Tu ni potrebne dosti filozofije, slabša je prometna povezava z Ljubljano, nižje so cene nepremičnin. Zato je povsem razumljivo zakaj so zasavskih kočevskih koncih "najugodnejše" cene nepremičnin in podobna nihanja so vsepovsod tam kjer do urbanih središč vodi slabša prometna… ...prikaži več infrastruktura. Iz tega vidika bi trenutno znali biti perspektivnejši za nakup nepremičnin deli Šaleške in tudi še Koroške regije, ki so neposredna navezava na t. i. 3. razvojno os, oz. avtocesto, ki je že v izgradnji...
Ali Koroška, Bela krajina, Spodnja Štajerska, Prekmurje in Posavje, pa niso več v Sloveniji???
Če delate neko primerjavo, zajemite vse, ne samo polovico Slovenije!!!!!!
Tu ni potrebne dosti filozofije, slabša je prometna povezava z Ljubljano, nižje so cene nepremičnin. Zato je povsem razumljivo zakaj so zasavskih kočevskih koncih "najugodnejše" cene nepremičnin in podobna nihanja so vsepovsod tam kjer do urbanih središč vodi slabša prometna… ...prikaži več infrastruktura. Iz tega vidika bi trenutno znali biti perspektivnejši za nakup nepremičnin deli Šaleške in tudi še Koroške regije, ki so neposredna navezava na t. i. 3. razvojno os, oz. avtocesto, ki je že v izgradnji...
30-35min do LJ? Vi to resno???? Se vi zavedate kako zgleda se peljat z avtom zjutraj proti Ljubljani? Se mi je zdelo da ne!
Dokler se bo razmišljalo le o tem, kako smo oddaljeni od Ljubljane, nam ni pomoči.
Ali Koroška, Bela krajina, Spodnja Štajerska, Prekmurje in Posavje, pa niso več v Sloveniji??? Če delate neko primerjavo, zajemite vse, ne samo polovico Slovenije!!!!!!
Šlo je za kraje od koder se ljudje še vozijo v službo v Ljubljano.
Ja, vozijo se tudi iz Posavja, Novega mesta, Celja in še od kod.