Seveda so navedli vse mogoče, samo pravega razloga za zanič accu ne: start-stop sistem. Vsak vžig avta vzame toliko energije iz baterije, da je vse ostalo nepomembno, pa tudi vžig je edini, ki črpa elektriko iz BATERIJE, ostali sistem delujejo… ...prikaži večo samo pri prižganem motorju, kar pomeni, da energijo črpajo iz alternatorja in zato nimajo vpliva na okvaro baterije. Ravno start-stop sistem je odgovoren za večje število okvar na baterijah in seveda tudi zaganjačih.
snežinko, to je res, zato je ta sistem prilična kozlarija, zaganjači zahtevajo drugačne, boljše, dražje, težje zasnove, isto alternatorji. Če nisi ravno sredi Ljubljane doma, kjer s prižganim avtom več stojiš kot se voziš, je to res tumarija. Men bi… ...prikaži več se prvič ugasnil po 15 km ko se pripeljem pred službo. Akumulatorji so seveda veliko bolj obremenjeni in prej crkujejo. Evo ti profit.
Seveda so navedli vse mogoče, samo pravega razloga za zanič accu ne: start-stop sistem. Vsak vžig avta vzame toliko energije iz baterije, da je vse ostalo nepomembno, pa tudi vžig je edini, ki črpa elektriko iz BATERIJE, ostali sistem delujejo… ...prikaži večo samo pri prižganem motorju, kar pomeni, da energijo črpajo iz alternatorja in zato nimajo vpliva na okvaro baterije. Ravno start-stop sistem je odgovoren za večje število okvar na baterijah in seveda tudi zaganjačih.
snežinko, to je res, zato je ta sistem prilična kozlarija, zaganjači zahtevajo drugačne, boljše, dražje, težje zasnove, isto alternatorji. Če nisi ravno sredi Ljubljane doma, kjer s prižganim avtom več stojiš kot se voziš, je to res tumarija. Men bi… ...prikaži več se prvič ugasnil po 15 km ko se pripeljem pred službo. Akumulatorji so seveda veliko bolj obremenjeni in prej crkujejo. Evo ti profit.