Ceste niso najboljše, ampak luknje garantirajo počasnejšo vožnjo in več varnosti :).Naša infrastruktura je ponekod nevarno načrtovana. Denimo kako leto star nov nadvoz čez železnico med Ormožem in Ljutomerom nima pločnika, nima kolesarske steze in ima vključevanje stranske ceste… ...prikaži več sredi ovinka in krivine, da je preglednost na eno stran samo dobrih 50 metrov. Nov objekt je pravzaprav poslabšal prometno varnost na tisti točki. Neverjetno.
Bravo AVP, od sedmih zlata vrednih predlogov so 4 usmerjeni v povečanje nadzora in kaznovanje. Bravo! Lepo se je hvalit, ko je varnost dobra in težko prevzeti odgovornost, ko je slaba, ne? Saj ste kot kakšen podaljšan ud naših vlad...,… ...prikaži več raje ne povem kateri. Dajte pometat ven iz AVPja vse, ki so se tja pritepli preko vez, poznanstev, postelje in zaposlite strokovnjake s prakso in izobrazbo, četudi odide 80% AVPja. AMZS pa naj tudi ne flanca preveč, saj so tam-tam kot AVP. Vse lepo in prav Cigi, ampak lagat in olepševat v nedogled brez osnov ni lepo... in se neha, slej kot prej.
Lej, nadzor je vsekakor potreben. Trenutni podatki kažejo na idiotizem poviševanja kazni. Imajo razmeroma kratek psihološki učinek. Še posebej je to opazno ob pomanjkanju nadzora, ker skoraj vsi začnemo z razmišljanjem "saj lahko vozim hitreje ali celo dirkam, ker mi… ...prikaži več itak ne bodo dobli". Če je ndazor dober in normalen, potem kazni plačujejo tisti, ki se res ne držijo ničesar. Če je to neznanje, je pač kazen učna ura. To je razlog zakaj podpiram sektorsko merjenje, čeprav mi ni najbolj po godu. Seveda pa v takem sistemu kazni ne smejo biti visoke.
Potem si nesposoben upravljati avto. Med vožnjo moraš tako ali tako redno kontrolirati tudi vzvratno ogledalo, med prehitevanjem pa še marsikaj drugega.
Jaz se na cestah v SLO ne počutim več varno, žal!!!V Münchenu je v centru podvoz s kamerami. V dveh kilometrih ostaneš brez vozniškega, če ne spoštuješ pravil. In pika!!! Če tak strošek ohrani življenja... in če ne gre… ...prikaži več drugače (kar očitno ne gre)...
Avtocestna policija se mi zdi smiselna. Prav tako sekcijski radarji. Smo vsaj deset let za tujino. Če ti kdo gleda za ovratnik, enostavno dvakrat premisliš predno greš delati neumnosti na cesti. Od Benetk do Trasta pač paziš, od Sežane do Ljubljane pa ...
Ne brini tudi za to bodo poskrbeli, bodo prevzeli jankovičevi kavboji or redarji, če ne pa kar kaka privat firma v navezi MOL Jankovič in privatni sektor :)
Pa ga recimo: blagor tebi, da se tako slepiš. Realnost je kruto drugačna...je zdaj, ko je stavke (že davno) konec kaj bolje? Ravno zdajle spet nesreča na dolenjki...
kaj pa stanje cest??? a to niso še dojeli da imamo sama jama!vse posod so same luknje :( kaj pa bomo dobili od nadzora, če so ceste slabe? nič...itak vsaka nesreča je vedno kriva hitrost in ne slabe… ...prikaži več ceste! ne rečem da vsi vozijo/vozimo odlično saj so takšni junaki ki jih potrebno spraviti na hladnem za par let pa še vzeti vozniško + prepoved.ceste pa so res v zelo slabem stanju. toliko denarja gre v blagajni od registracije in vinjete, a ni nikoli porabljen za ceste, ampak za vse drugo razen ceste in varnost!
Res je da je groza, za vsako življenje, ki ugasne na cesti. Ampak ali so res AC največji problem pri nas. Velika, velika večina ljudi umre na najbolj zakotnih cestah. Večina ukrepov pa bi veljala za avto ceste.
Ceste niso najboljše, ampak luknje garantirajo počasnejšo vožnjo in več varnosti :).Naša infrastruktura je ponekod nevarno načrtovana. Denimo kako leto star nov nadvoz čez železnico med Ormožem in Ljutomerom nima pločnika, nima kolesarske steze in ima vključevanje stranske ceste… ...prikaži več sredi ovinka in krivine, da je preglednost na eno stran samo dobrih 50 metrov. Nov objekt je pravzaprav poslabšal prometno varnost na tisti točki. Neverjetno.
