Mercedesov športni terenec GLK je po prenovi manj oglat, ima mehkejše linije in kopico novih asistenčnih sistemov. Nova sta tudi dva štirivaljna dizelska agregata euro 6 in šestvaljni dizelski motor.
Prej škatlasti petvratni GLK je po prenovi očem prijetnejši, predvsem pa podoben preostali paleti modelov, ki jo ponuja proizvajalec iz Stuttgarta.
Korenite spremembe na zunanjosti obsegajo mehkejše in dinamičnejše linije maske, žarometov in odbijačev, lepši na pogled je zaključek izpušne cevi, drugačna so platišča, dobil je dnevne LED-luči. Za tiste, ki jim tudi to ni dovolj, so športnemu terencu dodali atraktiven AMG-paket opreme, znotraj pa predrugačili armaturno ploščo ter dodali na novo oblazinjenje in okrasne elemente.
Novi asistenčni sistemi
Spremembe so doletele nastavitve podvozja, še pomembnejša novost so trije novi motorji, skupaj pa je na voljo šest dizelskih in en bencinski agregat. Nov šestvaljni dizelski motor s 195 kilovati moči naj bi bil na naših cestah prej eksotika kot pravilo. Pri Mercedesu več stavijo na dva štirivaljna dizelska motorja euro 6 s tehnologijo BlueTec (GLK 220 in 250 bluetec 4matic).
Na dizelski strani se cene začnejo pri 36.600 evrih za GLK 200 CDI, z 58.800 evri je najdražji GLK 350 CDI 4matic. Za edini bencinski agregat (GLK 350 4matic) je treba odšteti 59.280 evrov. Pri nas največ, kar okoli 90 odstotkov prodaje predstavlja model 220 CDI 4matic (pogon na vsa štiri kolesa), ki stane okoli 45 tisoč evrov.
Letos želijo prodati 70 modelov GLK
Čeprav je manjši od neposrednih konkurentov, kot so volkswagen tiguan, BMW X3, toyota rav4, volvo XC60, pa za letos načrtujejo prodajo 70 modelov GLK, prihodnje leto pa naj bi jih bilo prodanih okoli 120.