Avto
7 ogledov

VW in Renault v debelem plusu

Prihodke obema proizvajalcema prinašajo predvsem razvijajoči se trgi Azije, Rusi Žurnal24 main
Kljub vse močnejši recesiji svetovnega gospodarstva so prodajni dosežki Renaulta in Volkswagna v zadnjem četrtletju zelo dobri.

Tako se je prodaja avtomobilskih znamk znotraj koncerna Renault v primerjavi z lanskim letom povečala za 6,5 odstotka vozil, in sicer na 638.554 prodanih avtomobilov. Prodaja znamke Renault se je povečala za 4,7 odstotka, znamka Dacia pa je dosegla 37-odstotno rast. Romunsko tovarno je sicer zadnje dni pretresala stavka, saj so delavci zahtevali višje plače, kar jim je po pogajanjih z upravo minuli petek tudi uspelo. Prodaja znamke Renault Samsung Motors je manjša za devet odstotkov. Še posebej dobro se je Renault glede na siceršnje razmere v avtomobilski industriji odrezal v Nemčiji, Švici in Avstriji. Strmo rast je imel koncern v Rusiji (35,8 odstotka) in na rastočih trgih v Afriki in Aziji.

Znotraj Seata navzdol le Seat
Tudi VW je predvsem po zaslugi azijskega trga dosegel rekordne prihodke. Koncern je v prvih treh mesecih tega leta po vsem svetu prodal 1,57 milijona vozil, kar je sedem odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Na največjem posamičnem trgu – kitajskem, se je prodaja koncerna povečala skoraj za tretjino na približno 268 tisoč vozil, v Braziliji pa skoraj za četrtino na približno 148 tisoč vozil. Na domačem, nemškem trgu, je koncern prodal 241 tisoč vozil, 2,6 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Največji evropski proizvajalec napoveduje še naskok na Rusijo in Indijo.

Med osmimi blagovnimi znamkami koncerna se je prodaja osebnih avtomobilov znamke Volkswagen v prvem četrtletju povečala za več kot osem odstotkov na 920 tisoč avtomobilov. Še bolj je prodajo povečala češka hčerinska družba Škoda, in sicer za skoraj 16 odstotkov na 173 tisoč avtomobilov. Prodaja audijev se je povečala za 1,3 odstotka na 251 tisoč avtomobilov, seatov pa zmanjšala za 7,5 odstotka na 101 tisoč vozil.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.