Bravo AVP, od sedmih zlata vrednih predlogov so 4 usmerjeni v povečanje nadzora in kaznovanje. Bravo! Lepo se je hvalit, ko je varnost dobra in težko prevzeti odgovornost, ko je slaba, ne? Saj ste kot kakšen podaljšan ud naših vlad...,… ...prikaži več raje ne povem kateri. Dajte pometat ven iz AVPja vse, ki so se tja pritepli preko vez, poznanstev, postelje in zaposlite strokovnjake s prakso in izobrazbo, četudi odide 80% AVPja. AMZS pa naj tudi ne flanca preveč, saj so tam-tam kot AVP. Vse lepo in prav Cigi, ampak lagat in olepševat v nedogled brez osnov ni lepo... in se neha, slej kot prej.
Lej, nadzor je vsekakor potreben. Trenutni podatki kažejo na idiotizem poviševanja kazni. Imajo razmeroma kratek psihološki učinek. Še posebej je to opazno ob pomanjkanju nadzora, ker skoraj vsi začnemo z razmišljanjem "saj lahko vozim hitreje ali celo dirkam, ker mi… ...prikaži več itak ne bodo dobli". Če je ndazor dober in normalen, potem kazni plačujejo tisti, ki se res ne držijo ničesar. Če je to neznanje, je pač kazen učna ura. To je razlog zakaj podpiram sektorsko merjenje, čeprav mi ni najbolj po godu. Seveda pa v takem sistemu kazni ne smejo biti visoke.
In kako točno sekcijski radar prepreči pešce na avtoceste, ki so letos v velikem številu žrtev?
Tako razmišljanje je nežno povedano butasto!Nihče te ne kaznuje če pelješ 137kmh na AC kjer je omejitev 130.
Potem si nesposoben upravljati avto. Med vožnjo moraš tako ali tako redno kontrolirati tudi vzvratno ogledalo, med prehitevanjem pa še marsikaj drugega.
AVP je valilnica prejšnjih in sedanjih generacij političnih parazitov ! Kaj imamo vozniki od tega ? STROŠEK !
Jaz se na cestah v SLO ne počutim več varno, žal!!!V Münchenu je v centru podvoz s kamerami. V dveh kilometrih ostaneš brez vozniškega, če ne spoštuješ pravil. In pika!!! Če tak strošek ohrani življenja... in če ne gre… ...prikaži več drugače (kar očitno ne gre)...
Avtocestna policija se mi zdi smiselna. Prav tako sekcijski radarji. Smo vsaj deset let za tujino. Če ti kdo gleda za ovratnik, enostavno dvakrat premisliš predno greš delati neumnosti na cesti. Od Benetk do Trasta pač paziš, od Sežane do Ljubljane pa ...
Ne brini tudi za to bodo poskrbeli, bodo prevzeli jankovičevi kavboji or redarji, če ne pa kar kaka privat firma v navezi MOL Jankovič in privatni sektor :)
Ja kaj pa na ulice in mejo pa nebi specijalce poslal :) to bi skor bolj rabili ta moment.
Tan direktor AVP je zagovarjal pijanega kranjskega župana. Sta partijska tovariša in tudi tovariša v pitju alkohola.
Lahko bi vedel, da je v Nemčiji stalni nadzor z namenom ugotavljanja kršitev prepovedan. Zato tudi nimajo stacionanih in sektorskih radarjev.
Dobro bi bilo začeti postopke za razpustitev teh agentov za gubljenje vremena.
Recite bobu bob. Stanje se je poslabšalo zaradi policijske stavke.
Recite bobu bob. Stanje se je poslabšalo zaradi policijske stavke.
Pa ga recimo: blagor tebi, da se tako slepiš. Realnost je kruto drugačna...je zdaj, ko je stavke (že davno) konec kaj bolje? Ravno zdajle spet nesreča na dolenjki...
a so vecinoma nesrece na avtocestah al kako?
kaj pa stanje cest??? a to niso še dojeli da imamo sama jama!vse posod so same luknje :( kaj pa bomo dobili od nadzora, če so ceste slabe? nič...itak vsaka nesreča je vedno kriva hitrost in ne slabe… ...prikaži več ceste! ne rečem da vsi vozijo/vozimo odlično saj so takšni junaki ki jih potrebno spraviti na hladnem za par let pa še vzeti vozniško + prepoved.ceste pa so res v zelo slabem stanju. toliko denarja gre v blagajni od registracije in vinjete, a ni nikoli porabljen za ceste, ampak za vse drugo razen ceste in varnost!
Res je da je groza, za vsako življenje, ki ugasne na cesti. Ampak ali so res AC največji problem pri nas. Velika, velika večina ljudi umre na najbolj zakotnih cestah. Večina ukrepov pa bi veljala za avto ceste.