala le ob slabem vremenu. Ob lepem pa se lahko pelješ 130 namesto omejitve na 100? Polovica… ...prikaži veča folka ki vozi na pamet itak ne bo zabeležila te spremembe in bodo potem vozili do največ 80 še naprej v vseh pogojih. Druga polovica voznikov pa itak nikoli ne upošteva omejitev in bo zaradi znižanja hitrosti prihajalo še do dodatno povečane nevarnosti zaradi prehitre vožnje.
Če bi res bilo tako kot pišeš, ne vem zakaj bi potem tja namestili radar za merjenje hitrosti, ker zaenkrat še niso naredili takšnega, ki bi znal ločiti med dobrimi in slabimi vremenskimi razmerami. Razen, če ga ne nadgradijo še… ...prikaži več z vremenskim radarjem in to patentirajo, he, he...
Norčevanje iz voznikov. Narediti smiselno omejitev in to stalno kontrolirati. Ne pa narediti pretirano omejitev in to občasno kontrolirati. Verjetno je pretirana omejitev brez dopolnilne table zato, da bodo priliv v proračun ob občasnih kontrolah večji. Nekega drugega razloga ne more biti.
Iz prispevka je razvidno, da bi smiselna omejitev na tem odseku bila 80 km/h ob mokrem cestišču, torej z dodatno opozorilnim znakom. Tovrstno kombinacijo znakov imamo na veliko lokacijah po državi, tudi na avtocestah. Očitno so odločevalci sklenili, da bodo… ...prikaži več na račun prometnih nesreč, ki so se tu dogajajo pri razmočenem cestišču, polnili proračun predvsem kadar bodo idealne vremenske razmere!? Poleg tega se mi dozdeva, da večina voznikov, ki so tu doživeli nesrečo ni upoštevala omejitve 100 km/h.
Razmočeno cestišče? So asfalt vrgli ven, tako kot šerif Janković prometno signalizacijo? Da bi se vozili še varneje? Še počasneje? Sledi omejitev 60, 40, 30? In za toliko % tudi dvig cen cestnine? Samo v Sloveniji, v svetilniku Butalandije. Kjer… ...prikaži več še niso slišali za drugi del Boratovega aksioma, po katerem najprej zgradiš napačno, da potem lahko popraviš?
Kreteni zahojeni . Znižajte na 40 , da bo na regionalki večja hitrost kot na AC V SLO je čezdalje več fuknjenih v AVP in DARSU !
potem to ni več avtocesta in nam vrnite denar za vinjeto
Zdaj se bo pa kdo komu v rit zaletel ko bodo panično bremzali. Niso več normalni, imajo kamero za vinjete a ne še vedno nas preusmerjajo obvezno v box in drkajo to avtocesto skoz da denar obračajo. Dajte Japonce poklicat… ...prikaži več da vas naučijo kako se avtocesta dela, ali Hrvate, so veliko pred vami. Zdaj pa še omejitve....
Na regionalni cesti, kjer ti vozila vozijo nasproti, kjer so precej večji ovinki, hribi... se lahko voziš 90km/h. Tukaj bodo pa dali omejitev 80. Že tako imamo prenizke omejitve, pa še nižajo jih. Omejitve na avtocestah in hitrih cestah bi… ...prikaži več morali dvigniti za vsaj 20-30 km/h. Ne pa da se sedaj vozimo počasneje kot so se pred 30 leti.
Čemu potem vinjete? na AC se v Sloveniji vozi počasneje kot na lokalnih cestah, neprestane nekakšna vzdrževana dela, kljub neštetim aneksom, ki so jih izplačali pri gradnji, sramota od sramote. Pelješ se po Italiji od Benetk do Nove Gorice, nikjer… ...prikaži več pa res NIKJER ni zapor del, takoj ko prideš preko meje pa od Ajdovščine do Ljubljane vsaj 5 zapor, postavljene table, nikjer pa nikogar ki bi sploh kaj počel, SRAMOTA. Dars naj plača vsem ure, ki jih porabimo zaradi njih od točke A do točke B
Neslavno vodilna na evropski lestvici je Slovenija. Tam je delež menedžerjev, ki menijo, da je podkupovanje nekaj običajnega, vsaj 96 odstotkov. Na drugem in tretjem mestu sledita Hrvaška z 90 odstotki in Ukrajina s 85 odstotki. Poleg tega imajo vrednosti… ...prikaži več nad 80 odstotkov tudi Grčija, Slovaška, Srbija in Rusija.
Vozite se po navadni cesti in uzivajte v ovinkih in prazni cesti. Na AC pa obvezno obracanje vozila in v vzvratni voznji max. 130 m/h…
Nevem zakaj je potrebna omejitev sploh, kadar se peljem tam mimo je itak taka gužva z zastoji da se itak peljemo manj kot 80km/h. Pretočnosti manjka na naših cestah ne pa omejitev...PRETOČNOSTI Ko vozniki zagledajo kakršnokoli tablo za omejitev se… ...prikaži veče peljejo še manj kot je dovoljeno. Problem so počasni vozniki ki ponavadi s manj kot 100km/h zapeljejo na prehitevalni pas in zaprejo pas za 5min. Kupiš vinjeto a je vsakih 20km delo na cesti.. V Novem mestu tudi ne morejo spacati obnovitvenih del...
Najprej tabla na omejitev 80 km,šele nato bodo postavili dodatno tablo,kdaj in iz kakšnih razlogov-medtem pa veselo pobirali denar dirkačev,ki bodo po plačljivi AC divjali s hitrostjo sto ali celo več km na uro.....
Tam je res nevarno, veliko jih divja, cesta je malo nagnjena... sami nergači tle. Ko poči je prepozno, malo potrpeti tisto minuto , ne pa pizdakat brez alternativnih rešitev. Kaj bi pa vi nergači naredili?
Če se boš peljal 80 bo še večja šansa da se kiri manijak tebi v rit zaleti.
Smešno da moraš peljati po avtocesti 80,na hitri cesti pa 90 idiotizem se nadaljuje
Garancija @ To ni smešno ampak dokaz kakšne idiote in imbecile imamo na Darsu i AVP !