naj uporabijo prostore TAMa tam je še železnica in tajkune vržejo ven. Itak ne plačujejo ne delavcev ne davkov . Prostora pa je več kot preveč Narava se pa le naj ohrani čim več koliko je mogoče.
Ti pa si biser, "časovno se zavleče čas gradnje", če uporabiš staro zabetonirano zemljišče s staro tovarno na njem? Ma nemoj. V enem tednu se zemljišče zrihta in odstrani star beton, če je treba! Naj poskusijo v Avstriji gradit sredi… ...prikaži več njive, če so okoljski standardi tudi pri njih tako primitivni kot so očitno pri nas.
Dragi Žurnal - skrajno žaljiv naslov do kmetov! Prvo kot prvo. Drugo: V pametnih državah imajo oboje - tovarne za 3000 ljudi (btw., od kje ta izmišljena cifra?) IN najboljša kmetijska zemljišča. Ker znajo umeščati take stvari v prostor, mi… ...prikaži več pa ne znamo. Mi pač ne., mi bolj po kavbojsko: na silo in primitivno. Dilema ali tovarna ali najboljša zemlja je umetna. Pametni imajo oboje. Vprašanje je samo, kje!
Minister počivalšek (namenoma mala začetnica) bo, ko bo nehal počivati, se zbudi, itak zajebal tudi tisto, kar se ne da. Cerar ga bo po premisleku podprl. Privatna lastnina v slovenski politiki nima veljave. Enako kot zakoni in Ustava.
https://www.google.si/?gfe_rd=cr&ei=CmDZVuesE8mG8QeCmq-ICQ&gws_rd=cr#q=Rado+Lobnik+-+nosilec+dopolnilne+dejavnosti+na+kmetiji%2C+Orehova+cesta%2C+Orehova+vas, totemu se bo lahko 10.000 ljudi poklonilo za njegovo zemljo, ki je nebo odstopil v javno dobro!!
V okolici Maribora, na Štajerskem in tudi drugod po Sloveniji je ogromno praznega, neuporabnega prostora !Zakaj ne bi gradili v opuščenih halah ?Zakaj ne bi gradili na kamniti, peščeni in neuporabni površini ?Zakaj je treba graditi na… ...prikaži več najboljši kmetijski zemlji ?
evo kaj dela privat kapital z eno mejhno državico, cela vlada je pod pritiskom in skačejo in grozijo domačemu prebivalstvu.temu se že reče tiranija. če bodo sprejel to je to pogreb države, ker potem se bodo usuli iz tujine, ej… ...prikaži več free zemlja. a za slovenske investitorje vlada noče niti slišat. in ja popolnoma enaka zgodba bo kot je z revozom, vsi ali pa 3/4 delavcev bo zaposlenih prek agencij. vlada bo dala milijone za novo zaposlene firmi, a delavci na minimalcih in šetna na rdeči križ. tako bo. shranite ta moj zapis za kasnej, pa boste vidl.
Točno tako je. Gre za pohlep. Uradno po katastru so to "prvovrstne" njive, ki jih bodo kmetje drago prodali. V resnici pa so se te "njive" že davno spremenile v manj vredna zemljišča - travnike, gramoznice, odlagaliča, grmovje - ne… ...prikaži več velja za vse, seveda. Enako so nekateri izsiljevali ob gradnji avtocest posod po državi, zato se je dokončanje nekaterih odsekov zavleklo za več let, ker je bila džava preveč popustljiva. Če bo tudi tukaj tako, tovarne v Mariboru zanesljivo ne bo.
V državni lasti ni skupaj nekaj 10 ha zemljišč? Močno dvomim, ker je sklad kmetijskih zemljišč lastnik ogromnega dela zemlje. Zakaj ne gradijo tam, kjer je to daleč najbolj preprosto tudi po slovenski zakonodaji? Torej nekje na območju kakega od… ...prikaži več bivših kmetijskih kombinatov. Tista zemlja je v državni lasti. Ali pa tisto zemljo dajo v menjavo. Denimo površine pri Pragerskem so verjetno vse v državni lasti. Železnica je par metrov stran, avtocesta pa tri km stran. Za delavce pa so v radiju 25 km tri večja mesta: Ptuj, Maribor in Celje.
