Dobra marketinška in medijska fora! A v resnici je tako, da se bodo morali proizvajalci odreči kosu pogače in zmanjšati dobičke, sicer bodo kupci (ceteris paribus) izraziteje migrirali k cenejši konkurenci ali premožnejši pa celo električnim vozilom. Motorji z notranjim… ...prikaži več izgorevanjem bodo tako še prej pozabljeni.
Prognoza nekoga, ki ne živi v realnosti tega sveta. Avtomobilski proizvajalci niti nočejo proizvajati in masovno prodajati električnih vozil. Primer je denimo Ampera E. Vprašanje je tudi, koliko redkih rudnin, ki jih rabimo za električna vozila, sploh lahko nakopljejo Kitajci,… ...prikaži več ki so zaradi tega uničili cela območja. V bistvu bodo nove meritve najbolj udarile nerealne politične obljube o izpustih izpred nekaj let. Zaradi nižjih NOx, bo več CO2.
Pepe007, trenutno je že tako, da je vsako leto registriranih več hibridov in električnih vozil. SURS navaja, da je bilo konec leta 2015 prvič registriranih 288 električnih (in 1359 hibridnih), medtem ko konec 2016 že 457 električnih (in 1909 hibridnih)… ...prikaži več osebnih avtomobilov. Torej trg očitno deluje! Poleg tega pa se itak veliko dela na razvoju alternativnih motorjev, tako da je povsem možno, da bomo čez 20-30 let deležni resni revoluciji pogonskih sklopov, ki ne bodo odvisni od redkih rudnin.
Dobra marketinška in medijska fora! A v resnici je tako, da se bodo morali proizvajalci odreči kosu pogače in zmanjšati dobičke, sicer bodo kupci (ceteris paribus) izraziteje migrirali k cenejši konkurenci ali premožnejši pa celo električnim vozilom. Motorji z notranjim… ...prikaži več izgorevanjem bodo tako še prej pozabljeni.
Prognoza nekoga, ki ne živi v realnosti tega sveta. Avtomobilski proizvajalci niti nočejo proizvajati in masovno prodajati električnih vozil. Primer je denimo Ampera E. Vprašanje je tudi, koliko redkih rudnin, ki jih rabimo za električna vozila, sploh lahko nakopljejo Kitajci,… ...prikaži več ki so zaradi tega uničili cela območja. V bistvu bodo nove meritve najbolj udarile nerealne politične obljube o izpustih izpred nekaj let. Zaradi nižjih NOx, bo več CO2.
Pepe007, trenutno je že tako, da je vsako leto registriranih več hibridov in električnih vozil. SURS navaja, da je bilo konec leta 2015 prvič registriranih 288 električnih (in 1359 hibridnih), medtem ko konec 2016 že 457 električnih (in 1909 hibridnih)… ...prikaži več osebnih avtomobilov. Torej trg očitno deluje! Poleg tega pa se itak veliko dela na razvoju alternativnih motorjev, tako da je povsem možno, da bomo čez 20-30 let deležni resni revoluciji pogonskih sklopov, ki ne bodo odvisni od redkih rudnin.