si preveril težo avtomobilov? kakšna je pa razlika v navoru in pri katerih vrtljajih? povrh vsega pa imajo danes avtomobili še elektronski pedal, kateri poskrbi za bolj enakomerno pospeševanje in zniževanje porabe, kateri pa občutno zmanjša občutek realne moči avtomobila.… ...prikaži več za izboljšanje tega se dobi posebne vmesnike, ki pa so na žalost kar dragi (ko sem nazadnje gledal so bili nad 200€ )
Oziroma, je nekaj razlike v navoru. Volana bi se pa tudi mogoče sčasoma navadil, samo pri drugih avtih (BMW, Wv Alfa, Fiat) takoj "padem notri, ga takoj začutim.http://www.automobile-catalog.com/car/1996/720935/fiat_bravo_1_6_16v_sx.htmlhttp://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/06/kia_rio_1-4.aspx
Hvala za odgovor. Sem si šel pogledat specifikacije avtomobilov. Bravo je okroglih 100 kg lažji in ima manjši navor, potem še pa elektronski pedal kot praviš in to je to. V bistvu si potrdil moje domneve. Teh vmesnikov ne bom… ...prikaži več kupoval, ker je avto za ženo dovolj močan :-)
Moj BMW porabi manj od navedene stevilke. Predvsem je stvar v tehniki voznje za "sparanje" z gorivom. Kaj potem, ve avto gonim in ima 25l (navedeno 8) je avto kriv?
Prav je, da bi enkrat stopili na prste vsem ki zavajajo. Zavajajo pa po moje tudi z močjo. Žena je kupila novo Kio Rio 1,4 bencin. Avto nima nobenih pospeškov, ker sem še preizkusil veliko avtomobilov, mu bi namesto 110… ...prikaži več prisodil okrog 60 konjev. Sem imel Bravota pred leti, 1,6 bencinarja, ki bi naj imel 104 konje, pa je potegnil precej bolj, kot Rio, res pa je bila poraba okrog 2 litra večja. Tudi sicer je bil veliko bolje vozen Bravo, ker pri Kiji nimaš nobenih povratnih informacij, kot da bi volan sukal v prazno.
si preveril težo avtomobilov? kakšna je pa razlika v navoru in pri katerih vrtljajih? povrh vsega pa imajo danes avtomobili še elektronski pedal, kateri poskrbi za bolj enakomerno pospeševanje in zniževanje porabe, kateri pa občutno zmanjša občutek realne moči avtomobila.… ...prikaži več za izboljšanje tega se dobi posebne vmesnike, ki pa so na žalost kar dragi (ko sem nazadnje gledal so bili nad 200€ )
Oziroma, je nekaj razlike v navoru. Volana bi se pa tudi mogoče sčasoma navadil, samo pri drugih avtih (BMW, Wv Alfa, Fiat) takoj "padem notri, ga takoj začutim.http://www.automobile-catalog.com/car/1996/720935/fiat_bravo_1_6_16v_sx.htmlhttp://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/06/kia_rio_1-4.aspx
Hvala za odgovor. Sem si šel pogledat specifikacije avtomobilov. Bravo je okroglih 100 kg lažji in ima manjši navor, potem še pa elektronski pedal kot praviš in to je to. V bistvu si potrdil moje domneve. Teh vmesnikov ne bom… ...prikaži več kupoval, ker je avto za ženo dovolj močan :-)
Moj BMW porabi manj od navedene stevilke. Predvsem je stvar v tehniki voznje za "sparanje" z gorivom. Kaj potem, ve avto gonim in ima 25l (navedeno 8) je avto kriv?
Prav je, da bi enkrat stopili na prste vsem ki zavajajo. Zavajajo pa po moje tudi z močjo. Žena je kupila novo Kio Rio 1,4 bencin. Avto nima nobenih pospeškov, ker sem še preizkusil veliko avtomobilov, mu bi namesto 110… ...prikaži več prisodil okrog 60 konjev. Sem imel Bravota pred leti, 1,6 bencinarja, ki bi naj imel 104 konje, pa je potegnil precej bolj, kot Rio, res pa je bila poraba okrog 2 litra večja. Tudi sicer je bil veliko bolje vozen Bravo, ker pri Kiji nimaš nobenih povratnih informacij, kot da bi volan sukal v prazno.
Em italjani so delal laboratorijsko raziskavo porabe goriva za fiat (državna znamka) in vw ki je pa nemški in potem naj verjamem taki "raziskavi"??