Avto
98 ogledov

"Zelo smo zadovoljni s prodajo twinga"

Etienne Henry Gregor Prebil
"Po prvih meritvah kakovosti smo bili zelo zadovoljni. Pri novih avtomobilih včasih odkriješ kakšne napake, pri twingu smo začeli z enako kakovostjo izdelave, kot pri koncu izdelave prejšnje generacije," nam je o zadovoljstvu nad kakovsotjo proizvodnje v Revozu dejal Renaultov direktor vozil segmenta A in B za Evropo Etienne Henry.

Za nami je pol leta od začetka proizvodnje nove generacije twinga, ki nastaja v Revozu v Novem mestu v Sloveniji. Kako ste zadovoljni s prodajnimi številkami.
Z začetkom prodaje smo zadovoljni. Lani smo prodali 30.000 modelov, kar je zelo lepa številka. Konkurenca je sveža, veliko je novih avtomobilov v tem segmentu. Na ključnih trgih, kot je Francija, imamo s twingom 30 odstotni delež v razredu. Smo vodilni. Najbližji zasledovalci imajo pol manjši delež. Istočasno smo spoznali, da A segmet, kjer nastopa twingo, rahlo pada. Iz 10 odstotkov, če gledamo celoten trg vozil, je padel na osem odstotkov. Izpostavil bi, da nismo zadovoljni le s prodajo, ampak tudi kakovostjo izdelka. Novi twingo ponuja več personalizacije, več barv, več inovativnih rešitev, kot prej. Prav to kupci v segmentu majhnih mestnih vozil iščejo. Prodajajo se dobro opremljeni twingi, tudi z navigacijo. Ljudje si želijo bolje opremljen avtomobil, saj veliko časa preživimo v vozilih.

So kupci twinga enaki kot prej, ali opažate spremembe?
Imamo veliko novih kupcev twinga. To je zelo drugačen avtomobil. Veliko je takih, ki so prej vozili druge znamke vozil. To je dober znak.

Etienne Henry | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil


Ste naredili kakšno raziskavo, oziroma zbrali vtise, kako so kupci twinga sprejeli pogon na zadnji kolesi? To je vsekakor najbolj revolucionarni del novinca, ki vpliva na vozno doživetje.
Ne. Kar smo zbrali, so vtisi prodajalcev, ki imajo neposreden stik s kupci. Odzivi so dobri. Ljudje ne dojemajo avtomobila drugače, kot če bi se odločili za arhitekturo z dvokolesnim pogonom. Izpostavljajo prednosti, kot je večja okretnost vozila, veliko prostora v notranjosti, drugače pa ljudje sploh ne vedo, da ima vozilo pogon na zadnji kolesni par.

Lahko twingu s pogonom na zadnji kolesi sledi tudi clio?
Zadnji pogon je bil posebej razvit za twinga. Clio temelji na povsem drugi platformi. S pogonom zadaj smo mu zagotovili več notranjega prostora. Clio je avto B segmenta, ki pokriva večji del avtomobilskega trga. Zahteve, ki jih kupci imajo v segmentu clia, so drugačne. Mogoče bo v prihodnje drugače. Twingo je zelo drugačen produkt od clia.

Ste še vedno prepričani, da ne želite narediti električnega twinga?
Bomo videli. Imamo električna vozila, ki pokrivajo vse segmente kupcev. Zoe s podaljšanim dosegom, do 240 kilometrov, je po našem najbolj primeren za širok krog kupcev. Morda se odločimo tudi za električnega twinga, a je zdaj o tem prezgodaj govoriti.

V Franciji vlada obljublja tudi do 10.000 evrov državnih subvencij za nakup električnega vozila. Kako to dojemate v Renaultu?
To je vsekakor vzpodbudno. Želimo pa si še več polnilnih točk za električna vozila.

Peoirzvodnja v Revozu | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban


Revoz je bil s strani Renaulta v preteklosti potrjen kot tovarna z najbolj kakovostno proizvodnjo v navezi Renault-Nissan. Kako je danes?
Mislim, da je danes tovarna v Novem mestu še boljša. Zdaj je odgovornost za kakovost še večja, saj proizvajajo tudi sestrski smart forfour. Z Daimlerjem imamo visoke zahteve glede kakovosti. Želimo si delit najboljše prakse in izkušnje, da bi kupcem ponudili čim več. Po prvih meritvah kakovosti smo bili zelo zadovoljni. Pri novih avtomobilih včasih odkriješ kakšne napake, pri twingu smo začeli z enako kakovostjo izdelave, kot pri koncu izdelave prejšnje generacije.

Kje je twingo RS?
Imamo clia RS (smeh). Nismo rekli, da bo, ampak, da bi ga lahko imeli.

Če ga boste imeli, ga boste proizvajali v Revozu?
Revoz je ena in edina tovarna za proizvodnjo twinga. Ne glede na različico ali pogonski motor, bomo twinga proizvajali v Novem mestu.

Lahko pričakujemo še kakšno novo različico twinga?
Ne morem izdati kaj pripravljamo, lahko pa povem, da smo z njim zadovoljni zaradi več stvari. Ena je personalizacija. DNA je zasnovan tako, da lahko spreminjamo stvari, ga prilagajamo številnim željam kupcev. Prepričan sem, da se lahko še dodatno prilagajamo, z bolj luksuznimi, bolj športnimi različicami. Avto smo začeli prodajati šele pred nekaj meseci, zato je o čemerkoli prezgodaj govoriti, zagotovo pa lahko v prihodnje ponudimo nove, zanimive različice.

Renault twingo RS | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main


Kako komentirate oceno štirih zvezdic za varnost na Euro NCAP testih za twinga?
Če pogledate bolj celovito sliko, so se testi Euro NCAP v zadnjih letih zelo zaostrili. Poskušali smo najti prave cilje. Kupci A segmenta vozil so previdni glede cene. Morali smo zagotoviti oboje, ugodno ceno, vozno dinamiko in varnost. Če pogledate tekmece, je večina prejela štiri zvezdice za varnost. Mi smo ciljali na štiri zvezdice in jih dobili. Naj vam podam primer. Večina bo rekla, da je pet zvezdic bolje kot štiri zvezdice, res je, ampak varnost današnjega twinga s štirimi zvezdicami je enaka s stališča varnosti, kot jo ponuja aktualni clio, ko so ga testirali pred dvema letoma.

Zakaj se niste odločili in ponudili sistema AEB za samodejno zaviranje pri nizkih hitrostih v clia, ki postaja pripomoček v tem segmentu vozil?
Asistenčnih sistemov nismo spregledali, imamo sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu, AEB ni varnostna oprema po kateri kupci sprašujejo

grega.prebil@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.