Tukaj nekaj ne štima,kdo je to izmislil ni glih inteligenten...desni pas za vožnjo,levi za prehitevanje? Ja seveda če bi imeli 3 pasove...zdaj pa to ni izvedljivo,,.kamioni,šleparji katerih je na tisoče..lahko vozijo max 90na urož,več kamion ne gre...torej se naj 90… ...prikaži več na uro vozimo na desnem? Eh krneki si ljudje zmišljujejo na pamet
Ne, to se nanaša na druge situacije ko ni nobenega kamiona, pa imaš ob povečanem prometu vseeno 20% zaspano vozečih na desnem pasu in 80% živčnih na prezasedenem levem. Večino jih sili na levo, ker bi radi hitreje, a se… ...prikaži več levi pas zatika zaradi prezasedenosti in je desni celo hitrejši. Tretji pas pri tem problemu pogosto NE pomaga, ker je prazen! Tipično Vrhnika-Logatec - osebni noben ne gre na desni pas, ker "je za kamione".
Tale AB je nekaj najbolj nadležnega ever. Vse kar preberem od njega, so nebuloze, skregane z logiko in prakso. Levi pas za prehitevanje in v primeru gneče? Pa saj slika je dejansko taka...vsi prehitevamo gruče kamionov in logično nastane gneča/tekoča… ...prikaži veča kolona. Kaj mu ni jasno? Nikoli in nikdar se ne bom umaknil iz prehitevalnega pasu, dokler je pred menoj vsaj en avto( ki se ne umakne ), in na voznem pasu kolona šleparjev...nikoli in nikdar!!
Kamioni ne bi smeli prehitevati dokler ni treh pasov in tukaj se zadeva konča. Zadnja taka prigoda Štampetov most, na prehitevalnem pasu ko se tovornjak, odločil, in mi izsili prednost, ker sta oba njegova kolega, tisti na počasnem in tisti… ...prikaži več na voznem zanj prepočasna, potem pa po polžje trije vštric kak kilometer. In podobnih kamionskih prehitevanj je na AC vsake 2 do 3 km eno. Imam dolgoletne dnevne izkušnje in s prepovedjo prehitevanja bi rešili 75% situacij, brez raznih akcij in analiz!
Papcar,v zakonu lepo piše ,da ko vozilo pred tabo nakaže namero po spremembi voznega pasu(prehitevanju),mora voznik za takim vozilom to upoštevati in omogočiti vozniku da to varno stori....NE PA PRITISNITI GAS DO DASKE in riniti pod kolesa tovornjaku ali pa… ...prikaži več trobiti in žugati ostali voznikom.Tudi ti si z vinjeto nisi kupo avtoceste.....
@romzy kaj ima sploh kamion prehitevati kamion, kateri gre 1km/h počasneje, se pravi eden gre 90 drugi pa 91, potem se pa prehitevata 15 km od Logatca do Vrhnike. To je samo drkanje kamionarjev na avtocesti. Tam kjer gre lahko… ...prikaži več eden kamion hitreje od drugega so lahko samo klanci, kjer pa kolikor vem so urejeni posebni pasovi za to. Da ne govorim in imam posneto kako so v vrhniški klanec šli trije kamioni vštric, kjer sploh ne bi smeli.
Če bi zjutraj vsi vozili 110 km/h bi še vedno prišli vsi prej v službo kot pa sedaj ko nekateri norijo 160 drugi pa 100. Ampak sploh prvim niti drugim to ne bo nikoli kapnilo v glavo.
Pravkar sem se vrnil S Sicilije... 7 dni/1400km, avtoceste, mesta, regionalke,... Nisem videl niti ene nesreče. Razen Palerma, kjer je popoln kaos, se drugje povsod vozi najmanj 20km/h nad omejitvijo, prehiteva se vsepovsod, dinamika vožnje je neverjetna... Ko si v… ...prikaži več avtu, voziš in nič drugega... Ni časa za telefon in druge motilce... Potrebna je res dobra koncentracija. Tega v Sloveniji manjka - dinamike, predvsem pa koncentracije...
Kreteni so vsi. V soli ucijo, da se prikljucis na avtocesto z 80 na uro in v zadnji tretini prikljucevalnega pasu. Kje se priklucujejo v Grosuplju. Takoj cez polno z 3 na uro. Valda je guzva. Pa se kretenu,ki je… ...prikaži več narisal nov odsek za Smarje sap, bi cestitala. Zdej je sele guzva. Nobeden ne more do hitrosti 80, ker se lah edin v tunel zabije. Zato je, dragi moji guzva do Ljubljane.
Cepci, pri nas so non stop gužve in vse stoji, najprej narediti AC kot je treba potem se bomo pa kaj menili. Aja pa vsi so na levem pasu, ne desnem, po njem greš hitreje kot ostali cepci
Poleg že vse napisanega je še to, da se dostil lepše pelješ in manj obremenilno za podvozje, če greš po prehitevalnem. Seveda s tem ne smeš nikogar ovirati, oz. se umakneš tokoj, ko opaziš za seboj hitrejšega.
