Renault je pred dobrim tednom v Ženevi uradno predstavil serijski model "petice", ki jo je sicer napovedal že zelo odmeven koncept.
A da bo mali električni avto renault 5, ki obljublja ceno okoli 25.000 evrov, s svojo retro obliko in moderno zasnovo tako navdušil javnost, si verjetno niso upali napovedovati.
Fabrice Cambolive, generalni direktor znamke Renault, je za Automotive News Europe povedal, da se njihovi seznami naročil polnijo, kot že dolgo ne. V tem zelo kratkem času naj bi sprejeli že 50.000 naročil s konkretnimi imeni kupcev, pa bo renault 5 ceste zares zavil šele maja. V Sloveniji ga bomo dočakali na začetku jeseni.
Cambolive pravi, da je veliko zanimanje tudi posledica dejstva, da je R5 cenejši od večine primerljivih tekmecev v segmentu B. Po njegovih besedah R5 ne bo neposredni konkurent klasično gnanemu cliu, temveč bodo po njem posegali dosedanji uporabniki modela zoe, še veliko več pa pričakujejo od novih prišlekov k znamki.
Skrivnost dostopne cene, ki jo obljubljajo, je tudi poenostavitev proizvodnih procesov, predvsem logistike. Francozi so se pohvalili, da bodo veliko večino sestavnih delov za avto izdelovali proizvajalci, ki niso daleč stran od matične tovarne v Douaiu na severu Francije.
Velikansko število naročil pa bi lahko pomenilo (pre)sladke skrbi, kako v doglednem času vzpostaviti tako učinkovito proizvodno verigo, da ne bo prišlo do dolgih zamikov med naročili in dobavami. Prav tako v tej tovarni, ki pomeni srce Renaultove elektrifikacije, izdelujejo električnega megana, po novem pa tudi električnega scenica E-tech. Gre za še eno napovedovano uspešnico, tudi po zaslugi naziva evropski avto leta.
Za zdaj še ni znano, ali so pri Renaultu razmišljali tudi o rezervnih lokacijah v primeru tako povečanih potreb.
Za primerjavo, novomeški Revoz, kjer trenutno izdelujejo fazo 2 clia in fazo 2 twinga, letno izdela le še okoli 60.000 vozil.
S čim naj povprečni slo kupi tak avto. Imamo doma dva avta in ne mislim dati za nov jajček in družinski avto 50 do 60k eur in potem delati za zavarovanja, to niso več heci, bo pač doma nekoč kitajc,… ...prikaži več koliko je vreden je itak vseno, ker vsak avto kupimo nov in zvozimo 300.000km plus in prodamo vedno švercarju, nato obrne števec in isti avto prodaja za 600 do 800 eur več. Ostali nočejo kupiti zaradi poštenih km.
Ker debilen naslov, knjiga se prevarano pregreva .... Z 25k €, se je Reno dvignu na raven bmwja.... Kok vam plačajo za take debilne članke?
Najpomembnejša komponenta (akumulatorji) pa seveda od Kitajcev( CATL)..