Opel je tudi Slovencem predstavil tretjo generacijo družinske zafire, ki so ji ob imenu dodali oznako tourer. Med družinsko paleto enoprostorcev tega proizvajalca se ob merivi in drugi generaciji zafire uvršča najvišje, cilja pa tudi na kupce, ki cenijo bolj premium vozila, in s tem na voznike, ki so do zdaj prisegali na druge znamke avtomobilov.
V Sloveniji so v 12 letih prodali več kot 4.000 zafir, novi kompaktni enoprostorec pa naj bi po ocenah uvoznika v letu 2012 premamil 300 voznikov in voznic, po njihovih ocenah pa bo kar polovica vseh kupcev tistih, ki pred tem niso vozili avtomobil znamke Opel.
Pomik k premium vozilom
Zafira tourer naj bi prepričala predvsem z visoko stopnjo tehnološke opremljenosti, prilagodljivosti in tudi videzom, ki navzven spominja na električno ampero, znotraj pa na prestižnejšo limuzino insignio.
Prilagodljiva zasnova sedežev
Notranjost je pomik k premium vozilom, zgleduje pa se po limuzinski insignii. V prvi vrsti si lahko voznik in sovoznik za doplačilo 590 evrov omislita ergonomska sedeža, v drugi vrsti so pri najvišji stopnji opreme sedeži lounge, to so trije povsem enaki sedeži, sredinski pa se lahko zloži tako, da dobimo naslon za roke, hkrati pa se sedeži za 220 milimetrov pomaknjeno v dolžino, za 50 milimetrov pa v širino. Na voljo so štiri nastavitve naklona hrbtnega dela. Zadnja sedeža je mogoče pospraviti v ravno dno.
Za boljši občutek v notranjosti so kupcem na voljo številne kombinacije dvobarvne notranjosti, rdeča osvetlitev ob vratih in sredinski konzoli ter panoramska steklena streha, ki se jo lahko kombinira z velikim vetrobranskim steklom, drobnarije pa je moč odložiti v več kot 30 predalov.
Zafira tourer za doplačilo, oziroma v okviru paketa voznik 1 in voznik 2 ponuja kopico novih oziroma nadgrajenih tehnologij. Lahko je opremljena z drugo generacijo sistema Opel Eye, ki s pomočjo manjše, a zmogljivejše kamere za vetrobranskim steklom meri do 400 metrov razdalje pred vozilom in glede na meritve optimalno prilagaja snop svetlobe, na seznamu opreme najdemo še radarski tempomat, stranske kamere za ugotavljanje mrtvih kotov, sistem zaviranja v sili in sistem za varno menjavo pasov, uporaben je tudi sistem pomoči pri parkiranju, ki pa ne parkira sam, ampak zgolj izračuna, ali je parkirni prostor dovolj velik.
Vstopni model pod 20 tisočaki
Kupci lahko kombinirajo med tremi različicami dvolitrskega CDTI-dizelskega agregata (81, 96 in 121 kilovatov) s sistemom start/stop in dvema različicama 1,4-litrskega bencinskega turboagregata (88 in 103 kilovatov) s funkcijo start/stop in 1,8-litrskega bencinskega motorja z močjo od 85 do 103 kilovate. Na izbiro bosta tako šeststopenjski ročni kot samodejni menjalnik, najcenejši bo najšibkejši 1,8-litrski motor, ki bo z najmanj opremljeno stopnjo opreme essentia (Klima, ESP, ABS, 6 zračnih blazin, ...) na voljo za akcijsko ponudbo 19.050 evrov. Kasneje se bodo uradne cene po ceniku začele nekaj nad 21 tisočaki.