Namesto, da bi glave staknili skupaj, našli eu sredstva in naredili premik naprej v zaršitev pasov oz. cest, da uveljavitve javnega prevoza, bus + tamvaj, tukaj pametujejo, kako je nas treba prepričati, da je treba it v službo 3 ure… ...prikaži več prej in voziti 50/h. Upam, da vas je sram 15. ko dobite plačo.
Ne vem kaj je po izobrazbi g.Nataša Kovše,vendar jo kot poklicni voznik izzivam na vožnjo z menoj iz Maribora do Kopra in potem se bo lahko zamislila nad svojim strokovnim znanjem; na kratko,obveščanje in ozaveščanje voznikov na celem AC omrežju… ...prikaži več ni primerno stroki.....g.Nataša Kovše,
Nemci pravkar povozili predlog opozicije,ki je želela omejiti hitrost na 130 kmh,pri nas pa sprejemajo zakone,ko je bila hitrost omejena za konjske vprege....
Namesto da bi spodbujali bolj dinamično vožnjo, bi raje videli da se vsi vozimo 50/h? A živite pod skalo ali pa nikoli niste videli naših avtocest od blizu! Kamioni vozijo 90/h na voznem v strnjeni koloni, ostali hitrejši so na… ...prikaži več prehitevalcu ker drugje ne morejo biti! Spodbujajte raje bolj dinamično pospeševanje, ne pa da nekateri s 100/h prehitevajo kamion 2km! Največji zastoji se pa ustvarjajo na razcepih! Analizirajte zakaj! Mnogi brez potrebe panično zavirajo da zamenjajo pas..
pri slovencih tudi 6 ali 8 pasovnica ne bi pomagala. Se vedno bi bili vsi na strogo levem pasu. To ni problem infrastrukture ampak mentalitete. srecno s spremembo le te.
Srečno pri prevzgoji... Je pa pravi čas, da se spremeni sploš. omej. na AC na 110km/h. Ni potrebe po več, okolje in bolj tekoč. vožnja med mamutskim tovornim prometom profitirata.
Srečno pri prevzgoji... Je pa verjetno pravi čas, da se zmanjša sploš. omejitev na AC na 110km/h. Ni potrebe po več, okolje in boljša pret. profitirata.
Tukaj nekaj ne štima,kdo je to izmislil ni glih inteligenten...desni pas za vožnjo,levi za prehitevanje? Ja seveda če bi imeli 3 pasove...zdaj pa to ni izvedljivo,,.kamioni,šleparji katerih je na tisoče..lahko vozijo max 90na urož,več kamion ne gre...torej se naj 90… ...prikaži več na uro vozimo na desnem? Eh krneki si ljudje zmišljujejo na pamet
Ne, to se nanaša na druge situacije ko ni nobenega kamiona, pa imaš ob povečanem prometu vseeno 20% zaspano vozečih na desnem pasu in 80% živčnih na prezasedenem levem. Večino jih sili na levo, ker bi radi hitreje, a se… ...prikaži več levi pas zatika zaradi prezasedenosti in je desni celo hitrejši. Tretji pas pri tem problemu pogosto NE pomaga, ker je prazen! Tipično Vrhnika-Logatec - osebni noben ne gre na desni pas, ker "je za kamione".
Tale AB je nekaj najbolj nadležnega ever. Vse kar preberem od njega, so nebuloze, skregane z logiko in prakso. Levi pas za prehitevanje in v primeru gneče? Pa saj slika je dejansko taka...vsi prehitevamo gruče kamionov in logično nastane gneča/tekoča… ...prikaži veča kolona. Kaj mu ni jasno? Nikoli in nikdar se ne bom umaknil iz prehitevalnega pasu, dokler je pred menoj vsaj en avto( ki se ne umakne ), in na voznem pasu kolona šleparjev...nikoli in nikdar!!
Kamioni ne bi smeli prehitevati dokler ni treh pasov in tukaj se zadeva konča. Zadnja taka prigoda Štampetov most, na prehitevalnem pasu ko se tovornjak, odločil, in mi izsili prednost, ker sta oba njegova kolega, tisti na počasnem in tisti… ...prikaži več na voznem zanj prepočasna, potem pa po polžje trije vštric kak kilometer. In podobnih kamionskih prehitevanj je na AC vsake 2 do 3 km eno. Imam dolgoletne dnevne izkušnje in s prepovedjo prehitevanja bi rešili 75% situacij, brez raznih akcij in analiz!
Papcar,v zakonu lepo piše ,da ko vozilo pred tabo nakaže namero po spremembi voznega pasu(prehitevanju),mora voznik za takim vozilom to upoštevati in omogočiti vozniku da to varno stori....NE PA PRITISNITI GAS DO DASKE in riniti pod kolesa tovornjaku ali pa… ...prikaži več trobiti in žugati ostali voznikom.Tudi ti si z vinjeto nisi kupo avtoceste.....