Slovenijo ni in ne more zafrkniti par kmetov. Lahko pa jo zafrkne nesposobna javna uprava in birokrati, ki ne znajo ali nočejo rešiti problema na način, kot to delajo njihovi kolegi v drugih državah. Samo to in vedno je samo… ...prikaži več to težava. Ali v osnovi niso sposobni reševati probleme, ker so nesposobneži prišli po vezah na te pozicije ali pač uradniki in politika zahtevajo podkupnine in nekaj za v žep in se vse skupaj zaplete. Saj se najde kak "kmet", ki misli, da bo dobil ogromno denarja za njivo, vendar če imaš na drugi strani nekega uradnika, ki mu gre dejansko zato, da reši situacijo na način, da pomaga v tem primeru tako Magni, kmetu, da dobi primerno zamensko zemljišče in tudi državi, da pridobi takšen projekt, potem hudiča ne more spodleteti.
Janez_53Vedno sem delal v proizvodnji.Danes z sodobno tehnologijo ni težko odstraniti staro in namestiti novo opremo.Slovenija je tako majhna, da bližina avtoceste in letališča ni problem.
Najboljše se je vrniti v 19.stoletje,porušiti tovarne, obenem pa živeti od državne podpore in seveda imeti vsako leto najnovejši telefon, vsakih par let novi avto, za katerega izdelavo zasvinjajo okolje nekje tam na Kitajskem, kajne?
A tovarno bi gradili? Dajmo raje zgraditi stadion! Še malo mečkajte, proučujte in zaprosite za pravno mnenje, pa bo vse splavalo po vodi, tako kot že marsikaj v tej državi.
taki kmetje lahko državljane in državo samo rešijo !
naj uporabijo prostore TAMa tam je še železnica in tajkune vržejo ven. Itak ne plačujejo ne delavcev ne davkov . Prostora pa je več kot preveč Narava se pa le naj ohrani čim več koliko je mogoče.
Ti pa si biser, "časovno se zavleče čas gradnje", če uporabiš staro zabetonirano zemljišče s staro tovarno na njem? Ma nemoj. V enem tednu se zemljišče zrihta in odstrani star beton, če je treba! Naj poskusijo v Avstriji gradit sredi… ...prikaži več njive, če so okoljski standardi tudi pri njih tako primitivni kot so očitno pri nas.
Dragi Žurnal - skrajno žaljiv naslov do kmetov! Prvo kot prvo. Drugo: V pametnih državah imajo oboje - tovarne za 3000 ljudi (btw., od kje ta izmišljena cifra?) IN najboljša kmetijska zemljišča. Ker znajo umeščati take stvari v prostor, mi… ...prikaži več pa ne znamo. Mi pač ne., mi bolj po kavbojsko: na silo in primitivno. Dilema ali tovarna ali najboljša zemlja je umetna. Pametni imajo oboje. Vprašanje je samo, kje!
Minister počivalšek (namenoma mala začetnica) bo, ko bo nehal počivati, se zbudi, itak zajebal tudi tisto, kar se ne da. Cerar ga bo po premisleku podprl. Privatna lastnina v slovenski politiki nima veljave. Enako kot zakoni in Ustava.
https://www.google.si/?gfe_rd=cr&ei=CmDZVuesE8mG8QeCmq-ICQ&gws_rd=cr#q=Rado+Lobnik+-+nosilec+dopolnilne+dejavnosti+na+kmetiji%2C+Orehova+cesta%2C+Orehova+vas, totemu se bo lahko 10.000 ljudi poklonilo za njegovo zemljo, ki je nebo odstopil v javno dobro!!
V okolici Maribora, na Štajerskem in tudi drugod po Sloveniji je ogromno praznega, neuporabnega prostora !Zakaj ne bi gradili v opuščenih halah ?Zakaj ne bi gradili na kamniti, peščeni in neuporabni površini ?Zakaj je treba graditi na… ...prikaži več najboljši kmetijski zemlji ?
evo kaj dela privat kapital z eno mejhno državico, cela vlada je pod pritiskom in skačejo in grozijo domačemu prebivalstvu.temu se že reče tiranija. če bodo sprejel to je to pogreb države, ker potem se bodo usuli iz tujine, ej… ...prikaži več free zemlja. a za slovenske investitorje vlada noče niti slišat. in ja popolnoma enaka zgodba bo kot je z revozom, vsi ali pa 3/4 delavcev bo zaposlenih prek agencij. vlada bo dala milijone za novo zaposlene firmi, a delavci na minimalcih in šetna na rdeči križ. tako bo. shranite ta moj zapis za kasnej, pa boste vidl.
