Prenovljeni berlingo prepoznate po modnih LED dnevnih svetilih pod glavnimi žarometi, ki so tako kot tudi maska vozila in odbijači nekoliko drugačni, na novo so oblikovali tudi platišča. Na testniku je bilo veliko kroma, na sredini spredaj in zadaj se sveti tudi nov logotip, a morda še najbolj izstopa nova jadransko modra barva. Oblikovalci so ga torej olepšali le toliko, da se spopada z današnjimi trendi, vzrok pa je verjetno tudi ta, da berlingo ne osvaja z obliko, pač pa še vedno z enostavnostjo, prostornostjo in uporabnostjo. In te mu nikoli ni manjkalo, težava je le, da dobiva vse večjo konkurenco, tudi bistveno cenejšo. A o tem v zaključku testa.
Oprema tendence za manj zahtevne
Zadaj je deljiva klop in ne ločeni sedeži. Tako kot spredaj se sedi visoko in zato pregledno. Sedeži z novo tkanino so udobni tudi za dolge poti, a nekoliko premalo podpirajo ledveni del, pohvalno pa ima tako voznikov kot sovoznikov sedež svoje naslonjalo za roko.
Notranjost testnika je bila prilagojena manj zahtevnim voznikom, ki stavijo predvsem na udobje in prostornost. Plastika je všečno dvobarvna, a manj privlačna in večinoma trda, monotonost nekoliko razbijejo sivi merilniki, ki pa so tudi slabše berljivi. Odlagalnih površin in predalov je sicer veliko, a vsi niso priročni. Tako testnik na sredini med obema sedežema ni imel velikega predala, so pa zato odlagalne površine v stranskih vratih, na sredinski konzoli, velik predal je nad glavo spredaj, pogrešali pa smo odlagališča za pijačo.
Izbrali bi najbolje opremljeni model
Prtljažnik je ogromen in uporaben, prostornina pa je od 675 do 3.000 litrov. Širok je 120 centimetrov, globok pa 99 centimetrov. Največja dolžina je 1,5 metra, uporabna višina pa 125 centimetrov. Berlingo je uporaben družinski avto, ki se ga lahko uporablja tudi v službene namene.
Turbodizel kos svoji nalogi
Turbodizelski 1.6 HDi motor z 68 kilovati moči (92 KM) povsem zadosti potrebam večine voznikov. Ni športnik, a je dovolj zmogljiv, da se kosa z maso dobre tone in pol, voznik pa ima občutek, da je pod pokrovom večja konjenica kot na papirju. Na odprti cesti je poraba s šestimi litri ugodna, v mestih je za dva litra višja, na avtocesti pa mu porabo, nižjo od sedmih litrov, onemogoča petstopenjski ročni menjalnik, ki ima za tovrstno vožnjo kljub dolgim hodom prestavo premalo, hkrati pa se ne more pohvaliti z najboljšo natančnostjo. Na izbiro je sicer tudi robotiziran šeststopenjski menjalnik, a bi mi vseeno raje ostali zvesti svojemu prestavljanju. V povprečju smo namerili porabo 6,5 litra na 100 prevoženih kilometrov. Podvozje sicer ni francosko mehko, a je požiranje neravnin udobno. Nagibanja v ovinkih je zaradi oblike karoserije veliko, podvozje pa v notranjost prinaša hrup.
Podatki o vozilu: citroën berlingo multispace tendance 1.6 Hdi 90
Motor: štirivaljni, turbodizelski
Prostornina: 1.560 cm3
Najvišja moč: 68 kW (92 KM) pri 4.000 vrtljajih na min.
Navor: 230 Nm pri 1.750 vrtljajih na min.
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 135 g CO2/km
Zmogljivosti: 161 km/h, 14,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.380 x 1.810 x 1.800, medosna razdalja 2.730
Prtljažnik (v litrih): 675–3.000
Cena (v evrih): 18.400 (osnovni)/19.310 evrov (testni)