EU narod zafrkava,sama pa se na veliko vozi z privat in državnimio avioni i n onasnežujejo zrak,samo za funkcionarje zmanjšanje izpustnih plinov ne velja!
Ta idiotski predlog ima en sam namen! Ker prodaja električnih avtomobilov v EU ne poteka po predvidevanjih zelene agende, se je politika odločila, da bo z raznimi okoljevarstvenimi predpisi še zaostrila okoljsko ustreznost obstoječega voznega parka. Dizli pa so itak… ...prikaži več že v štartu zelene agende prvi na udaru! Poenostavljeno, če električnega avta ne želite, kljub milijonom zmetanih v reklamiranje "blagodejnosti nove tehnologije na vse živo", ga boste nabavili, ker druge izbire sčasoma pač ne bo več!
Velika napaka je bila, da od proizvajalcev niso zahtevali, da na svoje stroške vse neustrezne avte popravijo tako, da bi ustrezali deklariranim normam brez goljufije (ali pa vrnejo kupnino). Tudi bi bilo prav da bi stimulirali tovarniške nadgradnje v čistejši emisijski razred.
Kdaj bodo naredili homologacijo na avionih s katerimi se vozijo na bedaste okoljske konference?
EU narod zafrkava,sama pa se na veliko vozi z privat in državnimio avioni i n onasnežujejo zrak,samo za funkcionarje zmanjšanje izpustnih plinov ne velja!
Bo treba za Von Lajdro iz muzeja potegnit napravo, ki je Maričko Antonieto spravilo v brezglavo stanje...
Za vse EU poslance, ki bi morebiti podprli ta predlog.
Na vse možne načine si prizadevajo, da bi ljudem odvzeli možnost poceni in zanesljivega prevoza.
Pameten naredi avto a neumen ga pa komandira
Ta idiotski predlog ima en sam namen! Ker prodaja električnih avtomobilov v EU ne poteka po predvidevanjih zelene agende, se je politika odločila, da bo z raznimi okoljevarstvenimi predpisi še zaostrila okoljsko ustreznost obstoječega voznega parka. Dizli pa so itak… ...prikaži več že v štartu zelene agende prvi na udaru! Poenostavljeno, če električnega avta ne želite, kljub milijonom zmetanih v reklamiranje "blagodejnosti nove tehnologije na vse živo", ga boste nabavili, ker druge izbire sčasoma pač ne bo več!
Fak EU, naj razpade ta umetna tvorba.
Velika napaka je bila, da od proizvajalcev niso zahtevali, da na svoje stroške vse neustrezne avte popravijo tako, da bi ustrezali deklariranim normam brez goljufije (ali pa vrnejo kupnino). Tudi bi bilo prav da bi stimulirali tovarniške nadgradnje v čistejši emisijski razred.
Smo morda korak bliže temu, da se bomo vsi vozili z neregistriranimi, kot brazilci po dolenjski?
Vsi ne, polovica pa!