Točno tako je. Gre za pohlep. Uradno po katastru so to "prvovrstne" njive, ki jih bodo kmetje drago prodali. V resnici pa so se te "njive" že davno spremenile v manj vredna zemljišča - travnike, gramoznice, odlagaliča, grmovje - ne… ...prikaži več velja za vse, seveda. Enako so nekateri izsiljevali ob gradnji avtocest posod po državi, zato se je dokončanje nekaterih odsekov zavleklo za več let, ker je bila džava preveč popustljiva. Če bo tudi tukaj tako, tovarne v Mariboru zanesljivo ne bo.
V državni lasti ni skupaj nekaj 10 ha zemljišč? Močno dvomim, ker je sklad kmetijskih zemljišč lastnik ogromnega dela zemlje. Zakaj ne gradijo tam, kjer je to daleč najbolj preprosto tudi po slovenski zakonodaji? Torej nekje na območju kakega od… ...prikaži več bivših kmetijskih kombinatov. Tista zemlja je v državni lasti. Ali pa tisto zemljo dajo v menjavo. Denimo površine pri Pragerskem so verjetno vse v državni lasti. Železnica je par metrov stran, avtocesta pa tri km stran. Za delavce pa so v radiju 25 km tri večja mesta: Ptuj, Maribor in Celje.
Slovenijo ni in ne more zafrkniti par kmetov. Lahko pa jo zafrkne nesposobna javna uprava in birokrati, ki ne znajo ali nočejo rešiti problema na način, kot to delajo njihovi kolegi v drugih državah. Samo to in vedno je samo… ...prikaži več to težava. Ali v osnovi niso sposobni reševati probleme, ker so nesposobneži prišli po vezah na te pozicije ali pač uradniki in politika zahtevajo podkupnine in nekaj za v žep in se vse skupaj zaplete. Saj se najde kak "kmet", ki misli, da bo dobil ogromno denarja za njivo, vendar če imaš na drugi strani nekega uradnika, ki mu gre dejansko zato, da reši situacijo na način, da pomaga v tem primeru tako Magni, kmetu, da dobi primerno zamensko zemljišče in tudi državi, da pridobi takšen projekt, potem hudiča ne more spodleteti.
ohranimo naravonočemo tovarnspet hočejo uničiti najboljša kmetijska zemljiščazasvinjali bodo vodo, zemljo, zrakspet bomo hlapci na lastni zemlji.....
Janez_53Vedno sem delal v proizvodnji.Danes z sodobno tehnologijo ni težko odstraniti staro in namestiti novo opremo.Slovenija je tako majhna, da bližina avtoceste in letališča ni problem.
Najboljše se je vrniti v 19.stoletje,porušiti tovarne, obenem pa živeti od državne podpore in seveda imeti vsako leto najnovejši telefon, vsakih par let novi avto, za katerega izdelavo zasvinjajo okolje nekje tam na Kitajskem, kajne?
Na drugi strani imajo Slovaki že tri avtomobilske tovarne, saj blizu Bratislave svoje avtomobile izdelujeta tudi Volkswagen in Peugeot.
nočemo tovarnhočemo trgovske centrehočemo finančne ustanovehočemo kulturne ustanovehočemo masažne salone....
hočemo univerze ( zasebne )hočemo multimedijske kulturne centre hočemo športne parkehočemo zabaviščne parkehočemo sanatorije ( zasebne )nočemo zamazanih tovarn....
So se le zbudili, da se take oviralce enostavno razlasti in potem naj se preganjajo po sodiščih do sodnega dne.
Pa na račun tvoje pameti biti ob tovarno in 3000 delavnih mest. Boš ti plačal 3000 ljudi? Ne boš. Torej marš.
A tovarno bi gradili? Dajmo raje zgraditi stadion! Še malo mečkajte, proučujte in zaprosite za pravno mnenje, pa bo vse splavalo po vodi, tako kot že marsikaj v tej državi.