@romzy kaj ima sploh kamion prehitevati kamion, kateri gre 1km/h počasneje, se pravi eden gre 90 drugi pa 91, potem se pa prehitevata 15 km od Logatca do Vrhnike. To je samo drkanje kamionarjev na avtocesti. Tam kjer gre lahko… ...prikaži več eden kamion hitreje od drugega so lahko samo klanci, kjer pa kolikor vem so urejeni posebni pasovi za to. Da ne govorim in imam posneto kako so v vrhniški klanec šli trije kamioni vštric, kjer sploh ne bi smeli.
Če bi zjutraj vsi vozili 110 km/h bi še vedno prišli vsi prej v službo kot pa sedaj ko nekateri norijo 160 drugi pa 100. Ampak sploh prvim niti drugim to ne bo nikoli kapnilo v glavo.
Pravkar sem se vrnil S Sicilije... 7 dni/1400km, avtoceste, mesta, regionalke,... Nisem videl niti ene nesreče. Razen Palerma, kjer je popoln kaos, se drugje povsod vozi najmanj 20km/h nad omejitvijo, prehiteva se vsepovsod, dinamika vožnje je neverjetna... Ko si v… ...prikaži več avtu, voziš in nič drugega... Ni časa za telefon in druge motilce... Potrebna je res dobra koncentracija. Tega v Sloveniji manjka - dinamike, predvsem pa koncentracije...
Kovše z Darsa, specialistka za promet... Ha, ha, ha, pa saj to ni res!
Kreteni so vsi. V soli ucijo, da se prikljucis na avtocesto z 80 na uro in v zadnji tretini prikljucevalnega pasu. Kje se priklucujejo v Grosuplju. Takoj cez polno z 3 na uro. Valda je guzva. Pa se kretenu,ki je… ...prikaži več narisal nov odsek za Smarje sap, bi cestitala. Zdej je sele guzva. Nobeden ne more do hitrosti 80, ker se lah edin v tunel zabije. Zato je, dragi moji guzva do Ljubljane.
Cepci, pri nas so non stop gužve in vse stoji, najprej narediti AC kot je treba potem se bomo pa kaj menili. Aja pa vsi so na levem pasu, ne desnem, po njem greš hitreje kot ostali cepci
Poleg že vse napisanega je še to, da se dostil lepše pelješ in manj obremenilno za podvozje, če greš po prehitevalnem. Seveda s tem ne smeš nikogar ovirati, oz. se umakneš tokoj, ko opaziš za seboj hitrejšega.
Namesto, da bi glave staknili skupaj, našli eu sredstva in naredili premik naprej v zaršitev pasov oz. cest, da uveljavitve javnega prevoza, bus + tamvaj, tukaj pametujejo, kako je nas treba prepričati, da je treba it v službo 3 ure… ...prikaži več prej in voziti 50/h. Upam, da vas je sram 15. ko dobite plačo.
Verjemite, da jih ni sram, ko dobijo plačo. Oni so prepričani, da bi morali dobiti še veeeeč!!
Ne vem kaj je po izobrazbi g.Nataša Kovše,vendar jo kot poklicni voznik izzivam na vožnjo z menoj iz Maribora do Kopra in potem se bo lahko zamislila nad svojim strokovnim znanjem; na kratko,obveščanje in ozaveščanje voznikov na celem AC omrežju… ...prikaži več ni primerno stroki.....g.Nataša Kovše,
sram vas bilo nimate niti toliko pameti kot kura in tiste agencije so sam seb namenjene, kraja denarja za nič delat
Prometni stručkoti, zbudite se ker ste vsi v globokem spanju. g. Milan vam je vse napisal.
Nemci pravkar povozili predlog opozicije,ki je želela omejiti hitrost na 130 kmh,pri nas pa sprejemajo zakone,ko je bila hitrost omejena za konjske vprege....
Namesto da bi spodbujali bolj dinamično vožnjo, bi raje videli da se vsi vozimo 50/h? A živite pod skalo ali pa nikoli niste videli naših avtocest od blizu! Kamioni vozijo 90/h na voznem v strnjeni koloni, ostali hitrejši so na… ...prikaži več prehitevalcu ker drugje ne morejo biti! Spodbujajte raje bolj dinamično pospeševanje, ne pa da nekateri s 100/h prehitevajo kamion 2km! Največji zastoji se pa ustvarjajo na razcepih! Analizirajte zakaj! Mnogi brez potrebe panično zavirajo da zamenjajo pas..
pri slovencih tudi 6 ali 8 pasovnica ne bi pomagala. Se vedno bi bili vsi na strogo levem pasu. To ni problem infrastrukture ampak mentalitete. srecno s spremembo le te.
Srečno pri prevzgoji... Je pa pravi čas, da se spremeni sploš. omej. na AC na 110km/h. Ni potrebe po več, okolje in bolj tekoč. vožnja med mamutskim tovornim prometom profitirata.
Srečno pri prevzgoji... Je pa verjetno pravi čas, da se zmanjša sploš. omejitev na AC na 110km/h. Ni potrebe po več, okolje in boljša pret. profitirata.