Pri Peugeotu pravijo, da novi peugeot 308 pooseblja več dobrih lastnosti, kar velja tudi za njegovo kombijevsko različico.
Prva je dinamičnost, h kateri gotovo pripomorejo tudi motorji, ki so tudi v kombiju enaki kot v kombilimuzini. Ti so dve različici 1,2-litrskega trivaljnika z močjo 81 ali 96 kilovatov ter 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 96 kilovatov. Močnejši bencinski in turbodizelski motorja bosta na voljo tudi z možnostjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika.
Na voljo bosta tudi dva hibridna sklopa z močjo 132 ali 162 kilovatov, ki ju bosta sestavljala 1,6-litrski turbobencinski motor z dvema močema in enaki elektromotor ter baterija, ki omogoča do 60 kilometrov električne vožnje z največjo hitrostjo 130 kilometrov na uro.
Odlična aerodinamika
Izpostavljajo tudi lego na cesti, h kateri pripomore tretja generacija modularne platforme EMP2, iz katere izhaja tudi visoka stopnja varnosti, h kateri sicer pripomorejo tudi asistenčni sistemi. Izstopa tudi zadnja generacija i-cockpita z možnostjo tridimenzionalnega prikaza digitalnih instrumentov in 10-palčnim za dotik občutljivim zaslonom, ki je z navideznimi gumbi i–toggle prevzel tudi precej opravil fizičnih stikal. Na voljo bo sedem barv karoserije, za razliko od kombilimuizine, kjer je serijska kovinska olivno zelena, pa je kombi serijsko na voljo v kovinski modri barvi »blue avatar«.
Kombi peugeot 308 SW se od kombilimuzine torej razlikuje predvsem po zadnjem delu, ki mu prinaša 196 litrov več prtljažnika, ki tako v osnovi meri 608 litrov, povečan pa 1.634 litrov. Hibridni 308 SW se sicer zaradi baterije odpoveduje 60 litrom prtljažnika. Za razliko od kombilimuzine, se naslonjala sedežev namesto tretjinsko zlagajo v razmerju 40-20-40 in sicer zgolj s potegom vzvoda na robu prtljažnika. Za 5,7 centimetra je daljša tudi medosna razdalja, kar se pozna tudi na prostornosti zadnje klopi, 27 centimetrov daljša karoserija pa se bolj elegantno izteka v zadek z značilnimi lučmi v obliki krempeljcev, ki med drugim prispeva tudi k ugodnemu količniku zračnega upora 0,277.
Ponudba in cene
Za najbolj izpostavljeno različico peugeota 308 SW active pack s 96-kilovatnim turbobencinskim motorjem in ročnim menjalnikom bo treba po odbitku običajnega popusta zaradi financiranje treba odšteti najmanj 20.773 evrov, kar je 800 evrov več od kombilimuzinske različice. Takšen pribitek k ceni kombilimuzine sicer velja generalno za vse različice kombija.
Pri Peugeotovem slovenskem uvozniku sicer ugotavljajo, da so kombiji spodnjega srednjega razreda kljub naskoku križancev še vedno zelo priljubljeni, zato računajo na dobro prodajo. Do konca leta tako pričakujejo prodajo okrog 200, prihodnje leto pa 400 avtomobilov. Tudi dobave so za zdaj pravočasne in je na avtomobile treba čakati dobre tri do štiri mesece.
če je to najlepši karavan ? verjetno na odpadu. drugič pa prej poglejte mal okol. še fiat tipo je za pogledat lepš. čist mal manjka temu pežoju , da bi zgledal kot kak japonc tipa nisan. čist počas bodo tile… ...prikaži več novodobniki ratal taki kot ameriške križarke okoli začetka šestdesetih.
Z eno besedo,grdosija!
S tem avtom so pa res zadeli v polno. Vsaj eni, ki so pokazali, da se lahko ekran lepo vgradi v armaturko. Čeprav še tukaj malce preveč štrli. Je v 508 še boljše. Na žalost, pa ne ponujajo nekega dovolj… ...prikaži več zmogljivega dizla. Potem se pa čudijo, da ljudje kupujejo Nemce, ki ti vsaj ponudijo 150 konjev.