Avtomobilski proizvajalci morajo avtomobile na cesti ali dirkališčih preizkusiti, še preden jih prvič predstavijo javnosti ali novinarjem na posebnih dogodkih kot so avtomobilski saloni. Proizvajalci pri tem skušajo čim bolj zakriti zunanjo obliko vozila, da "paparaci" ali kdorkoli drug ne bi opazil končne oblike.
S tem ohranijo zanimanje splošne javnosti do uradne predstavitve avtomobila, ko v polnem sijaju zasije pod žarometi. Pogosto gre tudi za predserijske avtomobile, ki jim še pilijo detajle. Pogosto so to prototipna vozila.
Pri Mercedesu so že sredi 50-ih let prejšnjega stoletja zakamuflirali svoj skrbno varovani prototip s pontonsko karoserijo, ki je bil naslednik modela 170 S (W136).
ko so fotografi avtomobilske revije "Auto Motor und sport" leta 1952 "ulovili" takrat maskiranega mercedesa (prihodnji W120), so fotografijo začinili s parodijo na znano Gethejevo balado. V stilu nemškega pesnika in pisatelja so prihodnjo limuzino označili za Daimlerjevega najmlajšega otroka in tako nevede uvedli izraz v nemški jezik. Za prototip vozil Nemci še danes pogosto uporabijo ta izraz za prototipno vozilo ali predserijski avtomobil, ko se še zakamufliran pojavi pred uradno predstavitvijo.
Trend so hitro sprejeli tudi drugi proizvajalci vozil, v zadnjih letih pa so avtomobilski proizvajalci uvideli, da je kamuflaža vozil tako privlačna za javnost, da so kar sami, brez pomoči paparacev, začeli objavljati fotografije zakamufliranih predserijskuh vozil. Zadnji dokaz Je Škoda, ki na ta način pripravlja teren za uradno predstavitev svojega najnovejšega modela vozila, ki so ga poimenovali scala.