Moštvo formule 1
Ferrari je kot prvo predstavilo nov dirkalnik za prihajajočo sezono svetovnega
prvenstva formule 1 imenovan
F2008. Na predstavitvi v Maranellu medijem ni bilo dovoljeno fotografirati novega
bolida, tako so v javnosti zgolj uradne fotografije, ki so jih posneli fotografi italjanske ekipe.
Aktualni prvak
Kimi Raikkonen je na predstavitvi dejal, da pričakujejo obranitev obeh naslovov
svetovnega prvaka:
"Z izkušnjami, ki sem si jih pridobil lani, sem še bolj optimističen za novo sezono. Novi F2008
ima veliko novosti. Bolid brez sistema proti zdrsavanju pogonskih koles bo težje obvladljiv. Morali
bomo prilagodoti naš način dirkanja, a to ne bi smela biti težava. Pripravljeni smo na prihajajočo
sezono. V Felipeju Massi imam odličnega moštvenega kolega. Pripravljena sva se boriti do zadnje
dirke, da osvojiva oba naslova prvaka.“
|
Kot velevajo nova pravila bo moral menjalnik zdržati štiri dirke. Ferrarijevi inžinirji so morali zaradi novosti v pravilniku spremeniti zaščitne robove ob kokpitu, zaradi novim materialov pa je bolid nekaj težji. Ker po novem ne bo več sistema proti zdrsavanju koles, so v italijanskem moštvu prilagodili svojo aerodinamiko, že na prvi pogled ima novi Ferrari drugačen nos od lanskega. Zaradi prepovedi uporabe omenjenega sistema Raikkonen verjame, da bo letos dirkanje zabavnejše, več bo prehitevanj in napak voznikov. Na kritike, da bo dirkanje zato nevarnejše prvak odgovarja: "Ta šport je vselej nevaren, če imamo "traction control" ali če ga nimamo. Če misliš, da je prenevarno očitno ne sodiš v ta šport.“ F2008 ima krajšo medosno razdaljo, prav večja medosna razdalja v primerjavi z drugimi moštvi je bila lani ena redkih šibkih točk Ferrarija. V naslednjih dveh mesecih bodo v času testiranj dirkalnik še naprej razvijali in se pripravljali na prvo dirko, ki bo 16. marca v Avstraliji.
Brazilec Felipe Massa nad novostmi v pravilniku in s tem na bolidu ni najbolj zadovoljen: "V Združenju voznikov smo se trudili vplivati na Mednardono zvezo, da bi še povišali varnost dirkalnikov. Letošnje spremembe so zelo pomembne, morali bomo prilagoditi slog vožnje. Pričakovanja so zelo visoka. Ko vidiš bolid prvič, je to prav poseben trenutek zate: kot da bi bili priča rojstvu otroka, a zdaj ga moramo pustiti rasti.“ Na vprašanje kdo bo njun največji rival v novi sezoni odgovora še ne poznata. Seveda, treba bo počakati na prva testiranja oziroma na prve dirke. Ferrarijeva konkurenca bo svoje novo orožje razkrila tekom naslednjih dni oziroma tednov: McLaren Mercedes v ponedeljek 7. januarja, Toyota 10., BMW 14., Red Bull 16., Honda 29., Renault pa 31. tega meseca.